Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kyylännyt koko loman naisten tissejä, alkaa vituttaa!

Vierailija
18.06.2018 |

Ollaan keskiviikosta oltu Italiassa, ja huomaan kuinka mies tuijottaa muiden naisten rintoja. Täällä naiset pukeutuvat paljastavasti. Minua hän ei ns. huomaa, eikä ole mitään kehujakaan antanut. Tosi kiva miettiä, miten hän vertaa minua heihin ja haluaa näitä tissejä jne.

Kuinka saada tämä vitutus pois? Mies ihmetellyt kun olen ollut "outo". Loma menee pilalle tässä.

Ja ei, minua ei kiinnosta muiden miesten vartalot sillä tavalla kuin miehiä tissit.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota toi asia esille miehesi kanssa. Sano että se loukkaa sua ja on epäkohteliasta ja sinulle nöyryyttävää. Älä hyökkää kimppuun, vaan yritä sanoa asia mahdollisimman rakentavasti. Miehet on yksinkertasia olentoja. Miehesi ei välttämättä itse edea tiedosta käyttäytymistään.

Olisi kiva kuulla kokemuksia siitä että joku on ottanut tällaisen asian puheeksi ja tilanne on edennyt rauhallisesti ja yhteisymmärrys on löytynyt. Muutosta tapahtunut.

Itse en osaisi tarttua tällaiseen käytökseen vaan ajattelisin sen olevan ominaisuus jolle ei voi mitään. Suunnittelisin vaihtoa paremmin käyttäytyvään, mutta toivoisin osaavani hoitaa asian toisellakin tapaa.

Aloittajalle terveisiä, älä tunne itseäsi vähemmän arvokkaaksi vaikka miehesi ei osaa käyttäytyä tilanteeseen sopivalla tavalla. Nauti lomastasi omalla tavallasi.

Jotenkin tyypillistä joiltakin naisilta. Oletetaan että kaikki ajattelevat asioista samalla tavalla tai osaavat lukea ajatuksia. Jos joku harmittaa, niin sitä ei oteta puheeksi vaan jätetään hautumaan. Jos toinen kysyy mikä harmittaa, niin vastataan: ei mikään. Ja kun näitä kerääntyy muutamia aletaan pikkuhiljaa etäännyttämään itseä suhteesta ja suunnittelemaan eroa. Ja sitten muistetaan mainostaa miten miehet eivät ymmärrä mitään. Ei varmasti, mutta ei siinä kyllä yhtään edes yritetä auttaa.

Eikö se sitten oikeasti ole jollekin selvää, että ei ole hyvää käytöstä esimerkiksi olla oman kumppaninsa kanssa lomalla ja tuijotella siellä monttu auki muiden naisten tissejä, kun oma nainen on loukkaantuneena vieressä?

No selkeästi ei näytä olevan.

Ei monelle naisellekaan ole selvää, että ei ole hyvää käytöstä haukkua/nolata omaa kumppania muille tai flirttailla muille miehille oman miehen ollessa vieressä.

Vierailija
62/63 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten huono itsetunto saa heidän mielikuvituksensa laukalle, ja hermostuvat suotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, sano miehelle että hänen käytöksensä loukkaa sinua. Jos ei olevinaan ymmärrä (tottakai ymmärtää mutta haluaa jatkaa käytöstään) niin vietä oma loma siellä ja tee loma-asioita ilman miestä. Jos miehestä ei voi erota, ala kehitellä ihastumista johonkin toiseen ja ala elää kämppisasenteella nykyisen kanssa. Silloin ei mikään kaikkea liikkuvaa kuolaava junttiurpo pilaa itsetuntoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi