Olenkohan mä mokannut jotakin ihastuksen suhteen..
Meillä ei koskaan ole ollut mitään, mutta luulin tai olin näkevinäni ja aistivinani että tämä mies olisi ollut myös minusta kiinnostunut.
Mutta kaikki meni pieleen ehkä jo heti ennenkuin mitään ees alkoi.
Olin silloin erittäin ahdistavassa suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa ollaan vuosi sitten erottu. Se oli hirveää aikaa hänen kanssaan ennenkuin erottiin.
Olin jo silloin ihastunut tuohon toiseen, joka oli täysin erilainen kuin kenen kanssa olin suhteessa.
Tuo mies vaikutti olevan kiinnostunut minusta, mutta se ilme, kun hän näki kerran minut silloisen miehen kanssa, on painunut mieleeni.
Luulen, että hänen kiinnostuksensa ehk loppui siihen? Kuitenkin hän aina iloisesti moikkaili mulle tuon kohtaamisen jälkeenkin.
Yritin monesti saada häntä mukaan leffaa katselemaan meidän yhteisen miespuolisen kaverin kanssa, mutta hän ei koskaan lähtenyt.
Jälkeenpäin, kun olin jo eronnut, yhteinen kaverimme kertoi mulle, että tämä ihastus oli hälle sanonut, ettei mun seurassa haluaisi katsoa mitää leffoja. Mutta oli sanonut ettei se enää haittaa kun olin eronnut.
No edelleen ei olla yhessä vietetty leffahetkiä, enkä jaksa enää kyselläkään.
Vuosi sitten juhannuksen aikoihin, tunnustin tälle ihastukselle, että oon ollut ihastunut häneen. Hän vastasi ystävällisesti, ja ei tuntunut pahastuvan tästä tunnustuksesta. Itseäni hävetti todella pitkään, että miksi menin myöntämään hänelle mitään.
No pääsin suurimman häpeän tunteen yli ja välillä watsapissa saatoin esim uutenavuotena laittaa hauskan toivotuksen, ja hän laittoi iloisen vastauksen takas.
Nyt, koska yritin unohtaa hänet, vietin paljon aikaa toisessa kaveriporukassa. Tuosta kaveriporukasta yksi miespuoleinen on tämän ihastuksen kaveri. Tai on ollut, en tiedä pitävätkö nykyään yhteyttä.
Olin viettämässä heidän kaa aikaa, retkeillen ja laitoin kuvan faceen, jossa tuo kaverimies näkyy.
En tiedä onko sillä mitään merkitystä, voihan olla ettei tää mun ihastus edes katsele mun juttuja facebookissa?
Mutta tänään laitoin ihastukselle watsapissa viestin, se oli neutraali, erääseen mökin vuokraukseen liittyvä asia.
Huomasin että hän on kyllä käynyt watsapissa, mutta ei ole muka lukenut viestiäni. Tiedän että on kyllä lukenut, mutta jostain syystä ei halua vastata tai mitään...
Aiemmin kun olen hälle facessa tai watsapissa jotakin kirjoittanut, hän on kyllä aika nopeasti vastannut.
Erään kerrankin olin laittanut mesessä vahinkopeukun, ja nolona kirjoitin perään että sori se oli vahinko, niin hältä tuli taas sellainen iloinen vastaus siihen. Mutta miten musta tuntuu, että tää on ehkä jo menetetty tapaus?
Vaikka en ole tehnyt mitään väärää, koska toinen ei ole osoittanut selvästi sanoin tai teoin kiinnostustaan mua kohtaan, niin silti tuntuu kuin olisi ehkä pettynyt tai jotakin...
Ehkä hän aattelee etten enää ole hänestä kiinnostunut, kun hän on nähnyt kun juttelen ja nauran hänelle tuntemattoman miespuolisen kaverin kanssa..tuo kaveri on naimisissa, mutta tuntuisi hölmöltä sitä kertoa ihastukselle, kun eihän se häntä edes välttämättä kiinnosta?
Mä oon vieläkin ihastunut tuohon mieheen mutta en voi tehdä mitään ilman että vaikutan ahdistelijalta :(
Kommentit (25)
No ei hän ole sitten kiinnostunut, jos kerran vastasi, että on imarreltu, mutta on töitä. Ei kukaan laita töitä edelle jos on oikeasti ihastunut.
Ei kun muuta kauas. Se on hyvä ratkaisu.
Mainitset aloituksessa monesti kun laitat sille miehelle viestiä, whatsapin facen yms kautta.
Laittaako mies ikinä sinulle oma-aloitteisesti viestiä ja aloita keskustelua?
Ton perusteella mitä kirjotit niin he is not into you. Niin jätä hänet rauhaan ja lopeta toi pommittaminen. Jos se ois kiinostunut ois tullu vasta kaikua. Mut ei vaan ole,nolaat vielä itsesi ku et jätä rauhaan.
Tähän kuuluu vastata, että älä nuori tyttö ikinä juttele saatika hymyile tahi seksuaalisesti antaudu yhdellekään miehelle ja siinä kelvottomaksi tuhraudu vaan odota omaa hopeakettuasi, joka korjaa sinut talteen ja antaa sinun palvella itseään niin keittiössä kuin makuuhuoneessa. Neitsyenä pysy mutta rivot halut kasvata.