Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kuuluu olla naista pitempi!

Vierailija
16.06.2018 |

Minkä ihmeen takia? Järkeviä perusteluja tähän, kiitos.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se itseä pitempi mies tuntuu miehekkäämmältä kuin itseä lyhyempi.

Aika heikoissa kantimissa on naisellisuus, jos se on jonkun muun ihmisen pituudesta kiinni. Ei voi käsittää..

Etkö voi käsittää heikoissa kantimissa olevaa naisellisuutta? Minusta ei ole ollenkaan ihme, että monet kokevat naiseutensa hieman epävarmaksi, etenkin kun siitä annetaan hyvin yksipuolista kuvaa mediassa ja somessakin (koska muutkin haluavat todistaa naisellisuuttaan ja ottaa kuvia, joissa se korostuu).

En voi käsittää.

Haluaisitko?

Vierailija
22/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikoissa kantimissa on naisellisuus, jos se on jonkun muun ihmisen pituudesta kiinni. Ei voi käsittää..

Etkö voi käsittää heikoissa kantimissa olevaa naisellisuutta? Minusta ei ole ollenkaan ihme, että monet kokevat naiseutensa hieman epävarmaksi, etenkin kun siitä annetaan hyvin yksipuolista kuvaa mediassa ja somessakin (koska muutkin haluavat todistaa naisellisuuttaan ja ottaa kuvia, joissa se korostuu).

En voi käsittää.

Haluaisitko?

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että mies kantaa naisen hääyönä kynnyksen yli. Pitkät miehet on vaan vahvempia.

Mä en tosta murehdi. Jos sitä vaaditaan, mulla on trukkikortti.

Vierailija
24/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää.

Haluaisitko?

Kyllä.

Oletko itse nainen ja tunnet itsesi hyväksi nahoissasi? Mitkä tekijät voisivat olla sellaisia, ettet enää tuntisi?

Vierailija
25/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että mies kantaa naisen hääyönä kynnyksen yli. Pitkät miehet on vaan vahvempia.

Löytyykö myös trukki kotoa?

Vierailija
26/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen pitää olla miestä siveämpi ja ei saa olla irtoseksiä takana. Se vain tuntuu miehekkäämmältä miehestä siten ja nainen naisellisemmalta.

Vierailija
27/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää.

Haluaisitko?

Kyllä.

Oletko itse nainen ja tunnet itsesi hyväksi nahoissasi? Mitkä tekijät voisivat olla sellaisia, ettet enää tuntisi?

Olen. Ehkä rinnan/rintojen menettäminen olisi sellainen tekijä. Mutta en ihan heti keksi muiden olemuksesta tai tekemisistä mitään..

Vierailija
28/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisella kuuluu olla isot tissit!

Vierailija
29/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosen voi vuokrata. Ovesta se ei mahdu, mutta se on sen ajan murhe.

Vierailija
30/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää.

Haluaisitko?

Kyllä.

Olen. Ehkä rinnan/rintojen menettäminen olisi sellainen tekijä. Mutta en ihan heti keksi muiden olemuksesta tai tekemisistä mitään..

Oletko nyt edes iiiihan pikkasen lähempänä ymmärtämässä sitä, miksi jotkut kokevat että heidän naiseutensa ei ole kaikissa tilanteessa vankkumattoman itsestäänselvää ja siksi pyritään välttämättään asioita jotka voisivat heikentää sitä muiden silmissä, tai omissa tuntemuksissa?

Minulla ei ole edes tissejä, mutta se ei ole lainkaan edes suurin syy, miksi koen oman naiseuteni monesti epävarmaksi, vaan muuten miesmäinen ulkonäkö. Joku naisellisessa kropassa oleva ei varmaan voi edes kuvitella, miten oma naiseus voi ihmeellisesti kadota ilman että sitä itse haluaa, ihan vain sillä kuka vieressä on.

Kuitenkin itse veikkaan, että suurimmaksi osaksi tuossa on kyse vain biologian (ehkä kulttuurinkin) sanelemasta mieltymyksestä, eli kaikki itseään pitemmistä miehistä pitävistä naisista eivät ole naiseudestaan epävarmoja, vaan heitä vain sattuu ihastuttamaan pitemmät.

Vierailija
31/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olenkin 181cm, ei ole pitempiä naisia kovin paljon eikä suomilehmät käytä korkoja yleensä.

Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta kyllä tuota pidempiä naisia näen itse oikeastaan päivittäin. Ainakin yhden. Parhaimpana päivinä useitakin.

Olen 179cm mies ja näen selvästi itseäni pitempiä naisia vähemmän kuin kerran vuodessa. Ehkä kerran kymmenessä vuodessa. Suurinpiirtein itseni pituisia on kyllä paljon.

Vierailija
32/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosen voi vuokrata. Ovesta se ei mahdu, mutta se on sen ajan murhe.

Uu. Mä olen mukana! Oon aina halunnu, että mut viedään trukilla kynnyksen yli.

Vierailija
33/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi. Itsekin toivoisin, huom toivoisin, että mies olisi minua pidempi. Ei aina ole ollut. Eli kun ihastun, seurustelen kyllä lyhyemmänkin kanssa.

Vierailija
34/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi. Itsekin toivoisin, huom toivoisin, että mies olisi minua pidempi. Ei aina ole ollut. Eli kun ihastun, seurustelen kyllä lyhyemmänkin kanssa.

Ja minä toivon ,että nainen on siveämpi kuin minä .

Vierailija
35/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olo on paljon naisellisenpi, kun mies on isompi. En vois kuvitrlla olevani minkään mikkihiiren kanssa. Siksi.

Mitäs haukut toisia mikkihiiriksi, kun vika on selkeästi omassa naisellisessa itsetunnossasi. Tuo ensimmäinen virkkeesi kun antaa ymmärtää, että itse koet itsesi sotanorsuksi lyhyemmän miehen rinnalla.

Vierailija
36/42 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olo on paljon naisellisenpi, kun mies on isompi. En vois kuvitrlla olevani minkään mikkihiiren kanssa. Siksi.

Eli mies on sulle tissienjatke, koska sulla on niin huono itsetunto. Check.

Vierailija
37/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienien miesten naamojen päälle on kiva istua. T. Tuhnapallo

Vierailija
38/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, miksi ihmeessä???? 

Vierailija
39/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis aika hankala löytää itseäni lyhyempi mies. Olen 153 cm pätkä. 21 vuotta olen ollut naimisissa 180 cm pitkän miehen kanssa.

Vierailija
40/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettäisi olla lyhyemmän miehen kans. En tiedä miksi, makuasia sekin. Jotku tykkää lyhyemmästä,toiset pitemmästä.

On minullakin mieltymyksiä, mutta en keksi naisessa mitään ominaisuutta, joka saisi mut häpeämään. Omituista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi