Miehen kuuluu olla naista pitempi!
Minkä ihmeen takia? Järkeviä perusteluja tähän, kiitos.
Kommentit (42)
Ei kuulu. Monet tykkää niin, kaikki ei.
Olo on paljon naisellisenpi, kun mies on isompi. En vois kuvitrlla olevani minkään mikkihiiren kanssa. Siksi.
Ehkä se itseä pitempi mies tuntuu miehekkäämmältä kuin itseä lyhyempi.
Pääasia, että mies kantaa naisen hääyönä kynnyksen yli. Pitkät miehet on vaan vahvempia.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että mies kantaa naisen hääyönä kynnyksen yli. Pitkät miehet on vaan vahvempia.
Morsian niin naamat, ettei kykene itse kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
Aika heikoissa kantimissa on naisellisuus, jos se on jonkun muun ihmisen pituudesta kiinni. Ei voi käsittää..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos on pitkä hernekeppi.
Onneksi olenkin 181cm, ei ole pitempiä naisia kovin paljon eikä suomilehmät käytä korkoja yleensä.
Nykyään on jostain ihmeen syystä paljon aiempaa enemmän pitkiä naisia, mutta ei juurikaan aikaisempaa enemmän pitkiä miehiä. Onko luontokin hypännyt mukaan siihen, että kaiken pitää olla tasa-arvoista ja sukupuolineutraalia ja kasvattaa naiset miesten kanssa samaan pituuteenkin?
Ainoa syyhän on se, että kun naisista yli 80% on reippaasti ylipainoisia, niin oikein pitkän miehen perässä puolijuoksua teputtava 160cm/110kg plussapallo tuntee itsensä lähes missin mittoihin. Jos mies olisi vain muutaman sentin naista pidempi ja normaalipainoinen, niin nainen tuntisi itsensä jättiläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olenkin 181cm, ei ole pitempiä naisia kovin paljon eikä suomilehmät käytä korkoja yleensä.
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta kyllä tuota pidempiä naisia näen itse oikeastaan päivittäin. Ainakin yhden. Parhaimpana päivinä useitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule sellaisesta tynnyristä saa kunnon otetta, kun naisilla vyötärön ympärys on jo enemmistöllä yli metrin. Helpompaa pyöritellä se kynnyksen yli.
Minua hävettäisi olla lyhyemmän miehen kans. En tiedä miksi, makuasia sekin. Jotku tykkää lyhyemmästä,toiset pitemmästä.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä lähes jokaisen urheiluseuran koripallojoukkueesta ja lentopallojoukkueesta löytyy useitakin tuota mittaa pidempiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heikoissa kantimissa on naisellisuus, jos se on jonkun muun ihmisen pituudesta kiinni. Ei voi käsittää..
Etkö voi käsittää heikoissa kantimissa olevaa naisellisuutta? Minusta ei ole ollenkaan ihme, että monet kokevat naiseutensa hieman epävarmaksi, etenkin kun siitä annetaan hyvin yksipuolista kuvaa mediassa ja somessakin (koska muutkin haluavat todistaa naisellisuuttaan ja ottaa kuvia, joissa se korostuu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsian niin naamat, ettei kykene itse kävelemään?
Nainen tykkää siitä kun hänet nostetaan lihaksikkailla käsivarsilla. Se on osa esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettäisi olla lyhyemmän miehen kans. En tiedä miksi, makuasia sekin. Jotku tykkää lyhyemmästä,toiset pitemmästä.
Tätä just pohdin, että miksi ihmeessä hävettää.
Ihan ilman muuta mihen pitää olla pitempi...oma mieheni on 30 cm itseäni pitempi ja olen hänestä niin ylpeä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi käsittää heikoissa kantimissa olevaa naisellisuutta? Minusta ei ole ollenkaan ihme, että monet kokevat naiseutensa hieman epävarmaksi, etenkin kun siitä annetaan hyvin yksipuolista kuvaa mediassa ja somessakin (koska muutkin haluavat todistaa naisellisuuttaan ja ottaa kuvia, joissa se korostuu).
En voi käsittää.
En tiedä.