Runsaat kuukautiset
Ja pitäisi mökille lähteä juhannukseksi. Siellä Ulkovessa ja sauna jossa ei suihkua vaan vesi kannetaan järvestä. Lähtisitkö?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi!
Ei oikein tässä iässä enää jaksaisi opetella uutta juttua.
Olen lähtenytkin. Mulla ei muita ollutkaan kuin runsaita kuukautisia. Ota mukaan esim. kosteaa vessapaperia https://www.tokmanni.fi/wc-paperi-42-kpl-fresh-kostea-7322540856118.html tai vauvojen puhdistuspyyhkeitä. Ei tietenkään vastaa käsisuihkua mutta on tyhjää parempi. Noi vessapaperit ovat biohajoavia, eli siinä mielessä parempi vaihtoehto kuin puhdistuspyyhkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi!
oli jäänyt jollain naisella jumiin sinne kanavaan, ei todellakaan
En lähtisi. Kaikilla kuukuppi ei myöskään ole vaihtoehto, eikä tamponi myöskään.
N24
Prototyyppi kirjoitti:
Olen lähtenytkin. Mulla ei muita ollutkaan kuin runsaita kuukautisia. Ota mukaan esim. kosteaa vessapaperia https://www.tokmanni.fi/wc-paperi-42-kpl-fresh-kostea-7322540856118.html tai vauvojen puhdistuspyyhkeitä. Ei tietenkään vastaa käsisuihkua mutta on tyhjää parempi. Noi vessapaperit ovat biohajoavia, eli siinä mielessä parempi vaihtoehto kuin puhdistuspyyhkeet.
Kiitos. Täytyy hommata tällaisia.
Olen ollut vaeltamassa ja melomassa Runsaiden Kuukautisteni kanssa.
Sen kun kannat vettä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi!
Innoissani lähdin kokeilemaan kuukuppia kun sitä oli hypetetty joka paikassa. Ostin pienimmän mahdollisen koon, eikä sekään mahtunut. Sattui aivan tajuttomasti yrittää survoa se paikalleen, ja poisveto sattui vielä enemmän. Siitä ei hyvää seuraisi kun yrittäisi täyttä kuppia tempoa pois sitten.
Ei kaikille tosiaankaan sovi :(
Runsaat kuukautisen ja kuukuppi on huono yhdistelmä.
Minulla on ainakin niin runsaat kuukautiset, ettei nuo vauvan puhdistuspyyhepaketitkaan riitä. Monta päivää lorisee solkenaan.
En lähtisi. Reissua voisin sen muutaman päivän lykätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi!
Innoissani lähdin kokeilemaan kuukuppia kun sitä oli hypetetty joka paikassa. Ostin pienimmän mahdollisen koon, eikä sekään mahtunut. Sattui aivan tajuttomasti yrittää survoa se paikalleen, ja poisveto sattui vielä enemmän. Siitä ei hyvää seuraisi kun yrittäisi täyttä kuppia tempoa pois sitten.
Poisveto sattuu, kun kuppi on tyhjä ja siellä on alipaine. Täyttyessään se irtoaa kivutta. Alkuun tuntui, että se imee aivotkin päästä, mutta minun oli pakko opetella.
Lähtisin. Pärjää varmasti ihan siteilläkin tai mitä nyt satut käyttämään. Riittää varmaan hygienian kannalta jos pääset esim pari kertaa reissun aikana saunaan! Ja tuo kostea vessapaperihan on hyvä idea.
(Mullakin runsaat kuukautiset, en jättäisi mitään väliin niiden takia. Ja runsailla tarkoitan sellasia joita gyne kutsuu runsaiksi...)
Mä en lähtisi. En usko että voisin nauttia rennosti olostani tuollaisissa olosuhteissa ja yöt olisi hirveitä, minä herään pari kertaa vähintään aina yön aikana siihen että verta tulvahtaa pöksyihin ja sitten pitääkin juosta vessaan ja toivoa että side on pitänyt. Mulla runsaat menkat on sellaiset, että hyytymiä tippuu paljon ja side pitää vaihtaa tunnin välein ja vatsakivut on kovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi!
Tosi kivaa lähteä juhannuksena lääkäriin poistattamaan toosaan juuttunutta kuukuppia.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Kaikilla kuukuppi ei myöskään ole vaihtoehto, eikä tamponi myöskään.
N24
neitsytkin voi käyttää tamponia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
neitsytkin voi käyttää tamponia
Sillä ei ole neitsyyden kanssa mitään tekemistä, vaan endometrioosin. Pieninkin minitamponi sattuu aivan liikaa.
N24
mulla on runsaisiin kuukautisiin jotain pillereitä jotka puolittaa vuodon määrän. Ne, burana600 ja kuukuppi yhdessä on ollut pelastus! Tuntuu kuin ei olisi kuukautisia enää ollenkaan kun on niin helppoa ja kivutonta.
Prototyyppi kirjoitti:
Lisäksi ota ämpäriin vettä mukaan huussille ja kauhalla otat vettä ja lotraat alapään. Laita yöksi kunnon siteet(ja mahd tamponi) ja kahdet tiukat pikkuhousut päällekkäin ja sänkyyn pyyhe tai muua suoja.
Kuukuppi!