Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runsaat kuukautiset

Vierailija
18.06.2018 |

Ja pitäisi mökille lähteä juhannukseksi. Siellä Ulkovessa ja sauna jossa ei suihkua vaan vesi kannetaan järvestä. Lähtisitkö?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi!

Vierailija
2/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi. Mikä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi!

Ei oikein tässä iässä enää jaksaisi opetella uutta juttua.

4/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenytkin. Mulla ei muita ollutkaan kuin runsaita kuukautisia. Ota mukaan esim. kosteaa vessapaperia https://www.tokmanni.fi/wc-paperi-42-kpl-fresh-kostea-7322540856118.html tai vauvojen puhdistuspyyhkeitä. Ei tietenkään vastaa käsisuihkua mutta on tyhjää parempi. Noi vessapaperit ovat biohajoavia, eli siinä mielessä parempi vaihtoehto kuin puhdistuspyyhkeet.

Vierailija
5/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi!

oli jäänyt jollain naisella jumiin sinne kanavaan, ei todellakaan

Vierailija
6/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Kaikilla kuukuppi ei myöskään ole vaihtoehto, eikä tamponi myöskään.

N24

Vierailija
7/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Olen lähtenytkin. Mulla ei muita ollutkaan kuin runsaita kuukautisia. Ota mukaan esim. kosteaa vessapaperia https://www.tokmanni.fi/wc-paperi-42-kpl-fresh-kostea-7322540856118.html tai vauvojen puhdistuspyyhkeitä. Ei tietenkään vastaa käsisuihkua mutta on tyhjää parempi. Noi vessapaperit ovat biohajoavia, eli siinä mielessä parempi vaihtoehto kuin puhdistuspyyhkeet.

Kiitos. Täytyy hommata tällaisia.

Vierailija
8/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaeltamassa ja melomassa Runsaiden Kuukautisteni kanssa.

Sen kun kannat vettä vessaan.

Vierailija
9/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi!

Innoissani lähdin kokeilemaan kuukuppia kun sitä oli hypetetty joka paikassa. Ostin pienimmän mahdollisen koon, eikä sekään mahtunut. Sattui aivan tajuttomasti yrittää survoa se paikalleen, ja poisveto sattui vielä enemmän. Siitä ei hyvää seuraisi kun yrittäisi täyttä kuppia tempoa pois sitten.

Ei kaikille tosiaankaan sovi :(

Vierailija
10/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat kuukautisen ja kuukuppi on huono yhdistelmä. 

Minulla on ainakin niin runsaat kuukautiset, ettei nuo vauvan puhdistuspyyhepaketitkaan riitä. Monta päivää lorisee solkenaan. 

Vierailija
11/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Reissua voisin sen muutaman päivän lykätä

Vierailija
12/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi!

Innoissani lähdin kokeilemaan kuukuppia kun sitä oli hypetetty joka paikassa. Ostin pienimmän mahdollisen koon, eikä sekään mahtunut. Sattui aivan tajuttomasti yrittää survoa se paikalleen, ja poisveto sattui vielä enemmän. Siitä ei hyvää seuraisi kun yrittäisi täyttä kuppia tempoa pois sitten.

Poisveto sattuu, kun kuppi on tyhjä ja siellä on alipaine. Täyttyessään se irtoaa kivutta. Alkuun tuntui, että se imee aivotkin päästä, mutta minun oli pakko opetella.

Vierailija
14/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Pärjää varmasti ihan siteilläkin tai mitä nyt satut käyttämään. Riittää varmaan hygienian kannalta jos pääset esim pari kertaa reissun aikana saunaan! Ja tuo kostea vessapaperihan on hyvä idea.

(Mullakin runsaat kuukautiset, en jättäisi mitään väliin niiden takia. Ja runsailla tarkoitan sellasia joita gyne kutsuu runsaiksi...)

Vierailija
15/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi. En usko että voisin nauttia rennosti olostani tuollaisissa olosuhteissa ja  yöt olisi hirveitä, minä herään pari kertaa vähintään aina yön aikana siihen että verta tulvahtaa pöksyihin ja sitten pitääkin juosta vessaan ja toivoa että side on pitänyt. Mulla runsaat menkat on sellaiset, että hyytymiä tippuu paljon ja side pitää vaihtaa tunnin välein ja vatsakivut on kovat.

Vierailija
16/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi!

Tosi kivaa lähteä juhannuksena lääkäriin poistattamaan toosaan juuttunutta kuukuppia.

Vierailija
17/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Kaikilla kuukuppi ei myöskään ole vaihtoehto, eikä tamponi myöskään.

N24

neitsytkin voi käyttää tamponia

Vierailija
18/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

neitsytkin voi käyttää tamponia

Sillä ei ole neitsyyden kanssa mitään tekemistä, vaan endometrioosin. Pieninkin minitamponi sattuu aivan liikaa.

N24

Vierailija
19/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on runsaisiin kuukautisiin jotain pillereitä jotka puolittaa vuodon määrän. Ne, burana600  ja kuukuppi yhdessä on ollut pelastus! Tuntuu kuin ei olisi kuukautisia enää ollenkaan kun on niin helppoa ja kivutonta.

Vierailija
20/31 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Lisäksi ota ämpäriin vettä mukaan huussille ja kauhalla otat vettä ja lotraat alapään. Laita yöksi kunnon siteet(ja mahd tamponi) ja kahdet tiukat pikkuhousut päällekkäin ja sänkyyn pyyhe tai muua suoja.