Mies kyylännyt koko loman naisten tissejä, alkaa vituttaa!
Ollaan keskiviikosta oltu Italiassa, ja huomaan kuinka mies tuijottaa muiden naisten rintoja. Täällä naiset pukeutuvat paljastavasti. Minua hän ei ns. huomaa, eikä ole mitään kehujakaan antanut. Tosi kiva miettiä, miten hän vertaa minua heihin ja haluaa näitä tissejä jne.
Kuinka saada tämä vitutus pois? Mies ihmetellyt kun olen ollut "outo". Loma menee pilalle tässä.
Ja ei, minua ei kiinnosta muiden miesten vartalot sillä tavalla kuin miehiä tissit.
Kommentit (63)
Ja itse et pysty pukeutumaan naisellisesti, koska..?
Pukeudun naisellisesti, mutta en paljastavasti.
Ap
Ei se nyt auta kuin hankkia antelias lomatoppi pikaisesti jostakin.
No ala kytätä miesten tissejä ja peppuja. "Kato noita rintalihaksii! Mitkä pakarat! Ou jee beibi, shake your moneymaker!"
Mun mies on aivan samanlainen. Viimeksi eilen, tosin hinkkihirmu itse niitä kovasti esille tyrkytti. Minun paikalla ollessa. Ei niinko mitään käytöstapoja. Muutenkin mies on niin haltioissaan koko akasta, että kauanko jaksan kattella, en kauaa.
Miehet ovat yksinkertaisia ja tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sokeaan...
Näön menettäminen vahvistaa sitten varmaan hajuaistia, ja mies haistelee ilmassa tuoksuvia pildentuoksuja.
Kannattasko antaa ne omat tissit ja pylly sille miehellesi edes joskus leikkikentäksi?
Jos olisit oikeasti italiassa niin en uskoisi että kirjoittelet vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sokeaan...
Ei kenenkään nyt sokeaksi tarvitse alkaa, mutta käytöstavat ja jonkinlainen ei-eläimellinen käytös olisi hyvä omaksua jossakin vaiheessa aikuisikää.
Oikeesti ala itsekin käyttäytymään samalla tavalla. Ennen oisin sanonut että älä välitä, mutta toi on tosi törkeää ja tuntuu varmasti pahalle. Kyl miehen on tajuttava että sinusta tuo on loukkaavaa, varsinkin kun ei sua kehu eikä sun tisseissä ole kiinni! Huokaile ääneen, miten ihanasti pullottaa tuon ja tuonkin miehen etumus, miten on herkullinen takapuoli yms.
Ihaile sinäkin tyylikkäitä italialaisia, kauniita rakennuksia ja maisemia!
Ja av on kyllä ehdottomasti pistettävä kiinni jos on Italiassa. Kerta kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko antaa ne omat tissit ja pylly sille miehellesi edes joskus leikkikentäksi?
Jos torjunta miehellä pelaa, muut tissit ja pyllyt vaan kiinnostaa, niin eipä toi paljon auta. (sivusta)
Avasin avn, koska tarttin henkistä tukea, koska en haluaisi koko loppulomaa pilata tällä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos torjunta miehellä pelaa, muut tissit ja pyllyt vaan kiinnostaa, niin eipä toi paljon auta. (sivusta)
Joillakin syy saattaa olla juuri se jatkuva puute ja torjunta oman naisystävän osalta. Ei kiinnosta enää niin piilotella kun ei saa edes kotona.
Osta sellaiset silmälaput mitä hevosilla käytetään. Estää syrjäsilmäykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin syy saattaa olla juuri se jatkuva puute ja torjunta oman naisystävän osalta. Ei kiinnosta enää niin piilotella kun ei saa edes kotona.
Kyllä ja joillakin vaan kyllästyminen omaan puolisoon, vaikka saisikin häneltä.
Olisiko parempi jos mies olisi peppumies?