Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette käytä bideesuihkua ison hädän jälkeen, miksi ette?

Vierailija
18.06.2018 |

Kai ymmärrätte, että pelkästään paperilla pyyhkimällä ei todellakaan tule puhdasta? Haisette peppuhielle sitä itse edes huomaamatta. Käytättekö käsisuihkua edes ennen seksiä?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä suihkua koska silloinhan kädet kastuu vessakäynnin yhteydessä.

Vierailija
62/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein jos pokaa jonkun muijan ja vetää sitä takaapäin niin sieltä lemahtelee kakan hajua :( Kerran on tuijottanut semisti tahrainen kakkaluukun silmä suoraan silmiin. Monikaan euk.ko ei siis pese peppuaan jos on seksihommia tiedossa, toosan pesu ilmeisesti riittää heille. Hyh.

Sama kokemus. En tiedä eikä ihminen tajua tuota, vai eikö vain välitä.

Olikohan tavarakaan kunnolla putsattu. En ottanut selvää, inhotti.

Joskus on tullut kyllä kusen tai sillin hajuinen tussukin vastaan. Molemmilla kerroilla passittanut suihkuun enkä enää tavannut naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan oman perseenhajun ja tavaran likaisuuden myöntäminen edes itselleen defenssi? Nyt jos tästäkin ketjusta vedettäisiin housut kaikilta alas, ja tavarat tutkittaisiin ja haistettaisiin edestä ja takaa niin huh-huh!

No ei kuulu tapoihini haistella toisten tavaraa edestä eikä takaa. Miksi ihmeessä sinä sen haluaisit tehdä???

Moni haluaa seksiäkin baari-illan jälkeen, ja aina ei suihkuun ehditä.

Siinä se sitten on: saastainen tavara _suussa_!

Tämän takia en harrasta satunnaista seksiä tuntemattomien kanssa.

Vierailija
64/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein jos pokaa jonkun muijan ja vetää sitä takaapäin niin sieltä lemahtelee kakan hajua :( Kerran on tuijottanut semisti tahrainen kakkaluukun silmä suoraan silmiin. Monikaan euk.ko ei siis pese peppuaan jos on seksihommia tiedossa, toosan pesu ilmeisesti riittää heille. Hyh.

Sama kokemus. En tiedä eikä ihminen tajua tuota, vai eikö vain välitä.

Olikohan tavarakaan kunnolla putsattu. En ottanut selvää, inhotti.

Joskus on tullut kyllä kusen tai sillin hajuinen tussukin vastaan. Molemmilla kerroilla passittanut suihkuun enkä enää tavannut naista.

Näitä elimenhajuisia löytyy kummastakin sukupuolesta. Ilmeisesti ymmärrys ei riitä sen enempää tämän puolen kuin tuhkaluukunkaan putsaukseen. Kai ne odotetaan nuoltavan luontaisessa tilassaan.

Ei kiitos.

Vierailija
65/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käyt paskalla ja paperiin jää pyyhkiessä paskaa, niin ruokavaliosi on PÄIN SEINIÄ. Ulosteen pitää olla niin kiinteää, että siitä ei jää mitään jälkeä paperiin.

Tuli tästä mieleen, että eihän tosiaan koirienkaan pyllyä tuolla pyyhitä kakan jälkeen, tai jos joutuu pyyhkimään, niin jotain on vialla.

Mulla jää aina sellainen oikein puuro pyyhittäväksi, ja se leviää sit perskarvoihin ja aivan varmasti haisee, koska en käytä pyllypuhelinta.

Täytyy korjata ruokavaliota!

Vierailija
66/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin tänään ostamassa uuden hanan missä on bidee suihku! Nyt vaan odottelen asentajaa ja pääsen suihkimaan!

