Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veli pika-avioitui WT:n kanssa

Vierailija
16.06.2018 |

Aluksi olin onnellinen ja ajattelin että onpas romanttista rakkautta!

Nyt kun luonne selvinnyt, käy sääliksi, veli on komea kuin mikä, kiltti, opiskeli. Tämä WT halusi ensin että miehensä lopettaa koulun, ei tee mitään kehittävää, haukkuu meidän sukua, ja tadaa pamahti paksuksi heti. Itse on täysin WT-perheestä: ei opiskellut, ei käytöstapoja, ei varallisuutta, ei sivistystä...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kersalla koukkuun... 😂

Ja Kruuna-Klaavalla esson baariin.

Vierailija
42/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää mitä porukkaa nää toista ihmistä wt:ksi haukkuvat ovat. Kallistuuko haukkujat hs vai mv seurakuntaan.

Miksi koet sen haukkumiseksi että todetaan että henkilö on kouluttamaton, yrittää että toinenkaan ei kouluttaudu, omaa huonot tavat, hankkii lapsen parin kk tuntemisen jälkeen. Miksi tästä ei saisi olla surullinen?

Haukkumistahan tuo on, mitä sitä kiistämään.

Huono itsetunto tuota pistää tekemään ikäänkuin itse siitä kohoaisi arvostelemansa yläpuolelle. Jos on arvostelija ns. korkeasti koulutettu, niin hukkaan meni vuodet. Ei tullut takkia, vaan tuluskukkaro.

*eri

Vierailija
44/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Nyt kun olen seurannut sivusta tätä, en sallisi oman pojan alkaa kouluttamattoman huonon perheen tytön kanssa. Vaan miten nämä estääkään. Ei vaikuta veli onnelliselta, lapsen takia sinnittelee. Saisi vaikka minkä missin..

Missithän ovatkin yleensä akateemisia, varsinkin viime vuosien missit.

Vierailija
45/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä apeen kaltaiset eivät ikinä tajua että se velikin on wt, ehkä ap itsekin. Sinun veljesihän se pamautti sen muijan raskaaksi. Ei se yksinään sitä tehnyt. Ja sallii kaikki sukulaisten haukkumiset ja on varmaan täysin peniksensä vietävissä eli siitä talutettavissa. Tyypillinen wt-mies siis.

Vierailija
46/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt ei kyllä muutoin ilmaisemaan itseään kuin puhumalla suoraan kun sivistyksen hienotunteisuus ja kiertoilmaisut puuttuvat jotka eivät niin loukkaa jos jotakin negatiivista joutuu kertomaan.

Vierailija
47/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on nämä rumat ja röyhkeät, yleensä vähän pullukat naiset jotka hyökkää näihin hyvännäköisiin miehiin.

Harmittaako kun et itse uskalla?

Vierailija
48/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan  näitä.... olen tavannut jo neljä-viisi ihan samanlaista ja olen PAKOTTANUT ne tekemään avioehdon....

-Kaikki ovat päätynyt eroon siinä kohtaa kun lapset ovat kasvaneet

-Kaikki ovat tulleet kiittämään minua jälkikäteen

Olen siis juristi... ja yllättävän yleistä toi on.... fiksu perhe....erittäin fiksut siskot ja veljet....siskot nai ylöspäin aina ja poikeuksetta....veljet hyvin monesti alaspäin....ymmärtävät virheensä 18v kohdalla....

Ymmärrät varmaan, että miehillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin naida alaspäin. Miehet tuntevat vetoa alempiin naisiin ja naiset taas ylempiin miehiin. Huomiosi on ihan tavallista elämän kiertokulkua.

Vierailija
49/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä vosulla hiuslisäkkeet, tekoripset, silikonit ja naama täynnä meikkiä? Ja käyttää kireitä tai paljastavia vaatteita. Hän on wt.

Silikonit ovat aina "trash", vaikka ne olisi ns. paremman väen edustajalla.

Anteeksi? Mun rinnat on poistettu syövän takia ja silikonit tilalla. Fuck you.

Vierailija
50/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on WT?