Pasilan asemalla ei ole vessaa
Yksi suuri risteysasema, työmaa vielä kauan. Lähellä ei pusikoita. Arvatenkin suunnittelijat on miehiä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ripulissa varmaan kelpaa junakin vessa. Useimmat käyttävät kuukautissuojia. Eturauhasvaivat aiheuttavat oikeasti pidätysongelmia.
Junan vessa ei liene kuitenkaan saatavilla siellä asemalla? Yleensä asemalla esimerkiksi odotetaan junaa, jolloin vessa olisi aika kätevä.
En tiedä muista, mutta itselleni kuukautiset aiheuttavat huomattavaa virtsan määrän kasvua, pahimpina hetkinä rakko on täynnä 15min päästä edellisestä tyhjennyksestä. Kyllä se "hieman" pidättämistä vaikeuttaa, eikä ennakointikaan siis auta, kun puhutaan niin lyhyistä aikaväleistä.
Kuse kiskoille. Pysyt itse itse sitten laiturin puolella ettei junat aja yli.
Mitenkäs yksitysiautoilijoiden vessatarpeet?
Ei verovaroin rahoitetun julkisen liikenteen palveluita voi parantaa määrättömiin, ne tulee veronmaksajille kalliiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs yksitysiautoilijoiden vessatarpeet?
Ei verovaroin rahoitetun julkisen liikenteen palveluita voi parantaa määrättömiin, ne tulee veronmaksajille kalliiksi?
Tässä puhutaan nyt vessoista eikä mistään ilmaisesta hanhenmaksatarjoilusta hopealautasilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arvatenkin suunnittelijat on miehiä".
Asut ja vapaamatkustat miesten rakentamassa, ylläpitämässä, rahoittamassa ja suunnittelemassa maailmassa.
Kerrankin JÄRJETTÖMÄN hauska vitsi. :D Kiitos!
ohis
-naiset ikiopiskelevat vuosikausia huuhaatutkintojaan vuosikausia, ja opinnot ei koskaan konkretisoidu kenenkään hyväksi. vähiten veronmaksajien ja yhteiskunnan
-naiset kuluttavat yli 10 miljardilla miehiä enemmän julkisia terveyspalveluita vuosittain
-naiset maksavat miehiä vähemmän PELKKÄÄ ansiotuloveroa 10 miljardia euroa vuosittain
-naiset perustavat alle 10% kasvuyrityksistä
-naiset loisivat julkisen sektorin suojatyöpaikoissaan
Näissä vihanpurkauksissa mielenkiintoista on, että todennäköisimmin kirjoittaja on yhteiskunnan tukiin nojautuva mies, joka ei ITSE ole tehnyt mitään merkittävää tai antanut positiivista panosta yhteiskunnalle, vaan yrittää kollektiivisesti haalia itselleen kunniaa muiden miesten ansioista, kun ei itse ole siihen pystynyt, eikä pysty.
Jos et ole itse asiaa tehnyt, ei sinulla ole oikeutta ottaa siitä kunniaakaan. Got it?
Äläkä iske kerralla kaikkiin naisiin stereotyyppisiä leimoja vähemmän fiksuista valinnoista uravalintojen suhteen. Minä valitsin tietoisesti miesvaltaisen, modernin teknologian ja busineksen toisiinsa liittävän alan. Olen se harvinainen valtion tuloveroa maksava nettoveronmaksaja palkkatuloiltaan top 5%:ssa ja minulle maksetaan enemmän kuin alan johtajille keskimäärin, koska teen viivan alle näkyvää tulosta. Olen jo pelkästään tänä vuonna tuottanut suunnittelemieni ja johtamieni investointien kautta palkkani yritykselle seuraavaksi viideksi vuodeksi. Minulle kannattaa maksaa oikeaa palkkaa. Mites sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripulissa varmaan kelpaa junakin vessa. Useimmat käyttävät kuukautissuojia. Eturauhasvaivat aiheuttavat oikeasti pidätysongelmia.
Junan vessa ei liene kuitenkaan saatavilla siellä asemalla? Yleensä asemalla esimerkiksi odotetaan junaa, jolloin vessa olisi aika kätevä.
En tiedä muista, mutta itselleni kuukautiset aiheuttavat huomattavaa virtsan määrän kasvua, pahimpina hetkinä rakko on täynnä 15min päästä edellisestä tyhjennyksestä. Kyllä se "hieman" pidättämistä vaikeuttaa, eikä ennakointikaan siis auta, kun puhutaan niin lyhyistä aikaväleistä.
