Puolet lomastasi jo mennyt hah haa
Kesäkuussa lomallee jääneen lomasta on jo yli puolet mennyt :D . Kohta joudut takaisin sorvin ääreen ja me heinäkuun lomailijat pieremme lomansa lusineen muistolle hah hah haaa vituttaako ?
Kommentit (15)
Mulla on loma kesäkuusta elokuuhun!
Vai syyskuusa. Mullapa on loma ensivuoden kesäkuussa pöljä !
Minäpä olen työtön ja minulla on iso matopurkki sekä terävä ongenkoukku+heinänkorsi suussa ja nenäliinasta solmittu hattu :)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on vuonnakin kesäloma. Pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on vuonnakin kesäloma. Pointtisi?
*ensi
Mulla on heinä- ja elokuu lomaa ja loka-joulukuu virkavapaata. Vuodenvaihteessa alkaa osaprosentti, joka kolmas viikko vapaata hamaan ikuisuuteen, lomat kertyvät siitäkin.
Lömä löppyy kirjoitti:
Kesäkuussa lomallee jääneen lomasta on jo yli puolet mennyt :D . Kohta joudut takaisin sorvin ääreen ja me heinäkuun lomailijat pieremme lomansa lusineen muistolle hah hah haaa vituttaako ?
HAH HAH HAA, mun lomani on vasta elokuussa, hah! Eikä vituta yhtään!
Mun loma on jo kokonaan ohi, ähäkutti! Oon ollut jo viikon töissäkin. Kyllä sua nyt harmittaa.
Hah hah haa! Mulla on loma heinäkuussa, mutta voitan silti: mä tykkään mun työstä ja työkaveritkin on kivoja. Ei yleensä ees harmita kun loma loppuu. Revi siitä!
Mä olenkin opettaja ja lomailee 2,5 kk. Revi siitä.
Kirjoituksista päätellen suurin osa on vielä koululaisia, joilla on melkein koko kesä lomaa.
Ei vituta. Pidän aina kesälomani heti alkukesästä. Heinäkuu on niin hiljainen kuukausi, että on ihan mukavaakin olla töissä. Varsinkin, kun teen etätöitä ja voin aurinkoisena päivänä tehdä töitä vaikka pihalla. Kesäkuussa on yleensä kamala hässäkkä, kun kaikki pitää saada valmiiksi ennenkuin "lomat alkaa". Olen ihan mielelläni lomalla sen hässäkän ajan.