Onko se 150cm pitkä vaantaalla karannut kuningas boa jo löydetty?? Sääliksi vantaalaisia
Hyi. Tuskin kokoinen otus vapaana on mikään turvallinenkaan :0
Kommentit (22)
Erittäin säyseä otus kuulemma. Ei kai tuollainen syökään kuin kerran kuussa.
Oli kuulemma "lämmin ja säyseä" käärme.
Ihan turhaa hössötystä, ei ole ihmisille mitenkään vaarallinen käärme.
Helsingissä, Vantaalla... Montako Boaa on nyt kateissa? Miksi edes pitää sellaista?
ai kamala ku on ihan yksi käärme kadoksissa.
Minkä takia tuollaista kastematoa pitäisi pelätä? Kai sen nyt näkee jos kadulla tulee vastaan, ellei sit oo sokea. Ja varmaankaan se ei avaimenreiästä luikertele myöskään kenenkään asuntoon. Tai joo, tietty istut paskalla niin se tulee ja kuristaa perseen. :D
Tuu meille käymään, meillä on reilu parimetrinen kuningasboa. Hirveen vaarallinen, tossa hengailee mun olkapäillä just nyt. Varmaan kohta kuristaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuu meille käymään, meillä on reilu parimetrinen kuningasboa. Hirveen vaarallinen, tossa hengailee mun olkapäillä just nyt. Varmaan kohta kuristaa.
Heh, just tänään mun päällä kiemurteli puolitoista metrinen viljakäärme (kuristajakäärme muuten sekin, tiedoksi tietämättömille). Siinä se katseli maailman menoa.
Ärsyttää yli kaiken nää iltapäivälehtien älyttömät ”uutiset”, tahallaan tehdään täysin harmittomasta elukasta turhaa hysteriaa. Samanlaista kuraa oli joskus viljakäärmeestä, otsikoitu tyyliin ”kuristajakäärme karkasi”. :D Kyllä, nää lemmikki-käärmeethän syö ihmisiä vähän väliä...
pian on espoo vantaa ja helsinki täynnä käärmeitä. mienet lapset ja jänikset on pian kuolleita.
Minua pelottaa, että tuo käärme satuttaa söpöjä pinkkinenäisiä villi hiiriä, kesyrottia ja marsuja.
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa, että tuo käärme satuttaa söpöjä pinkkinenäisiä villi hiiriä, kesyrottia ja marsuja.
Eiköhän alueella liiku myös mm kissoja, jotka ovat vaarallisempia, koska tappavat myös ajankulukseen, toisin kuin käärme.
Vierailija kirjoitti:
Ja oravia ja citykaneja.
Mulla käy sääliksi lähinnä käärmettä jos on jossain ulkona. Ei ole tarpeeksi lämmintä sille.
Vierailija kirjoitti:
pian on espoo vantaa ja helsinki täynnä käärmeitä. mienet lapset ja jänikset on pian kuolleita.
Veikkaisin, että viimeistään tammikuussa käärmeongelma alkaa hellittämään. Eksoottiset boat ja muut pyyttonit ei kuulemma tykkää lumisateesta.
Onneksi en asu vantaalla!