Mies kyylännyt koko loman naisten tissejä, alkaa vituttaa!
Ollaan keskiviikosta oltu Italiassa, ja huomaan kuinka mies tuijottaa muiden naisten rintoja. Täällä naiset pukeutuvat paljastavasti. Minua hän ei ns. huomaa, eikä ole mitään kehujakaan antanut. Tosi kiva miettiä, miten hän vertaa minua heihin ja haluaa näitä tissejä jne.
Kuinka saada tämä vitutus pois? Mies ihmetellyt kun olen ollut "outo". Loma menee pilalle tässä.
Ja ei, minua ei kiinnosta muiden miesten vartalot sillä tavalla kuin miehiä tissit.
Kommentit (63)
Sun pitäis iltaisin hotellilla esitellä niitä omia tissejäs miehelle 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota toi asia esille miehesi kanssa. Sano että se loukkaa sua ja on epäkohteliasta ja sinulle nöyryyttävää. Älä hyökkää kimppuun, vaan yritä sanoa asia mahdollisimman rakentavasti. Miehet on yksinkertasia olentoja. Miehesi ei välttämättä itse edea tiedosta käyttäytymistään.
Olisi kiva kuulla kokemuksia siitä että joku on ottanut tällaisen asian puheeksi ja tilanne on edennyt rauhallisesti ja yhteisymmärrys on löytynyt. Muutosta tapahtunut.
Itse en osaisi tarttua tällaiseen käytökseen vaan ajattelisin sen olevan ominaisuus jolle ei voi mitään. Suunnittelisin vaihtoa paremmin käyttäytyvään, mutta toivoisin osaavani hoitaa asian toisellakin tapaa.
Aloittajalle terveisiä, älä tunne itseäsi vähemmän arvokkaaksi vaikka miehesi ei osaa käyttäytyä tilanteeseen sopivalla tavalla. Nauti lomastasi omalla tavallasi.
Jotenkin tyypillistä joiltakin naisilta. Oletetaan että kaikki ajattelevat asioista samalla tavalla tai osaavat lukea ajatuksia. Jos joku harmittaa, niin sitä ei oteta puheeksi vaan jätetään hautumaan. Jos toinen kysyy mikä harmittaa, niin vastataan: ei mikään. Ja kun näitä kerääntyy muutamia aletaan pikkuhiljaa etäännyttämään itseä suhteesta ja suunnittelemaan eroa. Ja sitten muistetaan mainostaa miten miehet eivät ymmärrä mitään. Ei varmasti, mutta ei siinä kyllä yhtään edes yritetä auttaa.
Eikö se sitten oikeasti ole jollekin selvää, että ei ole hyvää käytöstä esimerkiksi olla oman kumppaninsa kanssa lomalla ja tuijotella siellä monttu auki muiden naisten tissejä, kun oma nainen on loukkaantuneena vieressä?
Tuijottaminen on junttia jo sitä tuijottettavaakin kohtaan. Ihan peeuskäytöstavoista tässä on kyse. Ei tuollainen käytös ole sopivaa edes yksin.
Kokemukseni mukaan
pahimmat tuijottajat ovat yleensä niitä miehiä, joilla on saalistusvietti koko ajan päällä ja, jotka pettävät mennen tullen.
Ap:n on syytä alkaa totutella yksinoloon. Kohta se ukko ei tyydy pelkkään katselemiseen van ryhtyy hommiin. Siinä ei ole muija muuta kuin tiellä kun tosimies alkaa paneen. Eli ap kerää kiltisti tavaransa ja lähtee kotiin, miehensä jää paikanpäälle purkamaan monen vuoden saamattomuutensa.. Yksi neuvo olisi kurpille, kohdelkaa miestänne kuin ihmistä eikä niinkuin jotain tavaraa, silloin saattaa ollaj uuri ja juuri mahdollista että miehenne huomaa teidätkin lomamatkalla..
Mä tuijottelisin komeita Italian miehiä.
Minulla oli eräänä päivänä kauppakeskuksessa tyköistuva pusero päällä. Uskomatonta, miten paljon miehet tuijottivat tissejäni! Paita ei ollut paljastava, siis rintavakokaan ei näkynyt.
Tuijottaminen oli aivan avointa ja ei mitään väliä silläkään vaikka osa miehistä oli liikkeellä omien naistensa kanssa.
Että kyllä uskon ap:n kirjoituksen. Moukkia tuollaiset kuolaajat ovat. Pieni harmiton vilkaisu on asia erikseen. Selkeä tuijottaminen ällöttävää.
Nainen, mitä ajattelet jos näet miehen kävelen oman naisensa kanssa ohi ja mies katselee rintojasi? Onko se ok, vai nostatteko metelin, että mies jää kiinni katselustaan naiselleenkin?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mitä ajattelet jos näet miehen kävelen oman naisensa kanssa ohi ja mies katselee rintojasi? Onko se ok, vai nostatteko metelin, että mies jää kiinni katselustaan naiselleenkin?
Ajattelen, että siinä joku juntti nyt tuijottaa, vaimo parka. Joku tahaton vilkaisu on eri asia, mutta avoin tuojottaminen arvioiva katse naamalla on kyllä noloa jokaiselle osapuolelle.
Italia on täynnä komeita miehiä ja kulutat aikasi suuttumiseen. Kumma nainen kun ei ymmärrä hyvän päälke. On niin nalkissa omaan ulkonäköönsä.
Piti oikeen opetella nuorempana ettei katso tissejä avoimesti. Naiset huomaa kyllä vaikka yrittää kuinka nopeeta viilausta. Ei ollu helppoa mutta antaa fiksumman kuvan kun katsoo puhuessa 100 varmasti silmiin. Tiedän edelleen täysin mulle tissit näyttää. Mutta niitä katsotaan vain kun ei huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että siinä joku juntti nyt tuijottaa, vaimo parka. Joku tahaton vilkaisu on eri asia, mutta avoin tuojottaminen arvioiva katse naamalla on kyllä noloa jokaiselle osapuolelle.
No juuri näin. Mun exä harrasti tuollaista tuijottelua. Mä selitin sille, että se on tosi junttia ja eikö se tajua, että myös mua katsotaan säälivästi kun kuljen hänen kanssaan. Sille tuli joku ahaa-elämys ja lopetti sen. Varmasti yksin ollessaan tuijotteli, mutta silloin mua se ei tietenkään haitannut. Mutta kyllähän tuollaisen juntti-tuijottelijan vaimoa/tyttöystävää muut naiset pitää vähän säälittävänä.
Ero tuli kuitenkin, eikä yhtään harmita.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan keskiviikosta oltu Italiassa, ja huomaan kuinka mies tuijottaa muiden naisten rintoja. Täällä naiset pukeutuvat paljastavasti. Minua hän ei ns. huomaa, eikä ole mitään kehujakaan antanut. Tosi kiva miettiä, miten hän vertaa minua heihin ja haluaa näitä tissejä jne.
Kuinka saada tämä vitutus pois? Mies ihmetellyt kun olen ollut "outo". Loma menee pilalle tässä.
Ja ei, minua ei kiinnosta muiden miesten vartalot sillä tavalla kuin miehiä tissit.
Siinä se taas nähdään suomilehmä, loma täytyy pilata keinolla millä hyvänsä.
Meilläkin akka aloitti lomansa kiukuttelemalla, huutamalla vittua ja jätti lapsen kanssa toiseen kaupunkiin ja häipyi autolla kotiin eikä mulla ollut edes lompakkoa mukana
Olet siis "akkasi" lompakkoloinen :D.
Meikän ukko -tätä menoa entinen- otti itseensä, kun huomautin sille sen tyylistä puhua kaverinsa naapurista. Kuulosti jopa jo ihastumiselta.
En minäkään hehku ja hihku jostain äijistä sille -suuttuisi meinaan itsekin siitä.
"Mä en saa enää käydä missään" -vollotuskin alkoi. Saa köudä, mutta miettis vähän miten käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin akka aloitti lomansa kiukuttelemalla, huutamalla vittua ja jätti lapsen kanssa toiseen kaupunkiin ja häipyi autolla kotiin eikä mulla ollut edes lompakkoa mukanaOlet siis "akkasi" lompakkoloinen :D.
Ei nyt tullut mukaan, eikä rahaa tarvinnut, piti vaan viedä pyörä huoltoon, akka hermostui ja jätti meidät lapsen kanssa sinne.
Kyllä ne hormonit vääntää silmät. Naisten pitäisi kokeilla mieshormoonia.
Pian jarrulääkitys kaikille miehille, koska ilmasto.
Missäpäin Italiaa? En ole huomannut naisten paljastavaa pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin akka aloitti lomansa kiukuttelemalla, huutamalla vittua ja jätti lapsen kanssa toiseen kaupunkiin ja häipyi autolla kotiin eikä mulla ollut edes lompakkoa mukanaOlet siis "akkasi" lompakkoloinen :D.
Ei nyt tullut mukaan, eikä rahaa tarvinnut, piti vaan viedä pyörä huoltoon, akka hermostui ja jätti meidät lapsen kanssa sinne.
Ei ihme että jätti, jos haukut naisia lehmiksi.
M48 kirjoitti:
Piti oikeen opetella nuorempana ettei katso tissejä avoimesti. Naiset huomaa kyllä vaikka yrittää kuinka nopeeta viilausta. Ei ollu helppoa mutta antaa fiksumman kuvan kun katsoo puhuessa 100 varmasti silmiin. Tiedän edelleen täysin mulle tissit näyttää. Mutta niitä katsotaan vain kun ei huomata.
Näin se on, voin sanoa naisena, että sen nopean vilkaisunkin huomaa :D Jotenkin aina naurattaa kun joku mies luulee vaivihkaa katsovansa.
Ja nyt liukuportaissa nainen edessä lyhyessä mekossa, mies vilkuili koko ajan millon näkyy. Ilta taas pilalla.
Ap
Onhan se nyt vähän junttia, jos ihan avoimesti toljottelee tissejä. En itse ainakaan ikinä kehtaisi tuijottaa, enkä varsinkaan kumppanin seurassa. Olen siis nainen, joka pitää naisista.