Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tästä, hoidin mieheni poikaa...

Vierailija
17.06.2018 |

Mieheni meni kesälomansa jälkeen takaisin töihin ja minä jäin kolmeksi päiväksi hänen poikansa 8v kanssa kaksin. Annoin pojalle aamupalan jonka söi. Sitten tein ruuan kello 12.00 jonka poika söi ja otti lisääkin. Sitten mentiin 14.00 aikoihin ostamaan jätskikioskilta jäätelötötteröt ja mentiin sen jälkeen puistoon. Oli ihana kesäinen ilma. Kello 17.00 Mies tuli töistä kotiin ja mekin oltiin just tultu ulkoota. Kerroin miehelle mitä oltiin tehty ja mitä poika oli syönyt ja monenko aikaan. Meillä oli ollut oikein kiva ja onnistunut päivä. Minä menin sitten päivälevolle hetkeksi ja sen lähdettiin koko poppoo autoilemaan kesäiltaan. Autossa poika alkoi valittamaan nälkäänsä ja mieheni kysyi minulta hämillään 'eikö poika Ole syönyt sen jälkeen' 'poika lisäsi vielä etten kysynyt häneltä ollenkaan onko hänellä nälkä'. Poika söi ruokaa enemmän kuin minä päivällä. Mulla tuli vähän huonot fiilikset. Teinkö jotain väärin??

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä outoa tässä kommentoinnissa on se, että monikaan ei tunnu huomioivan, että kyseessä on kahdeksanvuotias. En tiedä miten tämä kyseinen lapsi on kasvatettu, mutta meillä tuossa iässä ovat osanneet kysellä milloin ruoka on tai vaihtoehtoisesti ottaa välipalaa itsenäisesti. Ei tässä mistään päiväkoti-ikäisestä ole kyse.

Ujo lapsi ei välttis uskalla vieraalta ihmiseltä kysellä.

Vierailija
62/66 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin autossa sanonut että: herranjestas etkö antanut työpäivän jälkeen lapselle ruokaa???? Minähän kerroin mitä olimme siihen mennessä tehneet ja syöneen? Tämä siis tietenkin myös pojan kuullen! Tulee selväksi että ruoka unohtui isältä itseltään 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä outoa tässä kommentoinnissa on se, että monikaan ei tunnu huomioivan, että kyseessä on kahdeksanvuotias. En tiedä miten tämä kyseinen lapsi on kasvatettu, mutta meillä tuossa iässä ovat osanneet kysellä milloin ruoka on tai vaihtoehtoisesti ottaa välipalaa itsenäisesti. Ei tässä mistään päiväkoti-ikäisestä ole kyse.

Kumma, kun lapsi on uskallettu jättää päiväksi vieraan ihmisen hoiviin.

Vierailija
64/66 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun lapsi on uskallettu jättää päiväksi vieraan ihmisen hoiviin.

Niin, oletettu se vieras ihminen on aikuinen joka osaa huolehtia lapsesta.

Vierailija
65/66 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, mutta olisin automaattisesti alkanut kokata kunnon ruokaa kotiin palatessa. Olisin ajatellut, että syödään kolmistaan päivällinen.

Vierailija
66/66 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en olisi osannut ruokkia lasta tuohon mennessä, koska omillenikin olen tehnyt aina päivällisen klo 19-21 aikaan. Meillä ei syödä iltapalaa, mutta välipalan olisin tarjonnut puiston jälkeen. Ap ei tehnyt mitään väärin. Lapsella oli nälkä. Se ei ole näin länsimaissa mitenkään vakava asia. Isän vastuu lapsestaan alkoi, kun hän tuli kotiin. Jostain syystä hän ei sitä vastuuta kantanut. Ja edelleen, sillä lapsella oli vain nälkä. Huoli pois, ap:)

Meillä sama juttu. Ei lapsi siihen kuole, että on pieni nälkä joskus. Iltapäivällä klo 14 aikoihin meillä syödään välipala, se voi olla jätskiä tai vaikka hedelmä ja illalla klo 20 aikoihin on päivällinen. Miniä urputtaa, että taapero tarvitsee ruokaa klo 17, mutta olen sanonut, että kyllä ne hengissä selviää, vaikka ruoka on vasta 2 tuntia myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi