Apua huomenna brassivahaukseen! Jännittää apua eka kerta!
Olen kyllä itse nyppinyt pinsereillä ja käyttänyt kuumvahaa ja epilaattoria ja vaikka mitä alapäähän. Mutta nyt menen ekan kerran ammattilaiselle. Jännittää ihan hirveästi!
Siis hävettää. Miten mä kehtaan esitellä pildeä... ja jos se kysyy vielä että mitä halusitkaan ja miksi tms? Nolottaa sanoa että kaikki pois vaan.
Se tulos on kyllä ihana, minulla ei ole vain nyt aikaa tehdä itse eikä huvita, lapsi on 1,5-vuotias tehopakkaus.
Siksi menen sinne... Hävettää vaan jo etukäteen. Mitä jos ne naureskelee mulle? Mitä jos toosani on vuoden kammottavin?
Millaisissa asennoissa siinä ollaan? Ne kun ottaa siis kaiken pois ja peppuvälistä myös.
Apua mitä mä oon tekemässä????
Tarvin henkistä tukea kilteistä aaveemammoista :)
Kommentit (43)
Kuulostaa pervolta.
Sääliksi käy kosmetologia.
Varmaan se ottaa kuvottavan työn lisää.
Ja tietysti se on le.pakko. ja onhan sillä kumihanskat olkapäihin asti ja kaasu.naamari.
Vierailija kirjoitti:
Pesee tietty
Toosa haisee silti. Ei ole hetero.naisen hommaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Pinseri parat :(
Mistä sä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko hoitolassa pildelle kun se levitetään?
Tottakai. Muista hymyillä. olet piilokamerassa.
Mä ehkä tykkäisinkin maata siellä ja toinen nyplää pildeä. Olisin kuin prinsessa jonka palvelija siistii pilden.
Mies voisi hoitaa homman ihan mielellään.
Saako koiria käyttää tuollaiseen? Kuulostaa perverssiltä. En ole ikinä ennen kuin kenenkään poistaneen häpykarvojaan pinsereitä käyttäen. Miten nämä pinserit suhtautuivat asiaan?
Ootte kyllä rohkeita. Mäkin haluaisin mutta nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on tyhmiä.
Äläpä muuta sano😁
Mites olis pojat, lähdetäänkös pers- ja pallikarvabrassiin? Jos tytöt tykkäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on tyhmiä.
Äläpä muuta sano😁
Menkää toki.
Luin otsikon ensin: Apua huomenna bussivanhukseen! Jännittää apua eka kerta. Kyse olikin hiukan eriasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on tyhmiä.
Äläpä muuta sano😁
Kyllä, tykkään! Siitä vain, pojat! 👍
Karvaiset pallit on kamalat eli äkkiä pojat pallivahaukseen.
Hyvin se menee. Ajattele jotain muuta.
Mä oon siinä mielessä erikoinen että en ole alkanut pakaroita levittelemään.
Vahataan vaan etupuolelta, mutta takaluukkuun ei kajota. Ja pimperoonkin jää pikku tupsu. Kerran vahattiin koko pimppa paljaaksi ja mun loora oli vaan yksinkertaisesti hiton ruma, vähän kuin alakuloinen kalkkuna!
Alapää on ruma jokatapauksessa, ihan sama onko karvoja vai ei. Monta vuotta olen käynyt säännöllisesti kolmen-neljän viikon välein sokeroinnissa.
Ruma alapää, muttei silti hävetä. Jutellaan siinä samalla niitänäitä. Asennot selällään ja kyljellään. Ammattitaitoinen sokeroija, ei koske. Enkä ole myöskään koskaan pieraissut, vaikka muuten piereskelyä harrastankin.
Enkä tee tätä kenenkään muun takia. Itsellä kivempi olo karvattomana. Sama mitä muut ajattelee.
Muista sanoa että pitää olla mieskossu.