Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Five Love Languages - totta vai tarua?

Vierailija
17.06.2018 |

Onko joku lukenut kyseisen kirjan? Onko koko teoria huuhaata vai totta? Tai kenties jotain siltä väliltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lukenu kirjaa mut jotain artikkeleita. Kyllä itse voin ainaki nähdä väitteillä olevan perää. Ihmiset osottaa rakkautta eri tavoin ja etenkin jos kaks ihmistä osottaa sitä eri tavoin voi syntyä eripuraa ja tunnetta et toinen ei rakasta.

Vierailija
2/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta vai tarua niin mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kohdalla pätee ainakin. Ei mua lämmitä joku timanttikaulakoru lahjana, jos jokapäiväisessä elämässä esim. tiskit on tiskaamatta.

Vierailija
4/8 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa en ole lukenut mutta testin olen tehnyt useamman kerran.

Omalla kohdallani pätee täysin. Ensisijainen kieleni on vuodesta toiseen Quality Time. Tykkään satsata toiseen ihmiseen ja ajanviettoon hänen kanssaan, ja odotan samanlaista omistautumista myös hänen puoleltaan. Tämän vuoksi minua pidetään toisinaan tosikkomaisena ja ylivaativana mutta en kovinkaan näe pointtia suhteessa, jossa toista ei halua oikeasti oppia tuntemaan eikä toisen kanssa halua viettää aikaansa.

Selkeästi heikoin kieli minulla on lahjojen saanti. Kamalaa, kun joka synttärin/joulun aikoihin kysymys on aina se sama: "Mitä haluaisit lahjaksi?". En ihan oikeasti halua tai tarvitse mitään, mulla on jo ihan liikaa kamaa muutenkin :D Olen myös huono ostamaan lahjoja mutta olen harjaantunut siinä vuosien myötä. Tykkään kuitenkin ilahduttaa ihmisiä ja mieluisat lahjat ovat yksi väline siihen :)

Vierailija
5/8 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/8 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin siis pääsee tekemään osoitteessa 5lovelanguages.com . En tiedä, onko testistä saatavana suomenkielinen versio jossain. Jos on, niin saa linkittää.

Vierailija
7/8 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
8/8 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa perää on minunkin kokemukseni pohjalta. Erilaiset rakkauden kielet saattoivat maksaa minulle viimeisen eronikin. Minä kaipaan eniten rakkauden osoittamista ihan  puheessa ja kosketuksissakin, ilman sellaista tulee epävarma olo. Vastapuoli taas olisi kaivannut enemmän käytännön toimia, jotka olisivat osoittaneet hänen mielestään rakkautta. Kumpikin sitten ilmeisesti koki vähän epävarmuutta ja se aiheutti jännitteitä suhteessa.

Meistäkään ei kumpikaan ollut lahjojen perään, en osaa ajatella että sellaisten välityksellä rakkaus välittyy mutta jotkut taas haluavat nimenomaan sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi