Mihin aikaan joudut nousemaan aamulla töihin?
Jos olet nyt lomalla, tarkoitan kysymykselläni aikaa, kun olet taas palannut töihin :)
Kommentit (43)
Mä oon aina töissä, jopa silloin kun olen unihalvauksessa. Pelottaako?
Mä oon vapaaherra, en ole työssäkäyvää säätyä.
Työ alkaa kello 7.00. Kello on soimassa 5.40.
Olen lastentarhanopettaja ja jos menen kuudeksi avaamaan ovet, herään 4.30. Jos iltavuoroon eli yhdeksään, herään 7.30.
Herään kuudelta ja työt alkavat seitsemältä.
7.00-7.15, työt alkaa kello 9.00, fillaroin töihin 10 minuutissa
Herään kuudelta ja olen töissä yleensä 8:30-9 välillä. Aikaa menee omiin ja lapsen aamutoimiin, koiran lenkitykseen ja työmatkaan mutta kyllä meillä on ihanan hidas aamu.
Klo 5 herään ja klo 7 alkaa työt. Ehtii hyvin juoda kahvit, syödä aamupalan ja lukea uutiset kaikessa rauhassa.
Minusta elämässä on jotain pielessä jos joutuu heräämään. Paljon mukavampi herätä innostuneena uudesta päivästä.
Klo 4.45 ja kuudelta alkaa työt. Kesällä ei haittaa kun aamut ovat valoisat mutta talvella vituttaa.
Herään 4.45, lapsen kanssa lähdetään tarhan suuntaan 6.45 ja itse olen nippa nappa klo 8 töissä. Odotan aikaa kun lapsi menee itse kouluun. Voin herätä vasta klo 6 😀
Kello soi yleensä 6.30. Töissä olen yleensä kahdeksan maissa tai vähän jälkeen, mutta ihan viimeistään 8.30 mennessä. Työpaikallani aamuliukuma kestää klo 10.00 asti, mutta itse tykkään mennä aikaisemmin töihin, jotta pääsem lähtemään neljän kieppeillä.
Jos aamuvuoroon meno, niin 03:30 on vakio ja iltavuoroon siinä 05:30.
Meillä on liukuva työaika, töihin on tultava 07.00 - 09.30 välisenä aikana. Herään viimeistään seitsemältä, silloin olen töissä noin kello 9. En meikkaa, mutta käyn suihkussa joka päivä. Syön kiireetöntä aamiaista, luen lehteä, yms. Johonkin se pari tuntia menee (itse työmatkaan menee vain viisi minuuttia).
Jos mies menee aamulla salille menen minäkin yleensä aikaisemmin töihin; silloin herään päivästä riippuen 05.45 ja olen töissä noin 07.30, tai herään 06.15 ja olen töissä sitten noin kahdeksalta.
Nuo aikaiset aamut ovat töissä tosi mukavia koska on ainakin tunnin tosi hiljaista ja saa rauhassa keskittyä.
Kello soi hieman ennen viittä, sitten lentävä lähtö ja töissä kuudelta. Työmatkaan menee tunti, kiitos surkeiden yhteyksien Vantaalta Hellsingin keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Herään 4.45, lapsen kanssa lähdetään tarhan suuntaan 6.45 ja itse olen nippa nappa klo 8 töissä. Odotan aikaa kun lapsi menee itse kouluun. Voin herätä vasta klo 6 😀
Huh huh! Mä herään 6.40 ja olen töissä 7.00.
Siellä juon sitten aamukahvit.
Herään klo 6 ja lähden kun olen valmis 6.30-6.55. Töissä noin klo 7.00-7.20. Riippuu aamusta kuinka ripeä jaksan olla.
Kun menen aamuvuoroon, klo 4.30 ja kun menen iltavuoroon, voin nukkua vaikka yhteentoista aamulla. En kyllä nuku, vaan herään ilman kellonsoittoa noin klo 7.