Runsaat kuukautiset
Ja pitäisi mökille lähteä juhannukseksi. Siellä Ulkovessa ja sauna jossa ei suihkua vaan vesi kannetaan järvestä. Lähtisitkö?
Kommentit (31)
Kuukupin mainostajille tiedoksi, että siihen mahtuu ihan yhtä vähän vuotoa kuin siteeseen. Eli alle kahden tunnin välein vaihdettava. Helpompi mökillä on sidettä vaihdella kuin kuppia.
Hyi stana! Kenellä on nykyään kuukkikset? Nobade!
Vierailija kirjoitti:
Kuukupin mainostajille tiedoksi, että siihen mahtuu ihan yhtä vähän vuotoa kuin siteeseen. Eli alle kahden tunnin välein vaihdettava. Helpompi mökillä on sidettä vaihdella kuin kuppia.
Hyvä tietää!
Olen kyllä ajatellutkin, että kuppia suosittelevat eivät tiedä mitä runsas vuoto on käytännössä. Kiva varmaan äheltää verta täynnä olevaa kuppia sisuksistaan jossain hämärässä puuseessä kun hyttyset syö.
Vierailija kirjoitti:
13-50-vuotiailla tytöillä ja naisilla.
Katsos poju.
Maksimiannos buranaa vähentää ainakin minulla vuodon puoleen.
Miksi lähtisin? Mun kuukautisilla ei viitsi uida ei saunoa, menisin toisella kertaa. Mullekaan ei tamponi sovi eikä huussissa ole kivaa kuukupinkaan kanssa söhlätä.
Tosin en ole mikään mökki-ihminen muutenkaan. Grilliruokaa, hyttysiä ja sadettakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13-50-vuotiailla tytöillä ja naisilla.
Katsos poju.
En usko! Nobade!
Isoin tamponi ja iso side, vaihdot kahden tunnin välein. Vuodon ajan myös buranaa joka aamu, niin vuoto saattaa vähentyä hieman. Kosteuspyyhkeitä ja ylimääräisiä housuja. Lähtisin tietenkin ja ongelmaa ei olisi koska en asiasta ongelmaa tekisi.
Minulla on todella runsaat menkat ja pärjään hyvin.
Kannattaa ap muuten mittauttaa säännöllisesti hemppa ja ferritiiniarvot. Minulla hemppa oli aika ok, mutta ferritiini oli 6, kun hyvä olisi 50. Syön nyt rautaa 2 tablettia päivässä ainakin lämpöpallohoitoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Maksimiannos buranaa vähentää ainakin minulla vuodon puoleen.
Ei tarvitse mitään maksimiannosta, 400 tekee jo sen mitä tekee, ei tosin auta kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Isoin tamponi ja iso side, vaihdot kahden tunnin välein. Vuodon ajan myös buranaa joka aamu, niin vuoto saattaa vähentyä hieman. Kosteuspyyhkeitä ja ylimääräisiä housuja. Lähtisin tietenkin ja ongelmaa ei olisi koska en asiasta ongelmaa tekisi.
Minulla on todella runsaat menkat ja pärjään hyvin.
Kannattaa ap muuten mittauttaa säännöllisesti hemppa ja ferritiiniarvot. Minulla hemppa oli aika ok, mutta ferritiini oli 6, kun hyvä olisi 50. Syön nyt rautaa 2 tablettia päivässä ainakin lämpöpallohoitoon asti.
Uuu! Miten oot saanut lämpöpallohoidon? Mulle ei suostuta antaa ku hormoonikierukka runsaisiin kuukautisiin ja sitä en halua.
Ikävää. Oletko harkinnut leikkausta?