MikÀ on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3441)
Oli Uhrilampaat. NykyÀÀn en katso lainkaan kauhuelokuvia, helpotus.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Netflix-leffa No One Will Save You on ihan pÀtevÀ harmaat alienit -koti-invaasioleffa ennen viimeistÀ varttia. Loppu jakaa kyllÀ varmasti mielipiteet, mutta silti tsekkaamisen vÀÀrti.
Se on Disney+ palvelussa eikÀ NetflixissÀ.
Mullapas on katselussa Home for Rent NetflixistÀ ja tÀssÀ on aika karmivaa tunnelmaa. En osaa yhtÀÀn arvailla mitÀ tÀssÀ tuleman pitÀÀ.Hups joo niin olikin :D yhtÀ striimiÀ kaikki tyynni meille old school horror faneille, nyt kun fyysiset levyt ovat kiven alla Disneyn ja muiden takia. Prey sentÀÀn tulee bluraylle. Marveleista ei oikein ole ollut vÀliÀkÀÀn, vaikkei levyjÀ enÀÀ ole julkaistu, tv-sarjat aika kökköjÀ ja unohdettavia. Ainoastaan Werewolf at night olisi kiva lisÀ hyllyyn, mutta ehkÀ vasta sitten kun tÀksi Halloweeniksi siitÀ tulee nÀhtÀvÀksi myös vÀriversio.
PitÀnee tsekata Home for Rent.
MÀ en ole vielÀ Home for RentiÀ katsonut loppuun, sillÀ tuonkin leffan aikana nukahdin.
Lamb leffan aikana nukahdin ihan vaan sen takia, kun aloitin sen katsomisen kahden aikaan yöllÀ.
Se on kyllÀ harmi, jos dvd:t ja blu rayt asettuvat sivuun, sillÀ mÀ oon niin kova leffa kerÀilijÀ. TÀnÀÀn tein löydön kirppiksellÀ, sillÀ matkaani löytyi The Sword and the Sorcerer -Julma miekka elokuva.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Netflix-leffa No One Will Save You on ihan pÀtevÀ harmaat alienit -koti-invaasioleffa ennen viimeistÀ varttia. Loppu jakaa kyllÀ varmasti mielipiteet, mutta silti tsekkaamisen vÀÀrti.
Se on Disney+ palvelussa eikÀ NetflixissÀ.
Mullapas on katselussa Home for Rent NetflixistÀ ja tÀssÀ on aika karmivaa tunnelmaa. En osaa yhtÀÀn arvailla mitÀ tÀssÀ tuleman pitÀÀ.Hups joo niin olikin :D yhtÀ striimiÀ kaikki tyynni meille old school horror faneille, nyt kun fyysiset levyt ovat kiven alla Disneyn ja muiden takia. Prey sentÀÀn tulee bluraylle. Marveleista ei oikein ole ollut vÀliÀkÀÀn, vaikkei levyjÀ enÀÀ ole julkaistu, tv-sarjat aika kökköjÀ ja unohdettavia. Ainoastaan Werewolf at night olisi kiva lisÀ hyllyyn, mutta ehkÀ vasta sitten kun tÀksi Halloweeniksi siitÀ tulee nÀhtÀvÀksi myös vÀriversio.
PitÀnee tsekata Home for Rent.
MÀ en ole vielÀ Home for RentiÀ katsonut loppuun, sillÀ tuonkin leffan aikana nukahdin.
Lamb leffan aikana nukahdin ihan vaan sen takia, kun aloitin sen katsomisen kahden aikaan yöllÀ.Se on kyllÀ harmi, jos dvd:t ja blu rayt asettuvat sivuun, sillÀ mÀ oon niin kova leffa kerÀilijÀ. TÀnÀÀn tein löydön kirppiksellÀ, sillÀ matkaani löytyi The Sword and the Sorcerer -Julma miekka elokuva.
Ah, tuo oli aikanaan kova sana ja arvossaan vhs:nĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan sota.
Korjaisin tÀhÀn VenÀjÀn nykyhallinto.
Petteri Orpon hallitus. Todella pelottavaa katseltavaa. ItseltÀ meni yöunet.
Nyt mÀ oon kerennyt katsoa kuusi ensimmÀistÀ Saw leffaa, joista itselleni rankin on Saw VI. TÀnÀÀn olisi vuorossa Saw VII illalla ja ajattelin huomenna mennÀ katsomaan Saw X:n.
