Kenelle olet tai olet joskus ollut kateellinen? Miksi?
Olin lapsena ja teini-iässä katellinen pikkuserkuilleni. Olivat mielestäni tosi nättejä ja saivat koulussa parempia numeroita kuin minä. Onneksi tämä meni ohi enkä enää tunne kateutta heitä kohtaan. Nyt aikuisena olen kateellinen sisaruksilleni. Vanhempani jostain syystä tukivat heitä opinnoissa ja kannustivat minua enemmän. Vieläkin vanhempani saattavat kysyvä minulta neuvoa jostain asiasta, mutta sitten kysyvät kuitenkin sisaruksiltani ja toimivat heidän neuvojensa mukaan. Sisarukseni ovat miespuolisia, joten tässä kai syy vanhempieni toimintaan. Minulle aina sanottiin, että miksi en voi olla kuin naapurin se ja se tai kuten veljeni. Itsetuntoni jäi huonoksi ja on yhä huono. Taistelen päästäkseni näistä tunteista eroon ja olen käynyt asian tiimoilta psykologilla puhumassa.
Kommentit (3)
Kaikille perheellisille, seurusteleville, tai edes joskus suhteessa olleille.
-30v lapseton ikisinkku
Kaikille liikunnallisille ihmisille. En ymmärrä miten joku jaksaa justo vaikka 50 km ja saavansa siitä iloa ja nautintoa.. Harrastin nuorampana paljon liikuntaa, mutta nyt kun yritän niin uhmaan jollain tavalla harrastamista ja jos olen päättänyt että käyn vaikka salilla kolmesti viikossa niin en kuitenkaan käy, koska se pakko lannistaa minut :/ haluaisin että liikunnan harrastaminen tulisi omasta liikunnan halusta, eikä pakosta..
29 v isotissiselle 100+ kg kaverilleni joka saa miehen kuin miehen. Its en ole koskaan saanut miestä. 60 kg, a-kuppi.