Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sitten hankitaan lapsia, kun 35 kg on lähtenyt"

Vierailija
18.06.2018 |

Mä itken täällä ja oon niin vihainen. Mies ei suostu hankkimaan lapsia ennen kun olen tiputtanut 35 kg. Olen 170/90. Tahtoisin niin lapsia. Mies sanoi, että olen liian lihava, eikä tahdo, että lapsen terveys vaarantuu painoni takia. Hoikillako on tässä sitten oikeus saada lapsia vain !?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55 kiloa olisi alipainon puolella, ei sen terveellisempää

ei ole. Vai onko feministit keksineet naisille uudet painoindeksirajat?

No, puolentoista kilon päässä virallisesta alipainoisuudesta eli ap:n mies on vähän tyhmä.

Vierailija
22/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä, älä painoasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itselläni meni kroppa täysin sekaisin jo painoindeksissä 18. En varmasti olisi tullut raskaaksi silloin jos olisin yrittänyt. Normaalipainon puolelle laihduttaminen riittää. Toki jotkut ovat luonnostaan hyvin hentoja, mutta nopea laihtuminen ääripäästä toiseen ääripäähän tuskin auttaa ketään raskautumaan, saati on terveellistä kenellekään. Kilpirauhasjuttujen yms kanssa ei ole leikkiminen. 

Vierailija
24/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko miehesi painaa? Jos ei oo ihan kelkannaru, niin alatte yhdessä pikku hiljaa pudottamaan vaikka 10 kg.

Vierailija
25/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukutte miestä tyhmäksi? Välittää naisensa ja lapsensa terveydestä, hyi kauheaa! Kilomäärä hänellä on vähän hakusassa mutta miksipä niistä niin tietäisikään? Asia ratkeaa keskustelemalla, kertomalla että tuollainen määrä olisi liikaa, 20-25 kiloa parempi. Sitten vaan miettimään miten tuohon tavoitteeseen päästään, kuinka mies voi tukea jne. 

Vierailija
26/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuolloin bmi on 19, mikä ei ole alipainon puolella. Normaalipaino on bmi 18,5-25.

T. Feministi

Vierailija
27/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että mies heitti päästään tuon 35kg. Miesten voi olla vaikea arvioida naisten (ihanne)painoja. Esim mä olen 163cm ja painan noin 60kg. Monet miehet hämmentyvät kun kuulevat painoni, veikkaavat että olen max 50kg. Eivät usko kun sanon, että se olisi alipainon rajoilla.

Eli tyhmää mieheltä heittää mitään kilomääriä. Sen sijaan tavoite maltilliseen painonpudotukseen on järkevä.

Vierailija
28/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi hyvä pudottaa vähän painoa ihan jo sekin takia että synnytys on turvallisempi ja pidät huolen että raskauden aikana ei tule kuin "pakolliset" kilot.

Voi kun toisilla vain keho alkaa raskausaikana varastoimaan ihan kaiken. Söin terveellisesti raskausaikana, siis normaalia terveellisemmin, ei edes tehnyt mieli mitään roskaruokaa. Olin normaalipainoinen. Paino nousi 20kg. Minulle kertyi ihan kaikki peppuun ja reisiin. Kaikki lähti 3kk aikana kun aloitin imettämään ja olin normaalia hoikempikin. Imetyksen loputtua taas olin samankokoinen kuin ennenkin, sillä vähemmän terveellisellä ruokavaliolla. Ja ei ollut radia tms.

Ainut keino minulla olisi ollut välttää nuo kilot, olisi ollut olla syömättä mitään. Sama homma oli toisen raskauden kohdalla.

Vierailija
29/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ja ottaa huomioon puolisonsa oikein. Ei mitään turhia kiertelyjä .

60veenä on se joka kävelee edelleen terveillä lonkilla ja polvilla, kun vaimo lallustaa rollaattorilla kun ylipaino kuluttanut nivelet rikki. Ei semmoisesta naisesta ole äidiksi,eikä isoäidiksi joka ei itsestään pidä huolta.

Vierailija
30/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy syödä lisää suklaata.

Vierailija
31/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se siinä on oikeassa, että se ylipaino on riski raskaudelle ja vaaraksi sekä sinulle, että tulevalle lapsellekin ja vaikuttaa myös hedelmällisyyteen huomattavasti. Hyvä sitä painoa olisi saada vähennettyä, toki ei noin radikaalisti kuin mitä miehesi ehdotti.

Vierailija
32/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se vain on että mies ajattelee sun jaksamista niiden lasten kanssa. Noilla kiloilla voi vielä käydä niin että tulee 20 "raskauskiloa" (kyllä, joillekin tulee se oikeasti - useimmille ylensyönnistä) lisää ja siinä sitten mamma makaa sohvalla ja mies joutuu hoitamaan kaiken.

Ehkä kuitenkin tuollainen 25 kiloa riittäisi