Ihan tavallisia ruokia joita et kuitenkaan ole maistanut? Minä vuonna olet syntynyt?
Tuli mieleen tuosta kananmunakastike-gatesta tää, eli mikä on sellainen, ihan tavallinen suomalainen ruoka, jota et kuitenkaan ole koskaan syönyt. Jos haluat, ni kerro vielä mikset ole syönyt sitä.
Itsellä se on pinaattikeitto, olen syntynyt vuonna -74.
Nuorempana en tykännyt mistään keittoruoasta ja nyt näin vanhempana en ole vaan törmännyt missään lounasruokalassa.
Kommentit (292)
Graavilohi. Silli. Siis se kummallisen hajuinen purkkikala, jota pitäisi syödä leivällä tai uusien perunoiden kanssa. Lampaanliha.
N -82
Poronkäristys, maksaruuat (kastike, pihvit, laatikko), mustamakkara, veripalttu, riistalinnut, lammasruuat... onhan näitä näköjään ;) -77
Sushi. Ei houkuta lainkaan edes maistaa. Syntynyt 1979.
Kaalikääryleet ei vain kertakaikkiaan maistu tai sitten maksa ruuat.
En ole koskaan edes maistanut viiliä enkä katkarapuja. Molemmat näyttää niin ällöttäviltä.
Mämmiä en oo muistaakseni koskaan maistanut, oon vaan aina ajatellut et se on pahaa ku niin hirveen näköstäkin.
Kaalilaatikkoo en oo myöskään syöny, tätäkin pidin vaan pahana koulussa, olin hirveen nirso lapsi, ja en oo ite koskaan tehnyt tai muualla siihen törmännyt nyt myöhemminkään. Haluisin kyllä maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mämmiä en oo muistaakseni koskaan maistanut, oon vaan aina ajatellut et se on pahaa ku niin hirveen näköstäkin.
Kaalilaatikkoo en oo myöskään syöny, tätäkin pidin vaan pahana koulussa, olin hirveen nirso lapsi, ja en oo ite koskaan tehnyt tai muualla siihen törmännyt nyt myöhemminkään. Haluisin kyllä maistaa.
Ja oon syntynyt 95.
Kobe-härkä
pallokala
osterit
sammakonreidet
jäkälä
Silli, maksakastike/pihvi, alatooppi, mustamakkara, yleensäkkin ottaen kaikki sisuskalut ym.. limanuljaskat jää kyl maistamatta. Ikä33v.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen nyt ihan ensimmäistä kertaa kananmunakastikkeessta :D. Syntynyt '81. Olen asunut eri puolilla Suomea ja vanhemmatkin toinen lännestä ja toinen idästä, en ole kuullut tai koskaan nähnyt kenenkään tekevän.
Ei meilläkään kotoa tehty sitä mutta itse ole tehnyt lapsille kalan soosiksi, he rakastavat sitä. Kunnon bechamel kastike ja siihen silputtu kananmunaa.
Omia syömättömyyksiä on makaronivelli, lihaton makaronilaatikko, sisäelimet (maksaa rakastan!)
vm 60, lapset 81-02
Siskonmakkarakeittoa, poroa ja riistaa. Tai jänispaistia sain joskus perhepäivähoitajan luona ja muistan sen olleen hyvää! Muuten oon aika varma etten ole riistaa syönyt.
Taitaa jäädä kokeilemattakin, koska olen ollut pitkään kasvissyöjä.