Vierailija
67/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä bideekeskustelu =D

Vastaukseni on sama kuin edellisellä kerralla ja sitä edellisellä ja sitä edellisellä: en käytä bideetä koska en osaa. Ei se mua arjessa (kaupunkiasuntoelämässä) haittaa. Mutta luonnossa haittaa, siis vaikkapa vaelluksilla. Erämaassa olisi älyttömän kätevää jos osaisin puhdistaa pyllyni samalla pienellä vesipullolla jota käytän juomiseen, niinkuin kaikki muut tekevät, siis ne jotka osaavat.

Ööö...et osaa? No jos vaikka opettelisit? Se ei rakettitiedettä ole. Avaat hanan, otat luurin käteen, tähtäät peräreikään, painat luurin nappia ja suihkutat hetken, päästät napin, laitat luurin paikalleen ja suljet hanan. Otat paperia ja pyyhit kuivaksi. 

Ei se sen vaikeampi suoritus ole.

Öö-öttelijä bongattu!

Vierailija
68/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee pelkkä aamukakka, jonka jälkeen käyn suihkussa. Ei tarvitse pestä bideellä eikä käsisuihkulla, kun en enää päivällä enkä illalla kakkaa. Että näin.

Vierailija
69/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukseni on sama kuin edellisellä kerralla ja sitä edellisellä ja sitä edellisellä: en käytä bideetä koska en osaa. Ei se mua arjessa (kaupunkiasuntoelämässä) haittaa. Mutta luonnossa haittaa, siis vaikkapa vaelluksilla. Erämaassa olisi älyttömän kätevää jos osaisin puhdistaa pyllyni samalla pienellä vesipullolla jota käytän juomiseen, niinkuin kaikki muut tekevät, siis ne jotka osaavat.

Ööö...et osaa? No jos vaikka opettelisit? Se ei rakettitiedettä ole. Avaat hanan, otat luurin käteen, tähtäät peräreikään, painat luurin nappia ja suihkutat hetken, päästät napin, laitat luurin paikalleen ja suljet hanan. Otat paperia ja pyyhit kuivaksi. 

Tuo ei ole pepun pesemistä. Tuo on pepun kastelemista. Tuo tekee pepusta entistäkin likaisemman ja haisevamman, koska bakteerit tykkää kosteudesta.

Voi luoja. Mä oon varmaan tosi tyhmä ja hidas tajuamaan ilmiselviä asioita. Vasta nyt tajusin että nuo takapuolen pesemisestä paasaavat ihmiset taitaa olla kaikista likaisimpia ihmisiä. Likaisin takapuoli, likaisimmat kädet, likaisin kaikki. Käsiä tulee pestä vedellä ja saippualla vähintään 20 sekuntia ja sitten kuivata perusteellisesti. Takapuolen peseminen on vähintään yhtä suuri operaatio. Tuo pelkän veden suihkuttaminen hetken aikaa on aivan turhaa ja jopa haitallista. Pesettekö te takapuolensuihkuttelijat myös kätenne sillä lailla että hetken vain pitelette käsiänne vesihanan alla? Ällöttävää!

Vierailija
70/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole pepun pesemistä. Tuo on pepun kastelemista. Tuo tekee pepusta entistäkin likaisemman ja haisevamman, koska bakteerit tykkää kosteudesta.

Voi luoja. Mä oon varmaan tosi tyhmä ja hidas tajuamaan ilmiselviä asioita. Vasta nyt tajusin että nuo takapuolen pesemisestä paasaavat ihmiset taitaa olla kaikista likaisimpia ihmisiä. Likaisin takapuoli, likaisimmat kädet, likaisin kaikki. Käsiä tulee pestä vedellä ja saippualla vähintään 20 sekuntia ja sitten kuivata perusteellisesti. Takapuolen peseminen on vähintään yhtä suuri operaatio. Tuo pelkän veden suihkuttaminen hetken aikaa on aivan turhaa ja jopa haitallista. Pesettekö te takapuolensuihkuttelijat myös kätenne sillä lailla että hetken vain pitelette käsiänne vesihanan alla? Ällöttävää!

Minä käytän takapuoleen intiimisaippuaa. Tämän operaation jälkeen suoritan huolellisen käsien saippuapesun, jonka jälkeen laitan vielä käsidesin. Tietysti.

Ihmiset ovat _todella_ likaisia.

Vierailija
71/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei onneks tarvii pestä mun pyllyä. Mä oon naimisissa. Vaimo nuolee mun pyllyn puhtaaksi.

Vierailija
72/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei onneks tarvii pestä mun pyllyä. Mä oon naimisissa. Vaimo nuolee mun pyllyn puhtaaksi.

Ahaa! Vihdoinkin tiedän miksi miehet suostuu menemään naimisiin!

Vierailija
73/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään huonosti syövä wt jonka liisteripaska sotkee joka paikan

Repesin.. Wt tai en, mutta itselläni on suolistosairaus, minkä vuoksi paska on useinkin tällaista kuvailemaasi liisteriä. Siinä on kuule suihkut ja paperit käytössä, mutta silti sitä liisteriä on kaikki paikat täynnä monta kertaa päivässä. Paska juttu.

Vierailija
74/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrätte, että pelkästään paperilla pyyhkimällä ei todellakaan tule puhdasta? Haisette peppuhielle sitä itse edes huomaamatta. Käytättekö käsisuihkua edes ennen seksiä?

Avasin ketjun ihan vaan sanoakseni tämän: Miten helvetin typerä pitää olla, että viitsii avata keskustelun peffan pesemisestä ulostamisen jälkeen? Ap ÄO:si alkaa varmasti desimaalipilkulla!

Noloa!

Defenssi.

Tyhmyys!

Vierailija
75/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä perseen pesen, jos kumppanina on mies. Mutta jos naisen kanssa, niin sitten vain paperi.

Vierailija
76/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyisin suomalaiset ovat ihmeellisiä, ettei ne osaa edes paskoa, ettei koko alapää ole ulosteessa. Tosin ymmärrettävää, kun suolisairaudet ovat yleisiä.

Tässäkin asiassa muualla maailmassa ollaan taitavampia ja käytetään pelkkää paperia vaikkapa Euroopassa, jossa ei edes tiedetä mikä bideesuihku on ja mihin sitä pitäisi käyttää.

Vierailija
77/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperia käytetään siksi, että sitä on saatavilla kaikissa vessoissa, vaikka bideesuihkua ei olisi. Samoin jos käyttää paperia, kukaan ei kuule, mitä siellä vessassa teet, toisin kuin jos kuulee bideesuihkun lorinan. Pesun jälkeen takamus tekisi mieli kuivata pyyhkeellä, jota taas muualla kuin omassa kotivessassa ei ole saatavilla. Paperilla kuivaus on hankalaa ja paperia tarttuu märkään vakoon.

Hygieniasta paasaaville tiedoksi: Erittäin monet ihmiset käyvät päivittäin suihkussa, jolloin tulee pestyä myös se takapuoli, jolloin pelättyä p*rseenhajuja ei muodostu.

Vierailija
78/79 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Nämä patapuolensa pesijät siirtävät vain pöpöt ja ulosteen muihin paikkoihin ja tulos on juuri päinvastoin mitä kuvittelevat.

Ihan sama kun käsiä pestäessä pestäisiin vain kämmenosa, jolloin lika siirtyy sormiin ja selkämykseen.

Tuo suihkuttele on tyhjän kanssa, eikä sillä puhtauden kannalta ole mitään merkitystä, ellei peseydy alakroppaa kokonaan.

Mihin nämä suihkuttelijat kuvittelevat lian ja pöpöjen menevät? Siirtävät vain paikasta toiseen ja sitten kuvitellaan olevan niin puhdas, että.

Vierailija
79/79 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eko-ihminen. Vetelen persettä sammalella enkä paperilla ollenkaan.