MÀ oon katsonut elokuvateatterin nettisivuilta miten hyvin Saw X:een on ennakkoon varattu paikkoja ja tosi paljon katsojia vetÀÀ puoleensa tÀnÀ viikonloppuna.
Mainoksia kuulin Saw X:stÀ, ettÀ on saanut eniten kehuja verrattuna aikaisempiin Saw elokuviin ja yksi nettisivusto sanoo sen olevan tÀyttÀ kidutusta ainoastaan.
Mua todellakin kiinnostaa nÀhdÀ tuo leffa.
Netflixiin on tullut kauhua viime aikoina, sillÀ nyt sieltÀ löytyy Old, Halloween 2 ja True Blood. True Blood siirtyy mun katselulistaani.
Vierailija kirjoitti:
Netflixiin on tullut kauhua viime aikoina, sillÀ nyt sieltÀ löytyy Old, Halloween 2 ja True Blood. True Blood siirtyy mun katselulistaani.
Jeps, itse pÀÀdyin ottamaan kaksi viikkoa sitten Kokkolasta talteen 2 eurolla sarjan 7. ja viimeisen tuotantokauden kirpparilta dvd:nÀ. 6. ja 7. kausi olikin kauan hakusessa.
Old oli ihan kiintoisa leffa - olisin lopettanut leffan itse siinÀ vaiheessa kun pÀÀhenkilöt sukeltavat ja jÀttÀnyt loppuratkaisun avoimeksi tai traagiseksi ja katsojan mielikuvituksen varaan, mutta Shyamalan meni sitten vÀÀntÀmÀÀn lisÀÀ tarpeettoman 10 minuuttia. Perustui sarjakuvaan.
Carpenterin Halloween 2 vai Rob Zombien Halloween 2?
Vierailija kirjoitti:
Nyt mÀ oon kerennyt katsoa kuusi ensimmÀistÀ Saw leffaa, joista itselleni rankin on Saw VI. TÀnÀÀn olisi vuorossa Saw VII illalla ja ajattelin huomenna mennÀ katsomaan Saw X:n.
MÀ oon katsonut elokuvateatterin nettisivuilta miten hyvin Saw X:een on ennakkoon varattu paikkoja ja tosi paljon katsojia vetÀÀ puoleensa tÀnÀ viikonloppuna.
Mainoksia kuulin Saw X:stÀ, ettÀ on saanut eniten kehuja verrattuna aikaisempiin Saw elokuviin ja yksi nettisivusto sanoo sen olevan tÀyttÀ kidutusta ainoastaan.
Mua todellakin kiinnostaa nÀhdÀ tuo leffa.
"Leffa oli tÀyttÀ kidutusta" voidaan kyllÀ ymmÀrtÀÀ ainakin kahdella tavalla, jotka kumpikaan eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ole mitÀÀn ansioita ;D
Tobin Bell kirjoitettiin sarjasta ulos vÀhÀn liian aikaisin, joten sinÀnsÀ hyvÀ, ettÀ hÀnelle jÀÀ lisÀÀ nÀyteltÀvÀÀ rooliinsa ja tehtiin parin eka leffan paikkeille sijoittuvat prequel. TodennÀköisesti vÀÀnnetÀÀn hÀnestÀ vielÀ enemmÀn vÀÀrinymmÀrretty antisankari tai jopa hyvÀ heppu. Joka vaan nyt haluaa pelata kieroutuneita moraalipelejÀ, jotka usein tappavat pelaajat.
Hohto. The Others. Joskus vuosia sitten nukuin valot pÀÀllÀ pari vkoa kun katsoin ensimmÀisen Kauna elokuvan. Kauhu on vaikea laji, helposti menee tylsyyden ja toiston puolelle.
Siirto lais kriisi. Elokuva kertoo kun afrikasta tulee mafian ja virkamiesten yhteistoiminnassa miljoonia afrikkalaisia ja lÀhi-itÀlÀisiÀ ukkoja ja kun ihmiset huomaa tÀmÀn poliitikot levittelee kÀsiÀÀn. Elokuva huipentuu siihen kun ne ukot laittaa euroopan paskaksi ja rskaa kaikki naiset.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps, itse pÀÀdyin ottamaan kaksi viikkoa sitten Kokkolasta talteen 2 eurolla sarjan 7. ja viimeisen tuotantokauden kirpparilta dvd:nÀ. 6. ja 7. kausi olikin kauan hakusessa.
