Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun menet antamaan verinäytettä

Vierailija
16.06.2018 |

Odotatko labrahoitajalta ystävällistä ruoattelua vai haluatko vain mahdollisimman pian ulos? Entä pidätkö labrahoutajaa itseäsi alempiarvoisena jonka tehtävä on palvella sinua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa jos rupattelisi,johtuen neulakammostani,näin itselleni rennompi olot tilanteessa.en todellakaan pidä alempiarvoisena.

Vierailija
22/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tapana rupatella jos on sellainen puhelias asiakas. Hiljaisempien kanssa sitten vähemmän. Kyllä sen aika pian huomaa mitä se asiakas haluaa. Eikä asiakkaan kanssa keskustelu paljoakaan hidasta näytteenottoa, joten harvalle se on ongelma. Keskimäärin asiakkaat ovat ystävällisiä eivätkä kohtele alempiarvoisena

Lähihoitaja joka työskentelee näytteenottajana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä paljon, itse toivoisin jotain jutusteltua samalla koska kärsin pahasta verikammosta.

Vierailija
24/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan näytteenottajalta ammattitaitoa ts. että saa otettua näytteen yhdellä kertaa, nopeasti ja kivuttomasti. Yleensä tilanne näin meneekin.

Normaalit tervehdykset riittävät, jos ei tarvitse jännittää näytteenottajan puolesta. Noin 10 vuotta sitten olin otattamassa verinäytettä ja hoitaja yritti neljä kertaa, kunnes pyysi jonkun toisen paikalle. Järkyttävää. Onneksi en ole neulakammoinen, mutta eihän se kivalta tunnu, kun joku vääntää ihosi sisällä neulaa ja ähisee harmitustaan.

Vierailija
25/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrahoitaja on duunari, jolta odotan että hoitaa hommansa asiallisesti. Toisena päivänä voi olla toisinpäin, labrahoitaja on minun asiakkaani. En odota rupattelua, ei tarvitse kysellä kuulumisia tai vääntää väkisin juttua säästä, mutta saa siinä toki jotakin sanoa jos haluaa. Ei minulla mihinkään kiire ole, mutta oletan että kiireistä se on hoitajankin työ, asiakkaita on yleensä jonoksi asti, joten eiköhän ole parasta siirtyä rivakasti seuraavaan. 

Vierailija
26/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä sinne syömään ole tullut enkä rupattelemaan. Tiedän perässäni tulevan vielä kymmeniä.