Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tavallisia ruokia joita et kuitenkaan ole maistanut? Minä vuonna olet syntynyt?

Vierailija
17.06.2018 |

Tuli mieleen tuosta kananmunakastike-gatesta tää, eli mikä on sellainen, ihan tavallinen suomalainen ruoka, jota et kuitenkaan ole koskaan syönyt. Jos haluat, ni kerro vielä mikset ole syönyt sitä.

Itsellä se on pinaattikeitto, olen syntynyt vuonna -74.

Nuorempana en tykännyt mistään keittoruoasta ja nyt näin vanhempana en ole vaan törmännyt missään lounasruokalassa.

Kommentit (292)

Vierailija
281/292 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeittoa, poroa ja riistaa. Tai jänispaistia sain joskus perhepäivähoitajan luona ja muistan sen olleen hyvää! Muuten oon aika varma etten ole riistaa syönyt.

Taitaa jäädä kokeilemattakin, koska olen ollut pitkään kasvissyöjä.

Vierailija
282/292 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohi. Silli. Siis se kummallisen hajuinen purkkikala, jota pitäisi syödä leivällä tai uusien perunoiden kanssa. Lampaanliha.

N -82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/292 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poronkäristys, maksaruuat (kastike, pihvit, laatikko), mustamakkara, veripalttu, riistalinnut, lammasruuat... onhan näitä näköjään ;) -77

Vierailija
284/292 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi.  Ei houkuta lainkaan edes maistaa. Syntynyt 1979. 

Vierailija
285/292 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikääryleet ei vain kertakaikkiaan maistu tai sitten maksa ruuat.

Vierailija
286/292 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes maistanut viiliä enkä katkarapuja. Molemmat näyttää niin ällöttäviltä.

Vierailija
287/292 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen syntynyt '77

Vierailija
288/292 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä en oo muistaakseni koskaan maistanut, oon vaan aina ajatellut et se on pahaa ku niin hirveen näköstäkin.

Kaalilaatikkoo en oo myöskään syöny, tätäkin pidin vaan pahana koulussa, olin hirveen nirso lapsi, ja en oo ite koskaan tehnyt tai muualla siihen törmännyt nyt myöhemminkään. Haluisin kyllä maistaa.

Vierailija
289/292 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mämmiä en oo muistaakseni koskaan maistanut, oon vaan aina ajatellut et se on pahaa ku niin hirveen näköstäkin.

Kaalilaatikkoo en oo myöskään syöny, tätäkin pidin vaan pahana koulussa, olin hirveen nirso lapsi, ja en oo ite koskaan tehnyt tai muualla siihen törmännyt nyt myöhemminkään. Haluisin kyllä maistaa.

Ja oon syntynyt 95.

Vierailija
290/292 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kobe-härkä

pallokala

osterit

sammakonreidet

jäkälä

Vierailija
291/292 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silli, maksakastike/pihvi, alatooppi, mustamakkara, yleensäkkin ottaen kaikki sisuskalut ym.. limanuljaskat jää kyl maistamatta. Ikä33v.

Vierailija
292/292 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulen nyt ihan ensimmäistä kertaa kananmunakastikkeessta :D. Syntynyt '81. Olen asunut eri puolilla Suomea ja vanhemmatkin toinen lännestä ja toinen idästä, en ole kuullut tai koskaan nähnyt kenenkään tekevän.

Ei meilläkään kotoa tehty sitä mutta itse ole tehnyt lapsille kalan soosiksi, he rakastavat sitä. Kunnon bechamel kastike ja siihen silputtu kananmunaa.

Omia syömättömyyksiä on makaronivelli, lihaton makaronilaatikko, sisäelimet (maksaa rakastan!)

vm 60, lapset 81-02

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme