Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kyylännyt koko loman naisten tissejä, alkaa vituttaa!

Vierailija
18.06.2018 |

Ollaan keskiviikosta oltu Italiassa, ja huomaan kuinka mies tuijottaa muiden naisten rintoja. Täällä naiset pukeutuvat paljastavasti. Minua hän ei ns. huomaa, eikä ole mitään kehujakaan antanut. Tosi kiva miettiä, miten hän vertaa minua heihin ja haluaa näitä tissejä jne.

Kuinka saada tämä vitutus pois? Mies ihmetellyt kun olen ollut "outo". Loma menee pilalle tässä.

Ja ei, minua ei kiinnosta muiden miesten vartalot sillä tavalla kuin miehiä tissit.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi jos mies olisi peppumies?

Vierailija
2/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse et pysty pukeutumaan naisellisesti, koska..? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tuijottelee miehiä.

Vierailija
4/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun naisellisesti, mutta en paljastavasti.

Ap

Vierailija
5/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kytännyt myös peppuja.

Ap

Vierailija
6/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sokeaan...

Vierailija
7/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt auta kuin hankkia antelias lomatoppi pikaisesti jostakin.

Vierailija
8/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala kytätä miesten tissejä ja peppuja. "Kato noita rintalihaksii! Mitkä pakarat! Ou jee beibi, shake your moneymaker!"

Vierailija
9/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan samanlainen. Viimeksi eilen, tosin hinkkihirmu itse niitä kovasti esille tyrkytti. Minun paikalla ollessa. Ei niinko mitään käytöstapoja. Muutenkin mies on niin haltioissaan koko akasta, että kauanko jaksan kattella, en kauaa.

Miehet ovat yksinkertaisia ja tyhmiä.

Vierailija
10/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sokeaan...

Näön menettäminen vahvistaa sitten varmaan hajuaistia, ja mies haistelee ilmassa tuoksuvia pildentuoksuja.

Vierailija
11/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko antaa ne omat tissit ja pylly sille miehellesi edes joskus leikkikentäksi?

Vierailija
12/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti italiassa niin en uskoisi että kirjoittelet vauvapalstalle.

Vierailija
13/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sokeaan...

Ei kenenkään nyt sokeaksi tarvitse alkaa, mutta käytöstavat ja jonkinlainen ei-eläimellinen käytös olisi hyvä omaksua jossakin vaiheessa aikuisikää.

Vierailija
14/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ala itsekin käyttäytymään samalla tavalla. Ennen oisin sanonut että älä välitä, mutta toi on tosi törkeää ja tuntuu varmasti pahalle. Kyl miehen on tajuttava että sinusta tuo on loukkaavaa, varsinkin kun ei sua kehu eikä sun tisseissä ole kiinni! Huokaile ääneen, miten ihanasti pullottaa tuon ja tuonkin miehen etumus, miten on herkullinen takapuoli yms.

Vierailija
15/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaile sinäkin tyylikkäitä italialaisia, kauniita rakennuksia ja maisemia!

Ja av on kyllä ehdottomasti pistettävä kiinni jos on Italiassa. Kerta kaikkiaan.

Vierailija
16/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattasko antaa ne omat tissit ja pylly sille miehellesi edes joskus leikkikentäksi?

Jos torjunta miehellä pelaa, muut tissit ja pyllyt vaan kiinnostaa, niin eipä toi paljon auta. (sivusta)

Vierailija
17/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin avn, koska tarttin henkistä tukea, koska en haluaisi koko loppulomaa pilata tällä :(

Ap

Vierailija
18/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos torjunta miehellä pelaa, muut tissit ja pyllyt vaan kiinnostaa, niin eipä toi paljon auta. (sivusta)

Joillakin syy saattaa olla juuri se jatkuva puute ja torjunta oman naisystävän osalta. Ei kiinnosta enää niin piilotella kun ei saa edes kotona.

Vierailija
19/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaiset silmälaput mitä hevosilla käytetään. Estää syrjäsilmäykset.

Vierailija
20/63 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin syy saattaa olla juuri se jatkuva puute ja torjunta oman naisystävän osalta. Ei kiinnosta enää niin piilotella kun ei saa edes kotona.

Kyllä ja joillakin vaan kyllästyminen omaan puolisoon, vaikka saisikin häneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme