Mies kyylännyt koko loman naisten tissejä, alkaa vituttaa!
Ollaan keskiviikosta oltu Italiassa, ja huomaan kuinka mies tuijottaa muiden naisten rintoja. Täällä naiset pukeutuvat paljastavasti. Minua hän ei ns. huomaa, eikä ole mitään kehujakaan antanut. Tosi kiva miettiä, miten hän vertaa minua heihin ja haluaa näitä tissejä jne.
Kuinka saada tämä vitutus pois? Mies ihmetellyt kun olen ollut "outo". Loma menee pilalle tässä.
Ja ei, minua ei kiinnosta muiden miesten vartalot sillä tavalla kuin miehiä tissit.
Kommentit (63)
Naisten huono itsetunto saa heidän mielikuvituksensa laukalle, ja hermostuvat suotta.
Oikeasti, sano miehelle että hänen käytöksensä loukkaa sinua. Jos ei olevinaan ymmärrä (tottakai ymmärtää mutta haluaa jatkaa käytöstään) niin vietä oma loma siellä ja tee loma-asioita ilman miestä. Jos miehestä ei voi erota, ala kehitellä ihastumista johonkin toiseen ja ala elää kämppisasenteella nykyisen kanssa. Silloin ei mikään kaikkea liikkuvaa kuolaava junttiurpo pilaa itsetuntoasi.
No selkeästi ei näytä olevan.
Ei monelle naisellekaan ole selvää, että ei ole hyvää käytöstä haukkua/nolata omaa kumppania muille tai flirttailla muille miehille oman miehen ollessa vieressä.