Mitä "paskatöitä" tulisi jokaisen kokeilla jotta niiden arvostus nousisi?
Ensimmäisenä tulee mieleen siivooja, monet katsoo nenänvartta pitkin
Kommentit (82)
Roskakuski, oli sitten pahvia, paperia, yleisjätettä tai biojätettä. Ihmiset eivät osaa lajitella ja varsinkin tietyt ihmiset saattavat tunkea vaikka television paperiastiaan. Hoono soomi vai mikähän mättää 🤔 No, taloyhtiö kiittää kun laitetaan muutaman astian verran lisää laskuun.
Armeijan käyminen on hyvä lähtökohta, Se on edelleen huonopalkaisin homma jossa olen ollut ja vapaa-aikaa oli myös varsin niukasti. Intissä ollessa olen nukkunut metsässä ja viihtyissä tuvassa, jossa taisi olla kymmenkunta muuta kaveria.
Etuuskäsittelijä, Te-toimiston virkailija, ulosottaja, elatusmaksuvirkailija, poliisi
Keskiportaan johtaja isossa pörssiyrityksessä.
Täällähän on lueteltu melkein kaikki ammatit eli onko niitä hyviä arvostettuja ammatteja ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjän työtä ei ole syytä kenenkään arvostaa. Halveksittava häirikkötyö.
Niin, parempihan on nostaa sosiaalitukia ja olla tekemättä mieluummin mitään, mikäli ei saa muuta työtä kuin puhelinmyyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja
Ai tääkin on nykyään paskatyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, parempihan on nostaa sosiaalitukia ja olla tekemättä mieluummin mitään, mikäli ei saa muuta työtä kuin puhelinmyyntiä.
Puhelinmyyjät välttää sillä kun ei vastaa tuntemattomiin numeroihin, mutta feissarit ovat heitä pahempia häiriköitä, jotka pyrkivät valtaamaan kaupungin keskustojen kävelykadut ja muut vilkasliikenteiset. Feissarit ja puhelinmyyjät sopivat hyvin jonkin uskonlahkon saarnaajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihmisten häiritseminen ei ole työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtien myynti puhelimitse.
Miksi tarpeettomia töitä pitäisi arvostaa?
Vaikka siksi, että joku viitsii tehdä työtä eikä makaile odottamassa että saa kaiken valmiina tekemättä itse mitään. Ja vaikka ei arvostaisi, niin voi muistaa silti käytöstavat jos sellaisia omistaa. Puhelinmyyjät ovat usein nuoria, jopa alle 18-vuotiaita. Mietipä miltä tuntuu nuoresta, mahdollisesti ensimmäisessä työpaikassaan olevasta ihmisestä, joka menee joka päivä/ilta tekemään sitä huonosti palkattua työtä, kun useammankin kerran joku Repe 50 v. haukkuu ja huutaa puhelimessa ihan vaan siksi, että katsoo olevansa oikeutettu tekemään sitä koska ei arvosta puhelinmyyntiä eikä pidä myyjiä ihmisinä. Ihan voit sanoa vaan kohteliaasti ei kiitos ja sulkea puhelimen.
Uskon. Toisaalta mun hommiin on tullut niin paljon alanvaihtajia - nähty on ompelijat, elektroniikkateollisuuden työntekijät ja medianomit - että pahimmat stereotypiat alkavat hälvetä. Alanvaihtajia on monenlaisia, eikä idioottivarmasti työllistävä duuni ole näinä aikoina huono vaihtoehto...34&36, kohta FM.