Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua huomenna brassivahaukseen! Jännittää apua eka kerta!

Vierailija
18.06.2018 |

Olen kyllä itse nyppinyt pinsereillä ja käyttänyt kuumvahaa ja epilaattoria ja vaikka mitä alapäähän. Mutta nyt menen ekan kerran ammattilaiselle. Jännittää ihan hirveästi!
Siis hävettää. Miten mä kehtaan esitellä pildeä... ja jos se kysyy vielä että mitä halusitkaan ja miksi tms? Nolottaa sanoa että kaikki pois vaan.
Se tulos on kyllä ihana, minulla ei ole vain nyt aikaa tehdä itse eikä huvita, lapsi on 1,5-vuotias tehopakkaus.

Siksi menen sinne... Hävettää vaan jo etukäteen. Mitä jos ne naureskelee mulle? Mitä jos toosani on vuoden kammottavin?

Millaisissa asennoissa siinä ollaan? Ne kun ottaa siis kaiken pois ja peppuvälistä myös.

Apua mitä mä oon tekemässä????

Tarvin henkistä tukea kilteistä aaveemammoista :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ekaa kertaa viimevuonna. Ei kerennyt hävettää, koska sattu niin h*lv*tisti. #Neveragain

Vierailija
2/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän tulla mukaan, 3-4 hengen ryhmissä? Tarviiko joku Forssan suunnalta kyytiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varaudu siihen että tosiaan tekee ihan hemmetin kipeää....itseltä otettiin nyt ekaa kertaa vain bikiniraja, kyyneleet valui ja pari kertaa huusin AUUU.

Hoitaja sanoi, että brassi vasta sattuukin.

Vierailija
4/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko se enemmän kuin itsetehtynä? Apua!

Sitten mua vasta nolottaakin jos tekin tulette tuijottamaan :D

Millaisessa asennossa siinä ollaan?

Ap

Vierailija
5/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehny brassin itse kotona, ja teenkin aina sillointällöin. ei se mitenkään hirveästi satu kun voi tehdä vähäsen kerrallaan. Miinuksena se ettei kovin hyvin yllä ja se on vaivalloista.  Haluaisin mennä ihan ammattilaiselle mutta hävettäisi siinä toosa levällään olla O__O

Tulisi just mieleen että mitä jos sitä vahaajaa inhottaisi yms. en tiedä.. en vaan kehtaa.

Kiinnostaisi kuulla kyllä muilta jotka käyneet

Vierailija
6/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle, anna mennä vaan! Selviät kyllä siitä😄 toosa on varmasti ihan ok, ei sitä kannata hävetä!

Vierailija
7/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kaikki karvat pois, voisitko vähän avata ?

Vierailija
8/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kaikki karvat pois, voisitko vähän avata ?

En ole ap, mutta omasta mielestä se on paljon siistimmän ja kauniimman näköinen, tuntuu myös mukavalta.

Jos on karvoja niin ne kutittaa ja hiostaa, ja on epähygieeninen olo. (ja tähän ei tarvitse sanoa että "silloin vasta onkin epähygieeninen kun ei ole karvoja suojaamassa". Näin ei ainakaan minulla ole. Karvat häiritsee fyysisesti ja esteettisesti)

Jokainen muu saa trimmailla ihan miten haluaa itsensä, mulle ihan sama.

Vierailija
9/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Jos joudut kalkkunatoosinesi lääkäriin saat hävetä.

Tai yleiseen uimahalliin.

Vierailija
10/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Jos joudut kalkkunatoosinesi lääkäriin saat hävetä.

Tai yleiseen uimahalliin.

En käy yleisissä uimahalleissa. Ne on aika inhottavia. En ole koskaan joutunut lääkäriin noista asioista koska en ole epähygieeninen.

Hyvää päivänjatkoa sinullekin pehkosi kanssa! :)

Vierailija
11/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen on nopeampi. Huolehdi, että iho pidetään niin tiukalla kuin mahdollista. Kysy, voitko itse pitää jostain kiinni. Häpykummulta sokerointi on minusta kaikkein kivuliainta, siksi jätän siihen karvat about kiitoradaksi. Peseydyt vaan huolella ennen kuin meet, niin ei sokeroijalla oo mitään ongelmaa :D

Vierailija
12/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta sattuu pahiten, kun säännöllisesti käy kerran kuussa niin siihen tottuu. Selällään maataan jalat levällään niin, että jalkapohjat on vastakkain. Pyllyvaon vahauksen ajan maataan kyljellään ja asiakas pitää kädellä pakarastaan kiinni. Kosmetologi  on työuransa todennäköisesti nähnyt niin monta toosaa, ettei sitä kiinnosta millanen asiakkaalla on. Itseäni ei ainakaan kiinnosta mitä mieltä kosmetologi on omasta alapäästäni. Reippaasti sanot vaan, että kaikki karvat pois, helpompaa se on, kun ruveta säätämään jotain kuvioita. Itse olen jo pari vuotta käynyt säännöllisesti kerran kuussa samassa paikassa sokeroinnissa, kosmetologin kanssa tulee juteltua sokeroinnin lomassa niin työkuulumiset kuin parisuhdeasiat.

Vierailija
13/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! :)

Minä en oikein tykkää karvoista siellä, silkkisenä se on vain tuhat kertaa kivempi oli sitten pissalla tai harrasti seksiä :)

Sheivaamista en harrasta sillä sänki pistelee minulla ihan heti.

Gyne ei haittaa tai uimahalli, gyneni ei sano mitään ja uimahallissa pidän pesusientä/peffettiä pilden edessä niin kukaan ei pyörry. Eikä siitä näy edestä seisoessa edes paljon mitään, pieni viiva vain.

Ap

Vierailija
14/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennot: jalat levällään, jalat ylös

ei mitään pyllistelyä

Vierailija
15/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan karkaa pieru ja koko hoitola haisee

Vierailija
16/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinseri parat :(

Vierailija
17/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on alapäässä tarkoituksella.

Ilman näytät mummolta.

Etenkin synnytyksen venyttämine värkkeinesi.

Vierailija
18/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko hoitolassa pildelle kun se levitetään?

Vierailija
19/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikki pildensä pesee ennen kuin menee hoitolaan?

Vierailija
20/43 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista brassia sinulla on? Trumpetti, vetopasuuna, tuuba?