Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette käytä bideesuihkua ison hädän jälkeen, miksi ette?

Vierailija
18.06.2018 |

Kai ymmärrätte, että pelkästään paperilla pyyhkimällä ei todellakaan tule puhdasta? Haisette peppuhielle sitä itse edes huomaamatta. Käytättekö käsisuihkua edes ennen seksiä?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ainoatakaan naista, joka ei käyttäisi. Miehet eivät tosin tunnu piittaavan takapuoliensa puhtaudesta, välillä näkee vessapaperipalloja siellä välissä ja vaikka mitä.

Vierailija
2/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä pepun kakan jälkeen, mutta en bideesuihkulla, en ole jotenkin tarpeeksi notkea käyttämään sitä ilman että kastelisin joka paikan ympäriinsä. Joten minä kakan jälkeen laitan ihan suihkun hanasta veden valumaan, menen sen alle pyllistämään ja pesen siinä seisaaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka kysytte näin hölmöjä kysymyksiä, miksi?

Vierailija
4/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla tulee puhtaampaa. Suihku vain kastelee sen paskan ja sitten se leviää pitkin persusta ja alushousuja. Olen kokeillut.

Vierailija
5/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään huonosti syövä wt jonka liisteripaska sotkee joka paikan

Vierailija
6/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kysytte näin hölmöjä kysymyksiä, miksi?

Minusta on tärkeää tietää millaisina kakkavakoina kanssaihmiset liikkuvat - ja vältellä heitä. Iske itse baarista kakan jälkeen pesemätön ahteri, koko illan vielä hionnut. Siihen ei auta edes desifiointi.

Vierailija
7/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperilla tulee puhtaampaa. Suihku vain kastelee sen paskan ja sitten se leviää pitkin persusta ja alushousuja. Olen kokeillut.

Jos jostain onnettomasta syystä saisit naamaasi ihmispaskaa, lääppisitkö sen vaan paperilla pois ja sen jälkeen olisit tyytyväinen, vai tuntuisiko että täytyy myös pestä ennen kuin on puhdas?

Vierailija
8/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään huonosti syövä wt jonka liisteripaska sotkee joka paikan

Kakka kuin kakka, siellä se ihossa haisee ilman pesua.

Vierailija
9/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on joku sairaustapaus tai tulipalo, niin ei siinä pikku suihku auta.

Vierailija
10/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista suihkua tässä kämpässä.

Vierailija
11/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole bideesuihkua. Siksi.

Vierailija
12/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperin voi kastella - jos ei ole käsisuihkua...

- eli ensin kuivalla, sitten märällä ja lopuksi kuivaten...

Vierailija
13/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos maha on löysällä. Muuten riittää paperi.

Vierailija
14/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta tavaraa teistä oikein tulee ulos jos koko perse on siinä itsessään toimituksen jälkeen?!

Mulla Ei yleensä jää mitään pyyhittävää...

Vierailija
15/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millasta tavaraa teistä oikein tulee ulos jos koko perse on siinä itsessään toimituksen jälkeen?!

Mulla Ei yleensä jää mitään pyyhittävää...

Mutta hajua jää! Itse tavaran, bakteerien, talin ja hien! Kaikki muut vain tietävät sen eivätkä haise takamukselle ympäri kyliä!

Vierailija
16/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä persettä pestä ennen kuin on pyyhitty ensin enimmät paskat pois. Miten joku voi olla noin avuton!?

Vierailija
17/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun meidän toimistossa lähimpänä vessaa, ja oon ehkä kaks kertaa kuullut jonkun käyttävän siellä sitä suihkua. Pa*kan käry sieltä kyllä välillä leijailee...

Vierailija
18/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä istun meidän toimistossa lähimpänä vessaa, ja oon ehkä kaks kertaa kuullut jonkun käyttävän siellä sitä suihkua. Pa*kan käry sieltä kyllä välillä leijailee...

Tosi hygieenistä, että koko firma pesee perseensä samalla hanalla pesemättä sitä hanaa. Siinä on sitten Pertsan paskat omassa pesrseessäsi.

Vierailija
19/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles, asun Yhdysvalloissa ja tässä kämpässä ei ole minkäänlaista käsisuihkua. Siis kylppärin varsinainen suihkukin on vain suutin ylhäällä seinässä. Eli alapään peseminen vaatii sen että riisuutuu kokonaan ja menee suihkuun. On muuten ylipäänsäkin hankalaa alapään peseminen ylhäältä tulevan vesisuihkun alla, mutta keikistelemällä ja pyllistämällä se onnistuu.

Eikä tämä suihkuratkaisu ole täällä mitenkään harvinainen. En silti ole huomannut että ihmiset haisisivat.

Vierailija
20/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wc kyttääjä. Käytkö vielä pytynkin nuolemassa että mitäköhän se työkaveri on syönyt. Iiddaarrii.