Oletko vienyt Viking Linelle omia eväitä?
Ollaan menossa risteilylle ja pienten nirsojen lasten kanssa ottaisin mieluusti pientä välipalaa mukaan, ruisleipää ja hedelmiä ym. Säästyisi pitkä penni ja olisi terveellisempää kuin laivan tarjonta. Ollaan kyllä menossa myös buffettiin, mutta pakko syöttää lapsille myös iltapalaa ja välipalaa.
Mitenkä on, tarkastaako ne laukkuja kuinka tiheään?
Kommentit (69)
Ihan huoletta voi viedä eväitä laivalle. Itse käyn illalla kahvilla ja sämpylällä laivalla ja seuraavana päivänä menen maihin aamupalalle ja päivälliselle. Laivalla se kahvikin on usein ihan hemmetin pahaa.
Minulla on aina jotain syötävää ja vettä mukana. Minulla on diabetes ja voin tarvita nopeasti syötävää. Nestettä pitää olla koska joudun ottamaan lääkkeitä illalla ja aamulla.
Vien ihan protestiksi ryöstöhinnoille ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satamassa eväskoirat nuuskii matkatavaroita
No ei ne niitä eväitä siellä nuuski!
Hei, sinä ja pari muuta tosikkoa, se oli vitsi :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun ei kannattais mennä risteilemään ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun ei kannattais mennä risteilemään ollenkaan.
Haha, menen silti. Maksan siitä mistä haluan ja syön hyvin.
Onko hyviä
Vinkkejä kuinka salakuljettaa eväsleipä, energiapatukoita ja vedenkeitin laivalle, jos ei halua käyttää kansallispukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hemmetistä nää tottakai saa viedä - vastaukset tulee? Tukholman terminaalissa on ihan kieltokyltitkin asiasta. Ai joo mutta te vaan miniristeilette, tuskin edes tiedätte millainen ko terminaali on.
Juuri näin. Lisäksi Tukholmassa on kunnon läpivalaisulaitteet (terrori*tien varalle mitä luultavimmin). Odotan samanlaisia mielelläni Helsinkiin. Jotenkin tuntuu turvattomalta seilata Helsingin päästä kun mitään tavaroita ei läpivalaista.
Ollut Helsingissä 2007 lähtien
No ei ne niitä eväitä siellä nuuski!