Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan mä mokannut jotakin ihastuksen suhteen..

Vierailija
18.06.2018 |

Meillä ei koskaan ole ollut mitään, mutta luulin tai olin näkevinäni ja aistivinani että tämä mies olisi ollut myös minusta kiinnostunut.
Mutta kaikki meni pieleen ehkä jo heti ennenkuin mitään ees alkoi.

Olin silloin erittäin ahdistavassa suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa ollaan vuosi sitten erottu. Se oli hirveää aikaa hänen kanssaan ennenkuin erottiin.
Olin jo silloin ihastunut tuohon toiseen, joka oli täysin erilainen kuin kenen kanssa olin suhteessa.

Tuo mies vaikutti olevan kiinnostunut minusta, mutta se ilme, kun hän näki kerran minut silloisen miehen kanssa, on painunut mieleeni.
Luulen, että hänen kiinnostuksensa ehk loppui siihen? Kuitenkin hän aina iloisesti moikkaili mulle tuon kohtaamisen jälkeenkin.

Yritin monesti saada häntä mukaan leffaa katselemaan meidän yhteisen miespuolisen kaverin kanssa, mutta hän ei koskaan lähtenyt.
Jälkeenpäin, kun olin jo eronnut, yhteinen kaverimme kertoi mulle, että tämä ihastus oli hälle sanonut, ettei mun seurassa haluaisi katsoa mitää leffoja. Mutta oli sanonut ettei se enää haittaa kun olin eronnut.

No edelleen ei olla yhessä vietetty leffahetkiä, enkä jaksa enää kyselläkään.

Vuosi sitten juhannuksen aikoihin, tunnustin tälle ihastukselle, että oon ollut ihastunut häneen. Hän vastasi ystävällisesti, ja ei tuntunut pahastuvan tästä tunnustuksesta. Itseäni hävetti todella pitkään, että miksi menin myöntämään hänelle mitään.

No pääsin suurimman häpeän tunteen yli ja välillä watsapissa saatoin esim uutenavuotena laittaa hauskan toivotuksen, ja hän laittoi iloisen vastauksen takas.

Nyt, koska yritin unohtaa hänet, vietin paljon aikaa toisessa kaveriporukassa. Tuosta kaveriporukasta yksi miespuoleinen on tämän ihastuksen kaveri. Tai on ollut, en tiedä pitävätkö nykyään yhteyttä.
Olin viettämässä heidän kaa aikaa, retkeillen ja laitoin kuvan faceen, jossa tuo kaverimies näkyy.

En tiedä onko sillä mitään merkitystä, voihan olla ettei tää mun ihastus edes katsele mun juttuja facebookissa?

Mutta tänään laitoin ihastukselle watsapissa viestin, se oli neutraali, erääseen mökin vuokraukseen liittyvä asia.
Huomasin että hän on kyllä käynyt watsapissa, mutta ei ole muka lukenut viestiäni. Tiedän että on kyllä lukenut, mutta jostain syystä ei halua vastata tai mitään...

Aiemmin kun olen hälle facessa tai watsapissa jotakin kirjoittanut, hän on kyllä aika nopeasti vastannut.
Erään kerrankin olin laittanut mesessä vahinkopeukun, ja nolona kirjoitin perään että sori se oli vahinko, niin hältä tuli taas sellainen iloinen vastaus siihen. Mutta miten musta tuntuu, että tää on ehkä jo menetetty tapaus?
Vaikka en ole tehnyt mitään väärää, koska toinen ei ole osoittanut selvästi sanoin tai teoin kiinnostustaan mua kohtaan, niin silti tuntuu kuin olisi ehkä pettynyt tai jotakin...

Ehkä hän aattelee etten enää ole hänestä kiinnostunut, kun hän on nähnyt kun juttelen ja nauran hänelle tuntemattoman miespuolisen kaverin kanssa..tuo kaveri on naimisissa, mutta tuntuisi hölmöltä sitä kertoa ihastukselle, kun eihän se häntä edes välttämättä kiinnosta?

