Mihin aikaan joudut nousemaan aamulla töihin?
Jos olet nyt lomalla, tarkoitan kysymykselläni aikaa, kun olet taas palannut töihin :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Herään 4.45, lapsen kanssa lähdetään tarhan suuntaan 6.45 ja itse olen nippa nappa klo 8 töissä. Odotan aikaa kun lapsi menee itse kouluun. Voin herätä vasta klo 6 😀
Mitä ihmettä teet sen kaksi tuntia?? Voisiko lapsi olla vähemmän hidas, jos antaisit hänen nukkua hieman pidempään? Oletan, että lapsi hidastuttaa sinua, koska ilman lasta uskoisit olevasi huomattavasti nopeampi. Kai teillä on vaatteet illalla valmiiksi katsottuna ja lapsi syö päiväkodissa aamiaisen?
Nyt olen onneksi työtön. Kävi kyllä hermoille herätä toista vuotta ennen sianpieremää eli klo 7. Tunnissa ehti just ja just vetää aamukahvit pari röökiä ja käydä paskalla. Työmatka karkeasti 300 metriä. Kello 8 olin aina paikalla ja monesti 10 aikaan jo ihan hereillä.
Aamuisin mua on poliisin toimesta puhallutettu ja kerran otettu huumetestikin. Mitään ei tietenkään näy kun mua vain väsyttää.
Normaalisti kello soi 6:55. Mikäli menen aikaisempaan vuoroon, niin kello soi 6:08. Iltavuoroon mennessäni puolestaan kello soi noin 9:15, riippuen hieman haluanko esim. käydä kuntosalilla ennen työvuoroa. Useimmiten kuitenkin siis kello soi 6:55.
:)
Herään luonnostaan kuudelta, olipa arki tai pyhä. Mulla ei ole ollenkaan kiinteitä työaikoja, vaan teen töitä silloin kun se mulle parhaiten sopii. Kesällä teen töitä mieluiten illalla, päivällä on kiva touhuta puutarhassa tai mennä vaikka rannalle. Joskus kun on hyvä idea päässä, aloitan työt jo seitsemältä aamulla. En voisi olla missään työssä, jossa pitäisi herätä tiettyyn aikaan ja olla jossain työpaikassa vaikka aamulla klo 8. Olen kyllä kokeillut, ei sopinut mulle ollenkaan. Onneksi voin tehdä tällaista vapaata työtä.
Vierailija kirjoitti:
Klo 4.45 ja kuudelta alkaa työt. Kesällä ei haittaa kun aamut ovat valoisat mutta talvella vituttaa.
Sama aikataulu. Toisaalta kesäillat vituttaa, kun pitää mennä nukkumaan päivänvalolla. Talvella taas ehtii kivasti työpäivän jälkeen ulkoilla valoisalla.
Olen aktiivimallilainen ja minua ei moiset kotkotukset koske. Vähentäkööt sitten osuudestani ne sakkoprosentit, mutta aamulla en aio nousta ennen heräämistä!!!
kuudelta herään. Ei, kun en herää KUN OON KESÄLOMALLA!!
Herään seitsemältä ja menen töihin yleensä klo.9. Tämä tuntuu niin luksukselta, kun 20 vuotta joutui aloittamaan klo. 5.45. Silloin väsytti aina.
Herään klo 7 ja töissä olen klo 9.30. Aamulla teen aamupalaa, huolehdin lapset kouluun, tyhjennän tiskikoneen yms. Työmatkaan menee fillarilla 40 min. Käyn töissä suihkussa ja meikkaan. Haluaisin aikaisemman työrytmin, mutta meidän perheen kaikki juoksevat asiat hoidetaan aamulla: etsitään harrastuskamoja, koulutarvikkeita, allekirjoitetaan kokeet ja lupalaput jne. Teinit eivät myöskään herää herätyskelloon aina ja jos en vahdi, niin aamupala jää syömättä ja koulusta myöhästytään tahallaan ja talvella kuljetaan kesävaatteissa...
Jatkoa vielä vähän. Se on tosi turvallista laittaa uninen jätkä ajamaan. Kerran kävi niin että heräsin puhelimen ääneen. Pomo huusi ihan hiilenä että missä vit.ssa sä olet? Vastasin ihan rehellisesti etten tiedä, juuri heräsin kun soitit. Olin sentään parkkeeranut auton ennen nukahtamista. Tyyppi uhkasi antaa potkut vielä samana päivänä. Se oli taas yksi sen tyhjänaikainen lupailu.
En ole töissä joten saan nukkua niin pitkään kuin haluan.
Herään klo 5.30 vaikka menen töihin klo 8. Ehdin käydä tuossa tunnin lenkillä ja touhuta kaikkea muuta, koska työmatka on vain 10 minuuttia.
Jos menen klo 7 aamuvuoroon, herään klo 5.15. Jos iltavuoroon, herätyskello on soimassa vasta klo 11. Harvoin kyllä niin myöhään nukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 4.45 ja kuudelta alkaa työt. Kesällä ei haittaa kun aamut ovat valoisat mutta talvella vituttaa.
Sama aikataulu. Toisaalta kesäillat vituttaa, kun pitää mennä nukkumaan päivänvalolla. Talvella taas ehtii kivasti työpäivän jälkeen ulkoilla valoisalla.
Puolensa kaikella. Kesällä on kuitenkin enemmän energiaa valon takia, joten illalla jaksaa valvoa pidempään.
Aamuvuoro alkaa klo 7 ja herätyskello soi 5:40. Yleensä kuitenkin torkutan useamman kerran, joten saatan nousta vasta 6:30 :D iltavuoroon herään klo 9-12 välillä. Juu, olen aamutorkku ja iltavirkku.
Kun olin keväällä töissä, "jouduin" heräämään ysiltä aamulla :D
Vierailija kirjoitti:
Herään klo 5.30 vaikka menen töihin klo 8. Ehdin käydä tuossa tunnin lenkillä ja touhuta kaikkea muuta, koska työmatka on vain 10 minuuttia.
Käytätkö paljonkin laittomia piristeitä? Ei tuollaista voi muuten ymmärtää.
Herään klo 7 ja menen töihin 7:30-8:15 välillä.
Herään 6.20 ja olen töissä 7.45. Syön aamupalan vasta töissä. Inhoan liian aikaisia herätyksiä, tuohon aikaan saan itseni jotenkin hereille, mutta ennen kuutta tekee jo tuskaa. Arvostan ilta-aikaa enemmän kuin rauhallisia aamuja, en käy ikinä aamusuihkussa, vaan aina illalla.