Old oli ihan kiintoisa leffa - olisin lopettanut leffan itse siinÀ vaiheessa kun pÀÀhenkilöt sukeltavat ja jÀttÀnyt loppuratkaisun avoimeksi tai traagiseksi ja katsojan mielikuvituksen varaan, mutta Shyamalan meni sitten vÀÀntÀmÀÀn lisÀÀ tarpeettoman 10 minuuttia. Perustui sarjakuvaan.
1981 vuoden Halloween 2 on nyt NetflixissÀ.
Evil Dead pikkupoikana. Nyt ihan komediaa
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat olivat ihan hyviÀ omalla tavallansa.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli aika ahdistava missÀ ne teinit meni isovanhemmilleen kylÀÀn ja ne ns.isovanhemmat alko sekoilee ja lopulta paljastu, ettei ne ollukkaa oikeat mummo ja pappa vaan ne hullut oli tappanu niiden teinien oikeat isovanhemmat ja ne löyty kuolleena kellarista.
Hyvin spoilattu. SiitÀ syystÀ en laita tÀhÀn vastausta, mikÀ leffa oli kyseessÀ.
The visithÀn se oli
Kuten sanottu, hyvin spoilattu ;D
Joskus, vaikka tietÀÀ itse heti, kannattaa ajatella niitÀ kahta ihmistÀ, jotka eivÀt ole leffaa kenties nÀhneet.
Ihan paska oli.
NÀin 10-vuotiaana Alienin. Se oli pelottavin. HyvÀkin toki, mutta paras kauhuleffa on Omen/Ennustus. SiinÀ on kaikki kohdallaan. VielÀ vanhan koulukunnan Hollywood glamouria pÀÀosassa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli aika ahdistava missÀ ne teinit meni isovanhemmilleen kylÀÀn ja ne ns.isovanhemmat alko sekoilee ja lopulta paljastu, ettei ne ollukkaa oikeat mummo ja pappa vaan ne hullut oli tappanu niiden teinien oikeat isovanhemmat ja ne löyty kuolleena kellarista.
Hyvin spoilattu. SiitÀ syystÀ en laita tÀhÀn vastausta, mikÀ leffa oli kyseessÀ.
The visithÀn se oli
Kuten sanottu, hyvin spoilattu ;D
Joskus, vaikka tietÀÀ itse heti, kannattaa ajatella niitÀ kahta ihmistÀ, jotka eivÀt ole leffaa kenties nÀhneet.
Ihan paska oli.
RÀyh rÀyh rÀyh...
Paskaa sulla on pÀÀssÀsi.
Leffa kuuluu kauhuelokuvien parhaimmistoon.
Nyt mÀ oon nÀhnyt Saw X leffan ja oli ihan erilainen kuin muut Sawit. TÀssÀ Sawissa oli sielua, sillÀ tÀmÀ ei ollut pelkkÀÀ kylmÀverisyyttÀ. Alku oltiin hemmetin upeasti toteutettu ja myöhemmin mentiin Sawin perinteiden mukaan. TykkÀsin!
jatkoa---
"A: So if I post, This is a fantastic movie, you must see it. Watch it on Hulu, but turn up your sound
DUFFIELD: Put on headphones.
A: Thats also every movie.
DUFFIELD: I mean, I'm guilty of it, too, but I think, as a culture, we have to start treating these things like they're not content and that they are experiences. That was something that I loved about working with the people on the movie, that they were like, This is an experience. They didn't say it's not content, but experience was the word they always said, it was never like, This is the thing to fold laundry to. This is the thing that you have to put your phone down to pay attention to. I'm sure that's not gonna be for everybody. It's really cool to see it in the theater, but again, it's such a small sliver of the movie's life.
A: Listen, for my own self, coming to a movie theater, this is my temple, this is my church. This is amazing, but you're basically gonna watch everything at home at some point. It's such a limited window, especially IMAX movies like Oppenheimer.
DUFFIELD: My kids are four and two, they'll never see Oppenheimer in a theater, but at some point, they'll see it and love itif they have good taste."