Mä oon vieläkin ihastunut tuohon mieheen mutta en voi tehdä mitään ilman että vaikutan ahdistelijalta :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaaksi sinulla on kyllä vilkas rakkauselämä.

Vierailija
2/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet jo kertonut olevasi ihastunut häneen, eikä ole sanonut samaa takaisin, niin todennäköisempi selitys on että ei ole kiinnostunut. Sitä vain haluaa kuvitella että toisellakin on tunteita. Kyllähän hän jo tietää että sinua kyllä kiinnostaa. Olisi jo kertonut mikäli tunne olisi molemminpuolinen. Kannattaa koittaa keskittyä muihin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi olla tollasen naisen kanssa suhteessa, joka vilkuilee samalla muita miehiä sillä silmällä.

Vierailija
4/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaaksi sinulla on kyllä vilkas rakkauselämä.

Väärin. 15-v

Vierailija
5/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti päätynyt naimisiin itse pyytämällä.. Vaimoaan varmasti piirittänyt, tehnyt itse jotain asialle.

Minä ehdotan että jätät pallon miehelle. Hän varmasti pyytää sinut ulos jos tahtoo.

Ehkä se ei tahdo tehdä mitään millä tuhoaa liittonsa?

Tottakai jokainen ihastuu ollessaan parisuhteessa, ehkä se ei koe tarvetta tuhota liittoaan kanssasi?

Vierailija
6/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika sulla on kyllä ihan liikaa aikaa.

Vierailija
7/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi olla tollasen naisen kanssa suhteessa, joka vilkuilee samalla muita miehiä sillä silmällä.

Niii no, en oikeastaan vilkuile, vaan yritän unohtaa tuon miehen. Ja unohtaminen käy helpommin kun viettää aikansa ihan muitten ihmisten seurassa.

Mutta voisiko olla mahollista, että hän tosiaan luulee että mulla ei olisi enää mitään häntä kohtaan.

Kyseessä on mies jolla ei kuulema ole pahemmin naisia ollut, jos on kuitenkin sisimmässään hieman epävarma, että kelpaako hän edes ylipäänsä. Minua 10v vanhempi....ap

Mutta epätoivosta paskaahan tää on, pakko se on sit oikeasti ruveta kattelee muita miehiä, vaikka oikeasti ei vois vähempää kii nnostaa

Vierailija
8/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varmasti päätynyt naimisiin itse pyytämällä.. Vaimoaan varmasti piirittänyt, tehnyt itse jotain asialle.

Minä ehdotan että jätät pallon miehelle. Hän varmasti pyytää sinut ulos jos tahtoo.

Tottakai jokainen ihastuu ollessaan parisuhteessa, ehkä se ei koe tarvetta tuhota liittoaan kanssasi?

Ei tuo mies ole naimisissa, vaan ap:n miespuoleinen kaveri, jonka kanssa tuo ykkösmies oli hänen nähnyt...

Mutta joo, suosittelen jättämään myös pallon miehelle ja jatkamaan omaa elämää, ja olen myös samaa mieltä että on ihan liikaa aikaa käsitellä tämmösiä teinijuttuja!

Vierailija
9/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jo joku toinen. Anna hänen olla, niin ei rule kenellekään pahaa mieltä lisää.

Vierailija
10/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niii no, en oikeastaan vilkuile, vaan yritän unohtaa tuon miehen. Ja unohtaminen käy helpommin kun viettää aikansa ihan muitten ihmisten seurassa.

Mutta voisiko olla mahollista, että hän tosiaan luulee että mulla ei olisi enää mitään häntä kohtaan.

Kyseessä on mies jolla ei kuulema ole pahemmin naisia ollut, jos on kuitenkin sisimmässään hieman epävarma, että kelpaako hän edes ylipäänsä. Minua 10v vanhempi....ap

Mutta epätoivosta paskaahan tää on, pakko se on sit oikeasti ruveta kattelee muita miehiä, vaikka oikeasti ei vois vähempää kii nnostaa

Eiköhän toi että ei ole pahemmin naisia ollut kerro jo kaiken. Mies on ilmeisesti kiinnostava ja kiva, naisten mieleen, mutta ei halua suhdetta naiseen vaikkapa, koska ei ole kiinnostunut naisista. Ei myöskään tule kaapista ulos. Ehkä ei ole kiinnostunut suhteista ylipäätään?

Vierailija
11/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ihastukseni ole naimisissa. Vaan hän näki kun juttelin ja naureskelin erään toisen mispuoleisen kaverin kanssa, joka on naimisissa eikä meillä ole mitään kaveruutta enempää. Mutta ihastuksenihan ei sitä välttämättä tajua..ja olisi hölmöä edes mainita hälle asiasta.

Huomasin vain kun tämä mies katseli tuota kaverimiestäni, ehkä kuvitellen että meillä omisi jotakin menossa....ap

Vierailija
12/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän toi että ei ole pahemmin naisia ollut kerro jo kaiken. Mies on ilmeisesti kiinnostava ja kiva, naisten mieleen, mutta ei halua suhdetta naiseen vaikkapa, koska ei ole kiinnostunut naisista. Ei myöskään tule kaapista ulos. Ehkä ei ole kiinnostunut suhteista ylipäätään?

Siitä olen satavarma että homo hän ei ole. Ap

Mutta mikä on syynä ettei yli nelikymppinen mies ole avioliitossa, tai löytänyt jo sitä mieleistään naista, sitähän ei voi tietää.ap

Vierailija
13/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä sitä treffeille, jos ei siitä tajua että olet kiinnostunut niin on liian tyhmä tekemään yhtään mitään. Eipähän tarvitse vatvoa enää. Jos kieltäytyy niin ei kiinnosta. Turha sitä on hävetä vaikka kieltäytyisikin. Toinen vaihtoehto on vatvoa seuraavat 20 vuotta.

Vierailija
14/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten voi sanoa että jos normaali ihminen näkee miehen ja naisen juttelevan keskenään, ei automaattisesti oleta että "jaa tuo mies pettää vaimoaan kaikkien naisten kanssa joille juttelee" - silloinhan et saisi jutella enää koskaan yhdenkään miehen kanssa.

Vierailija
15/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta mitä hän sitten vastasi kun sanoit olevasi ihastunut? Kai hän silloin sanoi onko ihastunut sinuun vai ei.

Vierailija
16/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika sulla on kyllä ihan liikaa aikaa.

Ja mitä sitten, josmulla on aikaa miettiä ihmistä johon oon korviani myöten lääpällään,ja lomakin alkoi juuri. Nyt vasta aikaa onkin mietiskellä näitä 😊ap

Vierailija
17/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervopena, hopeakettu, menes tyhjentämään huussi äitis mökille, niin sinusta on jotain hyötyä.

Vierailija
18/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta mitä hän sitten vastasi kun sanoit olevasi ihastunut? Kai hän silloin sanoi onko ihastunut sinuun vai ei.

Hän sanoi olevansa imarreltu, mutta hänellä on töitä niin paljon...

Vaikka siinä viestissä ei antanut ymmärtää että olisi minusta kiinnostunut, niin ihmettelen miksi ei leffaa esim suostunut katselemaan kaverimme kanssa, vaan oli sanonut että nyt kun oon eronnut niin se ei enää haittaa.

Oli ainoastaan tuolle yhteiselle kaverille sanonut, ei minulle.

Ehkä olen antanut itsestäni vääränlaisen kuvan, ja tätä asiaa ei voi enää korjata mitenkään...

Harmittaa, kun hetkeksi pystyn unohtamaan ja elämään ilman että hirveästi häntä aattelen, mutta kun näen hänet, niin ei ne tunteet oo hävinny mihinkään..

Enkä voi muuttaa poiskaan täältä, sehän kyllä ratkaisis kaiken. Ap

Vierailija
19/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pilalla on. Unohda.

Vierailija
20/25 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervopena, hopeakettu, menes tyhjentämään huussi äitis mökille, niin sinusta on jotain hyötyä.

😂 Mökillehän tästä ollaan tosiaan lähdössä, onneks ei oo ulkohuussia 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme