Te, jotka ette käytä bideesuihkua ison hädän jälkeen, miksi ette?
Kai ymmärrätte, että pelkästään paperilla pyyhkimällä ei todellakaan tule puhdasta? Haisette peppuhielle sitä itse edes huomaamatta. Käytättekö käsisuihkua edes ennen seksiä?
Kommentit (79)
Te jotka käytätte bideesuihkua yleisissä ja työpaikan vessoissa, voisitteko ystävällisesti myös kuivata ne vesiroiskeet jälkeenne, todella inhottavaa mennä vessaan jossa lattialla on vesilätäköitä ja vessanpönttö on ihan märkä. Kuten taas tänään.
Asun maassa, jossa vessoissa ei ole sellaisia suihkuja. Kotona käytän kuitenkin kosteaa vessapaperia joka hädän jälkeen, koska sillä tavalla tulee puhtaampaa.
Voi 15 otan osaa jos sinun perseesi haisee paskan jälkeen paskan lisäksi talilta ja hieltä :(
Minun perseeni on puhdas jo ennen paskomista eikä sieltä punnatessa pursu mitään talia tai hikeä. Ei taida bideesuihku enää auttaa sinua. Ota kuule kunnon letku.
Ja märkä peffa sitten luovuttaa sitten hautovan jarrutusjäljen haisemaan.
Taas tämä bideekeskustelu =D
Vastaukseni on sama kuin edellisellä kerralla ja sitä edellisellä ja sitä edellisellä: en käytä bideetä koska en osaa. Ei se mua arjessa (kaupunkiasuntoelämässä) haittaa. Mutta luonnossa haittaa, siis vaikkapa vaelluksilla. Erämaassa olisi älyttömän kätevää jos osaisin puhdistaa pyllyni samalla pienellä vesipullolla jota käytän juomiseen, niinkuin kaikki muut tekevät, siis ne jotka osaavat.
Onko ihmiset oikeasti tällaisia pesuhysteerikkoja ja ylisensitiivinen hajuaisti vielä? Vai eksyykö näihin keskusteluihin joku marginaalinen pikkuotos ihmiskunnasta.. Taidatte kuvitella ne perseenhajut...
Onkohan oman perseenhajun ja tavaran likaisuuden myöntäminen edes itselleen defenssi? Nyt jos tästäkin ketjusta vedettäisiin housut kaikilta alas, ja tavarat tutkittaisiin ja haistettaisiin edestä ja takaa niin huh-huh!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan oman perseenhajun ja tavaran likaisuuden myöntäminen edes itselleen defenssi? Nyt jos tästäkin ketjusta vedettäisiin housut kaikilta alas, ja tavarat tutkittaisiin ja haistettaisiin edestä ja takaa niin huh-huh!
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasta tavaraa teistä oikein tulee ulos jos koko perse on siinä itsessään toimituksen jälkeen?!
Mulla Ei yleensä jää mitään pyyhittävää...
Mutta hajua jää! Itse tavaran, bakteerien, talin ja hien! Kaikki muut vain tietävät sen eivätkä haise takamukselle ympäri kyliä!
Onhan bakteereita, talia ja hikeä kaikkialla muuallakin vartalossa? En minä ainakaan muitakaan ruuminosia jynssää useita kertoja päivässä. Peseydyn iltaisin (ja tarvittaessa), se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasta tavaraa teistä oikein tulee ulos jos koko perse on siinä itsessään toimituksen jälkeen?!
Mulla Ei yleensä jää mitään pyyhittävää...
Mutta hajua jää! Itse tavaran, bakteerien, talin ja hien! Kaikki muut vain tietävät sen eivätkä haise takamukselle ympäri kyliä!
Onhan bakteereita, talia ja hikeä kaikkialla muuallakin vartalossa? En minä ainakaan muitakaan ruuminosia jynssää useita kertoja päivässä. Peseydyn iltaisin (ja tarvittaessa), se riittää.
Oletko haistanut tavaraasi iltapäivällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä istun meidän toimistossa lähimpänä vessaa, ja oon ehkä kaks kertaa kuullut jonkun käyttävän siellä sitä suihkua. Pa*kan käry sieltä kyllä välillä leijailee...
Wc kyttääjä. Käytkö vielä pytynkin nuolemassa että mitäköhän se työkaveri on syönyt. Iiddaarrii.
Ei kun vaadin päästä aina sinne vessaan mukaan ja istun syliin, voivat sitten samalla kertoa mitä ovat syöneet.
Oikeasti siis en voi olla kuulematta niitä vessan ääniä ja niistä päätellen tuo suihkun käyttö ei ole niin yleistä, kun näissä ketjuissa aina väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä bideekeskustelu =D
Vastaukseni on sama kuin edellisellä kerralla ja sitä edellisellä ja sitä edellisellä: en käytä bideetä koska en osaa. Ei se mua arjessa (kaupunkiasuntoelämässä) haittaa. Mutta luonnossa haittaa, siis vaikkapa vaelluksilla. Erämaassa olisi älyttömän kätevää jos osaisin puhdistaa pyllyni samalla pienellä vesipullolla jota käytän juomiseen, niinkuin kaikki muut tekevät, siis ne jotka osaavat.
Ööö...et osaa? No jos vaikka opettelisit? Se ei rakettitiedettä ole. Avaat hanan, otat luurin käteen, tähtäät peräreikään, painat luurin nappia ja suihkutat hetken, päästät napin, laitat luurin paikalleen ja suljet hanan. Otat paperia ja pyyhit kuivaksi.
Ei se sen vaikeampi suoritus ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulu tapoihini haistella toisten tavaraa edestä eikä takaa. Miksi ihmeessä sinä sen haluaisit tehdä???
Mitähän perse edes tykkäisi, jos sen pesisi 5-8 kertaa päivässä. Tuskin ihan kauheasti
Kun käyt paskalla ja paperiin jää pyyhkiessä paskaa, niin ruokavaliosi on PÄIN SEINIÄ. Ulosteen pitää olla niin kiinteää, että siitä ei jää mitään jälkeä paperiin.
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrätte, että pelkästään paperilla pyyhkimällä ei todellakaan tule puhdasta? Haisette peppuhielle sitä itse edes huomaamatta. Käytättekö käsisuihkua edes ennen seksiä?
Avasin ketjun ihan vaan sanoakseni tämän: Miten helvetin typerä pitää olla, että viitsii avata keskustelun peffan pesemisestä ulostamisen jälkeen? Ap ÄO:si alkaa varmasti desimaalipilkulla!
Noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulu tapoihini haistella toisten tavaraa edestä eikä takaa. Miksi ihmeessä sinä sen haluaisit tehdä???
Moni haluaa seksiäkin baari-illan jälkeen, ja aina ei suihkuun ehditä.
Siinä se sitten on: saastainen tavara _suussa_!
Vierailija kirjoitti:
Kun käyt paskalla ja paperiin jää pyyhkiessä paskaa, niin ruokavaliosi on PÄIN SEINIÄ. Ulosteen pitää olla niin kiinteää, että siitä ei jää mitään jälkeä paperiin.
Syön jäkälää ja paskannan papanoita.
En ole koskaan käyttänyt bideesuihkua. Australiassa asuin parikymmentä vuotta, eikä siellä sellaista ole missään. Myöskään tässä asunnossa ei bideesuihkua ole.
Pesen aamuin illoin ja ennen ja jälkeen seksin niin eiköhän se riitä.
Osaan pyyhkiä. En pasko mitään varpusparvia vaan nopea teflonkakka.