Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävikö kukaan Ikea kirppiksellä Vantaalla tänään?

Vierailija
16.06.2018 |

Myitkö vai ostitko? Miten meni, oliko paljon porukkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse menossa huomenna myymään ja mietin kuinka paljon kannattaa tavaraa ottaa mukaan. Kyyti peruuntui joten joudun keksimään jonkun muun kuljetustavan.

Vierailija
2/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan käynyt?

Vierailija
4/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Ikeassa ja sisään kävellessä huomasin, että katos vaan, parkkiksellahan on kirppari. Näytti siinä aika paljon väkeä pyöriskelevän (noin 11 aikoihin), mutta en käynyt tarkemmin tutkimassa.

Vierailija
5/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tavaraa on ollut myynnissä ja millaisin hinnoin? Meneekö hyvin kaupaksi?

Vierailija
6/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana kävin, mutta mitään en löytänyt tällä kertaa. Kiva tapahtuma silti, välillä vain näin! Kyllä uskon, että kannattaa käydä, myyntipaikkahan on ilmainen. :) Taidan itsekin kokeilla huomenna uudestaan, ostajana...

Vierailija
7/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiertelin tänään yhdentoista maissa Raision Ikean kirppiksellä. Aika paljon oli väkeä liikenteessä. Tosin en huomannut, että kauppa olisi käynyt kovinkaan paljoa :(.

Kiinnosti vain siksi, että olisin halunnut itse päästä myymään sinne, mutta heräsin ajatukseen liian myöhään ja jonoa oli yli 30 henkeä pöytäpaikoille.

Vierailija
8/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon jo vastanneille! Löytyykö lisää kävijöitä? Erityisesti kiinnostaa arviot kuinka kauppa kävi.

Vierailija
9/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän