Ihan tavallisia ruokia joita et kuitenkaan ole maistanut? Minä vuonna olet syntynyt?
Tuli mieleen tuosta kananmunakastike-gatesta tää, eli mikä on sellainen, ihan tavallinen suomalainen ruoka, jota et kuitenkaan ole koskaan syönyt. Jos haluat, ni kerro vielä mikset ole syönyt sitä.
Itsellä se on pinaattikeitto, olen syntynyt vuonna -74.
Nuorempana en tykännyt mistään keittoruoasta ja nyt näin vanhempana en ole vaan törmännyt missään lounasruokalassa.
Kommentit (292)
Olen syntynyt 1971, enkä ole koskaan syönyt pässin kiveksiä tai härän penistä.
Vierailija kirjoitti:
Tilliliha on jäänyt kokematta ainakin /-89
Smaa sarjaa kuin kanaviillokki. Et ole menttänyt kovin paljon.
t. 71 syntynyt
Rössypottua syödään jossainpäin Suomea, ilmeisesti Oulussa (?). Sitä en ole koskaan maistanut, enkä edes tarkkaan tiedä millaista se on. Nimen olen vain kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeitto. Kaikkea lapsena syötiin mutta tuohon en törmännyt ja aikuisiällä jo pelkkä ulkonäkö puistattaa.
N-83
Miten voi onnistua välttämään siskonmakkarakeiton kun sitä kumminkin on koulussa kerran kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Lipeäkala on ilmeisesti ihan suht tavallinen jouluruoka jossain päin Suomea. Sitä en ole maistanut, koska se ei ole kuulunut oman kaakkoissuomalaisen kotini jouluperinteisiin. Kiinnostaisi kyllä!
Olen myös Kaakkois-Suomesta enkä ole maistanut lipeäkalaa, ei ole tullut vastaan. Nimikin kuulostaa hengenvaaralliselle...
En ole suönyt aladobia eli alatoopia. Se on vasikan tai lampaan aivoista valmistettu jäykkä hyytelö. Kauheaa!
Vierailija kirjoitti:
En ole suönyt aladobia eli alatoopia. Se on vasikan tai lampaan aivoista valmistettu jäykkä hyytelö. Kauheaa!
Sivuhuomautuksena sanon jotta luepas niitä reseptiä kuinka se tehdään, niin yllätys. ..
Hauki on hyvää kun sen saa suoraan mökkirannasta pannulle. Paljon voita, ripaus suolaa ja pippuria. Avot! Nuoret kalat paremman makuisia kuin seitsenkiloiset körmyt.
Crème brûlée, sitä en ole koskaan syönyt. Olen syntynyt -85
Sianlihaa en pysty syömään. Myöskään silliä, sieniä tai lohta en pysty syömään. Jo haju ja ulkonäkö kuvottaa niin paljon.
1977 syntynyt
En ole koskaan syönyt esim. keuhkoista, sydämestä tai aivoista tehtyä ruokaa, koska mielestäni sisäelinruoat ovat jo ajatuksena vastenmielisiä.
Yök hyi ov. kirjoitti:
En ole koskaan syönyt esim. keuhkoista, sydämestä tai aivoista tehtyä ruokaa, koska mielestäni sisäelinruoat ovat jo ajatuksena vastenmielisiä.
Ja olen siis syntynyt 1981.
Tilliliha. Siitä kuulee aina kauhutarinoita, mutta meillä ei sitä koskaan koulussa ollut. Enkä muuallakaan ole siihen törmännyt. Syntymävuosi -84
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilliliha on jäänyt kokematta ainakin /-89
Smaa sarjaa kuin kanaviillokki. Et ole menttänyt kovin paljon.
t. 71 syntynyt
Kanaviillokki eli kana miedossa currykastikkeessa on oikein hyvää eikä tillilihassakaan ole mitään vikaa. Ihme nirsoja olette.
Saarioisten roiskeläppää ei tarvitse kenenkään edes maistaakaan.
Kuulen nyt ihan ensimmäistä kertaa kananmunakastikkeessta :D. Syntynyt '81. Olen asunut eri puolilla Suomea ja vanhemmatkin toinen lännestä ja toinen idästä, en ole kuullut tai koskaan nähnyt kenenkään tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Kalakukko. Mitä siihen edes tulee :O -87
Sitä en ole minäkään koskaan maistanut. Ja olen syntynyt ja asunut
Koko ikäni Kuopiossa. 😂 -90
Janssoninkiusausta (oletin maistamatta inhoavani anjovista) ja silakkapihvejä. Silakkaa olen pari kertaa muussa muodossa maistanut ja on mun makuuni kammottavaa! Muuten olen aina maistanut kaikkea, mitä tarjolla on ollut, en tosin ole kaikesta tykännyt. Olen -86.
En ole syönyt kebabia, kiinalaista, sushia, subia, heseä jne. Mäkkärin jonkun burgerin olen syönyt joskus 16 vuotta sitten, en muista millainen oli.
Tuon tapaisia meillä kyllä syödään, koska teen itse ja rakastan ns. roskaruokaa, en vain tiedä maistuvatko yhtään niin sanotusti aidoilta kun ei ole vertailukohtaa.