Mies kyylännyt koko loman naisten tissejä, alkaa vituttaa!
Ollaan keskiviikosta oltu Italiassa, ja huomaan kuinka mies tuijottaa muiden naisten rintoja. Täällä naiset pukeutuvat paljastavasti. Minua hän ei ns. huomaa, eikä ole mitään kehujakaan antanut. Tosi kiva miettiä, miten hän vertaa minua heihin ja haluaa näitä tissejä jne.
Kuinka saada tämä vitutus pois? Mies ihmetellyt kun olen ollut "outo". Loma menee pilalle tässä.
Ja ei, minua ei kiinnosta muiden miesten vartalot sillä tavalla kuin miehiä tissit.
Kommentit (63)
Vaihtoehdot
1. Sano, että käytös loukkaa sinua. Jos käytös jatkuu, ota ero.
2. Ota ero.
Italiassa jos missä on silmänruokaa naisillekin, siitä vaan vähän flirttailemaan jonkun Alessandron kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko antaa ne omat tissit ja pylly sille miehellesi edes joskus leikkikentäksi?
Jos torjunta miehellä pelaa, muut tissit ja pyllyt vaan kiinnostaa, niin eipä toi paljon auta. (sivusta)
Joillakin syy saattaa olla juuri se jatkuva puute ja torjunta oman naisystävän osalta. Ei kiinnosta enää niin piilotella kun ei saa edes kotona.
Kyllä ja joillakin vaan kyllästyminen omaan puolisoon, vaikka saisikin häneltä.
Sekin. Aika normaalia pitkässä suhteessa.
Minusta tuo on huonoa käytöstä sinua kohtaan ja myös niitä tuijotettavia naisia kohtaan. Lapsellinen mies.
Mikä siinä nyt niin voi v*tuttaa ?? Oletko epävarma suhteestanne tai itsestäsi? Oisit tyytyäinen ettei sentään käpälöi vieraita tissejä.
Mun mies kattelee vieraita pyllyjä ja kertoo aina jos on "panisin" osastoa. Mua ei v*tuta se ollenkaan. Välillä kyllä hävettää jos ohikulkija tai beban omistaja sattuu kuulemaan kommentin.
Huono provo.
Eihän italialaisnaisilla edes ole mitään suuria rintoja joita katsella. Sitä paitsi seuraavat muotia ja käyttävät kokouimapukuja tänä kesäkautena :)
Olisit ennemmin väittänyt olevasi Espanjassa niin olisi mennyt läpi tämä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihaile sinäkin tyylikkäitä italialaisia, kauniita rakennuksia ja maisemia!
Ja av on kyllä ehdottomasti pistettävä kiinni jos on Italiassa. Kerta kaikkiaan.
Just näin, aloittakaa aamu menemällä johonkin ihanaan kahvilaan, sitten rannalle, sieltä johonkin mukavaan baariin aperitiiville ja sen jälkeen hotellille suihkuun ja laittautumaan illallista varten, menette syömään pitkän kaavan mukaan. Che bella italia!
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyt niin voi v*tuttaa ?? Oletko epävarma suhteestanne tai itsestäsi? Oisit tyytyäinen ettei sentään käpälöi vieraita tissejä.
Mun mies kattelee vieraita pyllyjä ja kertoo aina jos on "panisin" osastoa. Mua ei v*tuta se ollenkaan. Välillä kyllä hävettää jos ohikulkija tai beban omistaja sattuu kuulemaan kommentin.
Suurin osa naisista tuskin haluaa kuunnella jotain miehen panisin -kommentteja. En minä ainakaan, eikä tulisi itselleni mieleenkään puhua tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo.
Eihän italialaisnaisilla edes ole mitään suuria rintoja joita katsella. Sitä paitsi seuraavat muotia ja käyttävät kokouimapukuja tänä kesäkautena :)
Tuskin ap ja mies ainoat turistit siellä on.
Kyllä tisuja pitää saada katsella vapaasti.
Itsellä menisi ainakin jotenkin arvostus miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No ala kytätä miesten tissejä ja peppuja. "Kato noita rintalihaksii! Mitkä pakarat! Ou jee beibi, shake your moneymaker!"
Harva mies saa tuosta kilareita kuten moni nainen saa. Nainen ajattelee arvonsa olevan ulkonäössään, vaikkei olisi edes minkään näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ota toi asia esille miehesi kanssa. Sano että se loukkaa sua ja on epäkohteliasta ja sinulle nöyryyttävää. Älä hyökkää kimppuun, vaan yritä sanoa asia mahdollisimman rakentavasti. Miehet on yksinkertasia olentoja. Miehesi ei välttämättä itse edea tiedosta käyttäytymistään.
Olisi kiva kuulla kokemuksia siitä että joku on ottanut tällaisen asian puheeksi ja tilanne on edennyt rauhallisesti ja yhteisymmärrys on löytynyt. Muutosta tapahtunut.
Itse en osaisi tarttua tällaiseen käytökseen vaan ajattelisin sen olevan ominaisuus jolle ei voi mitään. Suunnittelisin vaihtoa paremmin käyttäytyvään, mutta toivoisin osaavani hoitaa asian toisellakin tapaa.
Aloittajalle terveisiä, älä tunne itseäsi vähemmän arvokkaaksi vaikka miehesi ei osaa käyttäytyä tilanteeseen sopivalla tavalla. Nauti lomastasi omalla tavallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista tuskin haluaa kuunnella jotain miehen panisin -kommentteja. En minä ainakaan, eikä tulisi itselleni mieleenkään puhua tuollaisia.
No me ei nyt olla kovin tosikko pari. Eikä olla niin pikkumaisia että vedettäisiin herne nekkuun vieraiden katselemisesta. Mutta kuka mitenkin.
Jos tollaiset asiat v*tuttaa, niin kannattaa ehkä vaihtaa puolisoa tai hankkiutua terapiaan.
Tsiigailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ala kytätä miesten tissejä ja peppuja. "Kato noita rintalihaksii! Mitkä pakarat! Ou jee beibi, shake your moneymaker!"
Harva mies saa tuosta kilareita kuten moni nainen saa. Nainen ajattelee arvonsa olevan ulkonäössään, vaikkei olisi edes minkään näköinen.
Ei, vaan nainen ajattelee, että miehen mielessä on toiset naiset hänen sijastaan. Ei se liity ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me ei nyt olla kovin tosikko pari. Eikä olla niin pikkumaisia että vedettäisiin herne nekkuun vieraiden katselemisesta. Mutta kuka mitenkin.
Jos tollaiset asiat v*tuttaa, niin kannattaa ehkä vaihtaa puolisoa tai hankkiutua terapiaan.
En menisi terapiaan juntin miehen takia, vaan vaihtaisin fiksusti käyttäytyvään tai olisin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo.
Et mitenkään voi laittaa kaikkia naisia samaan muottiin ja toiseksi kaikilla naisilla on kuitenkin tissit. Oli ne sitten normikokoiset tai isot.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ala itsekin käyttäytymään samalla tavalla. Ennen oisin sanonut että älä välitä, mutta toi on tosi törkeää ja tuntuu varmasti pahalle. Kyl miehen on tajuttava että sinusta tuo on loukkaavaa, varsinkin kun ei sua kehu eikä sun tisseissä ole kiinni! Huokaile ääneen, miten ihanasti pullottaa tuon ja tuonkin miehen etumus, miten on herkullinen takapuoli yms.
Riippuu ihan ap:n omastakin käytöksestä. Meillä vaimo ei voinut ottaa minulta mitään kohteliasuutta nätisti vastaan. "No enhän ole!", "Älä valehtele!", "Mitä sä nyt haluat?" tiuskaisut ei varsinaisesti rohkaise jatkamaan kehuja. Varsinkin kun sitten vieraiden miesten kehuille jaksetaan hymyillä ja kihertää..
Eikä se muiden miesten kehuminen ole naisiltakaan ennen näkymätöntä käytöstä. Kyllä sitä saa todistaa siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota toi asia esille miehesi kanssa. Sano että se loukkaa sua ja on epäkohteliasta ja sinulle nöyryyttävää. Älä hyökkää kimppuun, vaan yritä sanoa asia mahdollisimman rakentavasti. Miehet on yksinkertasia olentoja. Miehesi ei välttämättä itse edea tiedosta käyttäytymistään.
Olisi kiva kuulla kokemuksia siitä että joku on ottanut tällaisen asian puheeksi ja tilanne on edennyt rauhallisesti ja yhteisymmärrys on löytynyt. Muutosta tapahtunut.
Itse en osaisi tarttua tällaiseen käytökseen vaan ajattelisin sen olevan ominaisuus jolle ei voi mitään. Suunnittelisin vaihtoa paremmin käyttäytyvään, mutta toivoisin osaavani hoitaa asian toisellakin tapaa.
Aloittajalle terveisiä, älä tunne itseäsi vähemmän arvokkaaksi vaikka miehesi ei osaa käyttäytyä tilanteeseen sopivalla tavalla. Nauti lomastasi omalla tavallasi.
Jotenkin tyypillistä joiltakin naisilta. Oletetaan että kaikki ajattelevat asioista samalla tavalla tai osaavat lukea ajatuksia. Jos joku harmittaa, niin sitä ei oteta puheeksi vaan jätetään hautumaan. Jos toinen kysyy mikä harmittaa, niin vastataan: ei mikään. Ja kun näitä kerääntyy muutamia aletaan pikkuhiljaa etäännyttämään itseä suhteesta ja suunnittelemaan eroa. Ja sitten muistetaan mainostaa miten miehet eivät ymmärrä mitään. Ei varmasti, mutta ei siinä kyllä yhtään edes yritetä auttaa.