Veli pika-avioitui WT:n kanssa
Aluksi olin onnellinen ja ajattelin että onpas romanttista rakkautta!
Nyt kun luonne selvinnyt, käy sääliksi, veli on komea kuin mikä, kiltti, opiskeli. Tämä WT halusi ensin että miehensä lopettaa koulun, ei tee mitään kehittävää, haukkuu meidän sukua, ja tadaa pamahti paksuksi heti. Itse on täysin WT-perheestä: ei opiskellut, ei käytöstapoja, ei varallisuutta, ei sivistystä...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä vosulla hiuslisäkkeet, tekoripset, silikonit ja naama täynnä meikkiä? Ja käyttää kireitä tai paljastavia vaatteita. Hän on wt.
Panisin kovalla innolla.
Aivan varmasti. Ja sit siskos ja äitis itkis täällä, wau...kuule ap, ehkä ihan hyvä että veljes jätti opiskelut, taisivat olla jokatapauksessa kykyihin nähden täysin ylimitoitetut.
Veljen valinnat ovat veljen omia valintoja. On liian helppo ratkaisu syyttää jotakuta kolmatta osapuolta niistä.
Avauksesta tulee mieleen se, että miehen siskot ovat usein pahempia haukkujia ja suhteeseen puuttujia kuin anopit. Anopeilla on sentään jonkinlainen elämänkokemus takanaan, jonka perusteella he ymmärtävät, etteivät asiat ole aina niin yksioikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Veljen valinnat ovat veljen omia valintoja. On liian helppo ratkaisu syyttää jotakuta kolmatta osapuolta niistä.
Avauksesta tulee mieleen se, että miehen siskot ovat usein pahempia haukkujia ja suhteeseen puuttujia kuin anopit. Anopeilla on sentään jonkinlainen elämänkokemus takanaan, jonka perusteella he ymmärtävät, etteivät asiat ole aina niin yksioikoisia.
Eihän Ap ole haukkunut, tämä pika-avioitunut miniähän haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä vosulla hiuslisäkkeet, tekoripset, silikonit ja naama täynnä meikkiä? Ja käyttää kireitä tai paljastavia vaatteita. Hän on wt.
Panisin kovalla innolla.
In your dreams hun... Mutta jos näin pääsis jotenkin kummasti oikeesti käymään, oot _sä sit ite pilannu oman elämäs_, ei se vosu. Ja ap
Onhan näitä.... olen tavannut jo neljä-viisi ihan samanlaista ja olen PAKOTTANUT ne tekemään avioehdon....
-Kaikki ovat päätynyt eroon siinä kohtaa kun lapset ovat kasvaneet
-Kaikki ovat tulleet kiittämään minua jälkikäteen
Olen siis juristi... ja yllättävän yleistä toi on.... fiksu perhe....erittäin fiksut siskot ja veljet....siskot nai ylöspäin aina ja poikeuksetta....veljet hyvin monesti alaspäin....ymmärtävät virheensä 18v kohdalla....
Miehen eksä. Kaunis nuorena. Saivat alle parikymppisenä ekan lapsen ja toisen heti perään. Ero tuli myöhemmin, kun mies alkoi hävetä junttimaista eksää ja se kauneuskin rapistui 50kg:n ylipainon alle muutamassa vuodessa. Nainen on niin nolo, että jopa aikuiset lapset eivät välitä äitiään esitellä kenellekään. Eikä tilannetta helpota se, että on äitinä ollut niin huono, että kumpikin lapsi purkanut äititraumaansa terapiassa. Isä eli mun mies on saanut synninpäästön, terapeuttikin on ollut sitä mieltä, että isä on selvästi ollut se kallio, johon luottaa ja joka välittää. Kouluttamaton, tunnevammainen, itsekäs jne. Ihminen, jonka koko elämä pyörii junttien tapojen ja käytänteiden sekä oman peppunsa ympärillä. Ihminen, joka varasti jopa lapsensa lahjarahat kirjekuoresta, kun sukulaisensa ei päässyt juhliin ja lähetti äidin kautta kirjeessä onnittelut ja 50 Euroa. Kirje oli avattu ja pelkkä kortti jäljellä. Jäi kiinni siitäkin sattumalta.
Toivottavasti suurin osa kommenteista on ap:n kirjoittamia. Ei kai kukaan oikeasti voi uskoa tämän olevan jotain muuta kuin provo?
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Nyt kun olen seurannut sivusta tätä, en sallisi oman pojan alkaa kouluttamattoman huonon perheen tytön kanssa. Vaan miten nämä estääkään. Ei vaikuta veli onnelliselta, lapsen takia sinnittelee. Saisi vaikka minkä missin..
No tota kiltti opiskelijapoika ei mitään missiä saa. Pitää tyytyä siihen minkä sattuu saamaan. Onhan se täälläkin todettu mammojen toimesta tuhansia kertoja ettei pidä tavoitella liian korkeatasoista kumppania, vaan rimaa pitää laskea.
Kumma miten miehet on niin vietävissä. Miesparka huijataan naimisiin, huijataan tekemään lapsi, kiristetään pysymään suhteessa :/ on teillä vajaaälyisiä miestuttavia, kun eivät osaa huolehtia asioistaan. Miesparka vaan kulkee talutusnuorassa ja wt-päsmäri-vaimo määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Nyt kun olen seurannut sivusta tätä, en sallisi oman pojan alkaa kouluttamattoman huonon perheen tytön kanssa. Vaan miten nämä estääkään. Ei vaikuta veli onnelliselta, lapsen takia sinnittelee. Saisi vaikka minkä missin..
No tota kiltti opiskelijapoika ei mitään missiä saa. Pitää tyytyä siihen minkä sattuu saamaan. Onhan se täälläkin todettu mammojen toimesta tuhansia kertoja ettei pidä tavoitella liian korkeatasoista kumppania, vaan rimaa pitää laskea.
Missi on siis korkeatasoinen kumppani? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Olis kiva tietää mitä porukkaa nää toista ihmistä wt:ksi haukkuvat ovat. Kallistuuko haukkujat hs vai mv seurakuntaan.
Muistakaa muistuttaa pojillenne ehkäisystä!!
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa muistuttaa pojillenne ehkäisystä!!
Ihminen joka ei ole tottunut siihen, että häntä manipuloidaan ja hänelle valehdellaan luottaa naiivisti siihen, että sukupuolitauteja ei ole ja ehkäisy on kunnossa. Siperia sitten opettaa...
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää mitä porukkaa nää toista ihmistä wt:ksi haukkuvat ovat. Kallistuuko haukkujat hs vai mv seurakuntaan.
Miksi koet sen haukkumiseksi että todetaan että henkilö on kouluttamaton, yrittää että toinenkaan ei kouluttaudu, omaa huonot tavat, hankkii lapsen parin kk tuntemisen jälkeen. Miksi tästä ei saisi olla surullinen?
Veljesi on varmaan aika nuori? Pystyy varmaan aloittamaan opiskelut uudelleen, kun jossain vaiheessa havahtuu todellisuuteen. Tai sitten opiskelemansa ala ei vain ollut oikea. Muuhun tuossa vaiheessa on enää vaikea vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet sen haukkumiseksi että todetaan että henkilö on kouluttamaton, yrittää että toinenkaan ei kouluttaudu, omaa huonot tavat, hankkii lapsen parin kk tuntemisen jälkeen. Miksi tästä ei saisi olla surullinen?
Ole surullinen vaikka tuulessa kaatuneesta puusta, mutta halventamistarkoituksessa käytetyn wt nimityksen käyttö on sivistymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.... olen tavannut jo neljä-viisi ihan samanlaista ja olen PAKOTTANUT ne tekemään avioehdon....
-Kaikki ovat päätynyt eroon siinä kohtaa kun lapset ovat kasvaneet
-Kaikki ovat tulleet kiittämään minua jälkikäteen
Olen siis juristi... ja yllättävän yleistä toi on.... fiksu perhe....erittäin fiksut siskot ja veljet....siskot nai ylöspäin aina ja poikeuksetta....veljet hyvin monesti alaspäin....ymmärtävät virheensä 18v kohdalla....
Hirveän vaikea kyllä uskoa... että kukaan juristin kaltainen... koulutettu ihminen kuitenkin... tällä tavalla kirjoittaisi...
Vierailija kirjoitti:
Veljesi on varmaan aika nuori? Pystyy varmaan aloittamaan opiskelut uudelleen, kun jossain vaiheessa havahtuu todellisuuteen. Tai sitten opiskelemansa ala ei vain ollut oikea. Muuhun tuossa vaiheessa on enää vaikea vaikuttaa.
Toivottavasti pystyy jatkamaan koulua!!! Sitä toivon todellakin että saa ammatin.
Mitään halventamispuheita tähän on ihan turha sotkea.
*