Joo, siis en mä mitenkään väheksy sitä vessan tarvetta, mutta ap:lla oli todella ikävä miehiä syytteleviä asenne, vaikkei edes tiedetä kuka aseman on suunnitellut ja millä motiivein. Tuskin kukaan mies nyt ajattelee, ettei asemalla tarvita mitään vessaa. Toisekseen eturauhasvaivat aiheuttavat pidätysongelmia ja myös sen, että mies virtsaa mieluiten istuen, koska vaiva vaikeuttaa suihkua ja valuvat housuille. Ja kaiken lisäksi ainakin itse kävin ko. asemalla pari päivää sitten ja näin vessaan osoittavan kyltin, joskaan en käynyt katsomassa missä se siellä on vai oliko se vain silmänlumeeksi.
Hei tietääkö nyt kukaan onko siellä siis sitä vessaa? Olen itsekin miettinyt missä se siellä on ja kyltinkin noteerannut. Siinähän kerrosta alempana kuin laitureille lähtevät rullaportaat on sellainen odotustila, oisko ne siellä?
Vierailija kirjoitti:
Hei tietääkö nyt kukaan onko siellä siis sitä vessaa? Olen itsekin miettinyt missä se siellä on ja kyltinkin noteerannut. Siinähän kerrosta alempana kuin laitureille lähtevät rullaportaat on sellainen odotustila, oisko ne siellä?
Ainakin nettisivujen mukaan Pasilan väliaikaisella asemalla on wc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä postilaatikkoakaan? Viime syksynä en löytänyt.
Sinnekö meinasit asioida? 😃
Heh, niin vähän ajattelin. :D No oikeasti olisin lähettänyt yhden kortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nettisivujen mukaan Pasilan väliaikaisella asemalla on wc.
Siellä alhaalla subwayn vieressä on wc:t.
EnsinTeotSittenKunnia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arvatenkin suunnittelijat on miehiä".
Asut ja vapaamatkustat miesten rakentamassa, ylläpitämässä, rahoittamassa ja suunnittelemassa maailmassa.
Kerrankin JÄRJETTÖMÄN hauska vitsi. :D Kiitos!
ohis
-naiset ikiopiskelevat vuosikausia huuhaatutkintojaan vuosikausia, ja opinnot ei koskaan konkretisoidu kenenkään hyväksi. vähiten veronmaksajien ja yhteiskunnan
-naiset kuluttavat yli 10 miljardilla miehiä enemmän julkisia terveyspalveluita vuosittain
-naiset maksavat miehiä vähemmän PELKKÄÄ ansiotuloveroa 10 miljardia euroa vuosittain
-naiset perustavat alle 10% kasvuyrityksistä
-naiset loisivat julkisen sektorin suojatyöpaikoissaan
Näissä vihanpurkauksissa mielenkiintoista on, että todennäköisimmin kirjoittaja on yhteiskunnan tukiin nojautuva mies, joka ei ITSE ole tehnyt mitään merkittävää tai antanut positiivista panosta yhteiskunnalle, vaan yrittää kollektiivisesti haalia itselleen kunniaa muiden miesten ansioista, kun ei itse ole siihen pystynyt, eikä pysty.
Jos et ole itse asiaa tehnyt, ei sinulla ole oikeutta ottaa siitä kunniaakaan. Got it?
Äläkä iske kerralla kaikkiin naisiin stereotyyppisiä leimoja vähemmän fiksuista valinnoista uravalintojen suhteen. Minä valitsin tietoisesti miesvaltaisen, modernin teknologian ja busineksen toisiinsa liittävän alan. Olen se harvinainen valtion tuloveroa maksava nettoveronmaksaja palkkatuloiltaan top 5%:ssa ja minulle maksetaan enemmän kuin alan johtajille keskimäärin, koska teen viivan alle näkyvää tulosta. Olen jo pelkästään tänä vuonna tuottanut suunnittelemieni ja johtamieni investointien kautta palkkani yritykselle seuraavaksi viideksi vuodeksi. Minulle kannattaa maksaa oikeaa palkkaa. Mites sinulle?
Minä luettelin AINOASTAAN FAKTOJA. Sinä menet henkilöön.
Hupaisaa, että faktat ovat sinun mielestäsi vihanpurkaus.
Luulisi että noin korkeatasoinen johtajatarnainen ymmärtää käyttäytyä myös internetissä?
Juu ei ole vessoja mutta somaloisia sitäkin enemmän....
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole vessoja mutta somaloisia sitäkin enemmän....
Vessat on ja Pasilan asema on aina ollut Helsingissä se rauhallinen paikka, jossa on saanut istua tai kävellä rauhassa ilman pummeja, ennen ja myös nykyisin. Asemaa käyttää läpikulkupaikkana niin somalit kuin muutkin, ei siellä ole koskaan hengattu ja häiritty kuten Steissillä.