Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

Kommentit (3669)

Vierailija
2201/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa---

"A: So if I post, This is a fantastic movie, you must see it. Watch it on Hulu, but turn up your sound

DUFFIELD: Put on headphones.

A: Thats also every movie.

DUFFIELD: I mean, I'm guilty of it, too, but I think, as a culture, we have to start treating these things like they're not content and that they are experiences. That was something that I loved about working with the people on the movie, that they were like, This is an experience. They didn't say it's not content, but experience was the word they always said, it was never like, This is the thing to fold laundry to. This is the thing that you have to put your phone down to pay attention to. I'm sure that's not gonna be for everybody. It's really cool to see it in the theater, but again, it's such a small sliver of the movie's life.

A: Listen, for my own self, coming to a movie theater, this is my temple, this is my church. This is amazing, but you're basically gonna watch everything at home at some point. It's such a limited window, especially IMAX movies like Oppenheimer.

DUFFIELD: My kids are four and two, they'll never see Oppenheimer in a theater, but at some point, they'll see it and love itif they have good taste."

Vierailija
2202/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Uhrilampaat. Nykyään en katso lainkaan kauhuelokuvia, helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Netflix-leffa No One Will Save You on ihan pätevä harmaat alienit -koti-invaasioleffa ennen viimeistä varttia. Loppu jakaa kyllä varmasti mielipiteet, mutta silti tsekkaamisen väärti.

Se on Disney+ palvelussa eikä Netflixissä.

Mullapas on katselussa Home for Rent Netflixistä ja tässä on aika karmivaa tunnelmaa. En osaa yhtään arvailla mitä tässä tuleman pitää.

Hups joo niin olikin :D yhtä striimiä kaikki tyynni meille old school horror faneille, nyt kun fyysiset levyt ovat kiven alla Disneyn ja muiden takia. Prey sentään tulee bluraylle. Marveleista ei oikein ole ollut väliäkään, vaikkei levyjä enää ole julkaistu, tv-sarjat aika kökköjä ja unohdettavia. Ainoastaan Werewolf at night olisi kiva lisä hyllyyn, mutta ehkä vasta sitten kun täksi Halloweeniksi siitä tulee nähtäväksi myös väriversio.

Pitänee tsekata Home for Rent.

Mä en ole vielä Home for Rentiä katsonut loppuun, sillä tuonkin leffan aikana nukahdin.

Lamb leffan aikana nukahdin ihan vaan sen takia, kun aloitin sen katsomisen kahden aikaan yöllä.

Se on kyllä harmi, jos dvd:t ja blu rayt asettuvat sivuun, sillä mä oon niin kova leffa keräilijä. Tänään tein löydön kirppiksellä, sillä matkaani löytyi The Sword and the Sorcerer -Julma miekka elokuva.

Vierailija
2204/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Netflix-leffa No One Will Save You on ihan pätevä harmaat alienit -koti-invaasioleffa ennen viimeistä varttia. Loppu jakaa kyllä varmasti mielipiteet, mutta silti tsekkaamisen väärti.

Se on Disney+ palvelussa eikä Netflixissä.

Mullapas on katselussa Home for Rent Netflixistä ja tässä on aika karmivaa tunnelmaa. En osaa yhtään arvailla mitä tässä tuleman pitää.

Hups joo niin olikin :D yhtä striimiä kaikki tyynni meille old school horror faneille, nyt kun fyysiset levyt ovat kiven alla Disneyn ja muiden takia. Prey sentään tulee bluraylle. Marveleista ei oikein ole ollut väliäkään, vaikkei levyjä enää ole julkaistu, tv-sarjat aika kökköjä ja unohdettavia. Ainoastaan Werewolf at night olisi kiva lisä hyllyyn, mutta ehkä vasta sitten kun täksi Halloweeniksi siitä tulee nähtäväksi myös väriversio.

Pitänee tsekata Home for Rent.

Mä en ole vielä Home for Rentiä katsonut loppuun, sillä tuonkin leffan aikana nukahdin.

Lamb leffan aikana nukahdin ihan vaan sen takia, kun aloitin sen katsomisen kahden aikaan yöllä.

Se on kyllä harmi, jos dvd:t ja blu rayt asettuvat sivuun, sillä mä oon niin kova leffa keräilijä. Tänään tein löydön kirppiksellä, sillä matkaani löytyi The Sword and the Sorcerer -Julma miekka elokuva.

Ah, tuo oli aikanaan kova sana ja arvossaan vhs:nä 👍

Vierailija
2205/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan sota.

Korjaisin tähän Venäjän nykyhallinto.

Vierailija
2206/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpon hallitus. Todella pelottavaa katseltavaa. Itseltä meni yöunet.

Vierailija
2207/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä oon kerennyt katsoa kuusi ensimmäistä Saw leffaa, joista itselleni rankin on Saw VI. Tänään olisi vuorossa Saw VII illalla ja ajattelin huomenna mennä katsomaan Saw X:n.

Mä oon katsonut elokuvateatterin nettisivuilta miten hyvin Saw X:een on ennakkoon varattu paikkoja ja tosi paljon katsojia vetää puoleensa tänä viikonloppuna.

Mainoksia kuulin Saw X:stä, että on saanut eniten kehuja verrattuna aikaisempiin Saw elokuviin ja yksi nettisivusto sanoo sen olevan täyttä kidutusta ainoastaan.

Mua todellakin kiinnostaa nähdä tuo leffa.

Vierailija
2208/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiin on tullut kauhua viime aikoina, sillä nyt sieltä löytyy Old, Halloween 2 ja True Blood. True Blood siirtyy mun katselulistaani.

Vierailija
2209/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixiin on tullut kauhua viime aikoina, sillä nyt sieltä löytyy Old, Halloween 2 ja True Blood. True Blood siirtyy mun katselulistaani.

Jeps, itse päädyin ottamaan kaksi viikkoa sitten Kokkolasta talteen 2 eurolla sarjan 7. ja viimeisen tuotantokauden kirpparilta dvd:nä. 6. ja 7. kausi olikin kauan hakusessa.

Old oli ihan kiintoisa leffa - olisin lopettanut leffan itse siinä vaiheessa kun päähenkilöt sukeltavat ja jättänyt loppuratkaisun avoimeksi tai traagiseksi ja katsojan mielikuvituksen varaan, mutta Shyamalan meni sitten vääntämään lisää tarpeettoman 10 minuuttia. Perustui sarjakuvaan.

Carpenterin Halloween 2 vai Rob Zombien Halloween 2?

Vierailija
2210/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä oon kerennyt katsoa kuusi ensimmäistä Saw leffaa, joista itselleni rankin on Saw VI. Tänään olisi vuorossa Saw VII illalla ja ajattelin huomenna mennä katsomaan Saw X:n.

Mä oon katsonut elokuvateatterin nettisivuilta miten hyvin Saw X:een on ennakkoon varattu paikkoja ja tosi paljon katsojia vetää puoleensa tänä viikonloppuna.

Mainoksia kuulin Saw X:stä, että on saanut eniten kehuja verrattuna aikaisempiin Saw elokuviin ja yksi nettisivusto sanoo sen olevan täyttä kidutusta ainoastaan.

Mua todellakin kiinnostaa nähdä tuo leffa.

"Leffa oli täyttä kidutusta" voidaan kyllä ymmärtää ainakin kahdella tavalla, jotka kumpikaan eivät välttämättä ole mitään ansioita ;D

Tobin Bell kirjoitettiin sarjasta ulos vähän liian aikaisin, joten sinänsä hyvä, että hänelle jää lisää näyteltävää rooliinsa ja tehtiin parin eka leffan paikkeille sijoittuvat prequel. Todennäköisesti väännetään hänestä vielä enemmän väärinymmärretty antisankari tai jopa hyvä heppu. Joka vaan nyt haluaa pelata kieroutuneita moraalipelejä, jotka usein tappavat pelaajat.

Vierailija
2211/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto. The Others. Joskus vuosia sitten nukuin valot päällä pari vkoa kun katsoin ensimmäisen Kauna elokuvan. Kauhu on vaikea laji, helposti menee tylsyyden ja toiston puolelle.

Vierailija
2212/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto lais kriisi. Elokuva kertoo kun afrikasta tulee mafian ja virkamiesten yhteistoiminnassa miljoonia afrikkalaisia ja lähi-itäläisiä ukkoja ja kun ihmiset huomaa tämän poliitikot levittelee käsiään. Elokuva huipentuu siihen kun ne ukot laittaa euroopan paskaksi ja rskaa kaikki naiset.

Vierailija
2213/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps, itse päädyin ottamaan kaksi viikkoa sitten Kokkolasta talteen 2 eurolla sarjan 7. ja viimeisen tuotantokauden kirpparilta dvd:nä. 6. ja 7. kausi olikin kauan hakusessa.

Old oli ihan kiintoisa leffa - olisin lopettanut leffan itse siinä vaiheessa kun päähenkilöt sukeltavat ja jättänyt loppuratkaisun avoimeksi tai traagiseksi ja katsojan mielikuvituksen varaan, mutta Shyamalan meni sitten vääntämään lisää tarpeettoman 10 minuuttia. Perustui sarjakuvaan.

1981 vuoden Halloween 2 on nyt Netflixissä.

Vierailija
2214/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evil Dead pikkupoikana. Nyt ihan komediaa

Vierailija
2215/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olivat ihan hyviä omalla tavallansa.

Vierailija
2216/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli aika ahdistava missä ne teinit meni isovanhemmilleen kylään ja ne ns.isovanhemmat alko sekoilee ja lopulta paljastu, ettei ne ollukkaa oikeat mummo ja pappa vaan ne hullut oli tappanu niiden teinien oikeat isovanhemmat ja ne löyty kuolleena kellarista.

Hyvin spoilattu. Siitä syystä en laita tähän vastausta, mikä leffa oli kyseessä.

The visithän se oli

Kuten sanottu, hyvin spoilattu ;D

Joskus, vaikka tietää itse heti, kannattaa ajatella niitä kahta ihmistä, jotka eivät ole leffaa kenties nähneet.

Ihan paska oli.

Vierailija
2217/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 10-vuotiaana Alienin. Se oli pelottavin. Hyväkin toki, mutta paras kauhuleffa on Omen/Ennustus. Siinä on kaikki kohdallaan. Vielä vanhan koulukunnan Hollywood glamouria pääosassa. 

Vierailija
2218/3669 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli aika ahdistava missä ne teinit meni isovanhemmilleen kylään ja ne ns.isovanhemmat alko sekoilee ja lopulta paljastu, ettei ne ollukkaa oikeat mummo ja pappa vaan ne hullut oli tappanu niiden teinien oikeat isovanhemmat ja ne löyty kuolleena kellarista.

Hyvin spoilattu. Siitä syystä en laita tähän vastausta, mikä leffa oli kyseessä.

The visithän se oli

Kuten sanottu, hyvin spoilattu ;D

Joskus, vaikka tietää itse heti, kannattaa ajatella niitä kahta ihmistä, jotka eivät ole leffaa kenties nähneet.

Ihan paska oli.

Räyh räyh räyh...

Paskaa sulla on päässäsi.

Leffa kuuluu kauhuelokuvien parhaimmistoon.

Vierailija
2219/3669 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä oon nähnyt Saw X leffan ja oli ihan erilainen kuin muut Sawit. Tässä Sawissa oli sielua, sillä tämä ei ollut pelkkää kylmäverisyyttä. Alku oltiin hemmetin upeasti toteutettu ja myöhemmin mentiin Sawin perinteiden mukaan. Tykkäsin!

Vierailija
2220/3669 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeleton key. Hrrr.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan