Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoli vuotta olen tapaillut miestä, ja nyt alkoi piereskellä

Vierailija
16.06.2018 |

Olin kyllä hieman hämmentynyt. Olisi mennyt edes vessaan.
Sanoin, että taidat tuntea itsesi liiaan mukavaksi.
Naureskeli vain...

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pierut kannattaa heti päästää eikä alkaa vessaan juoksemaan koska helposti käy niin että tarve häviää kun siinä juoksee vessaan ja pidättää. Sitten se kaasu alkaa etsiä toista reittiä ja vatsa kipeytyy kun yrittää ylikautta ulos. Naurettavaa hienostelua ja kropan kiusaamista pierun pidättely.

eli piereskelet työkaverin vieressä, kassajonossa, bussissa, juhlapöydässä jne?

Vierailija
42/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ikävä kyllä on epäsiisti moukka, jonka myös tämä ketju todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevostallin seniorit on muuten toinen naisvaltainen paikka missä naiset ovat yhtä sikoja.

44/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piereskellä ei tarvitse ollenkaan, jos ruokavalio on kunnossa.

Tarvitsee. Piereskely on vähäisempää oikealla ruokavaliolla, mutta ihminen on kuollut, jos ei piereskele ollenkaan. Minä en piereskele paljoa silloin kun syön normaalisti, mutta välillä pistelen poskeeni herkkuja, jolloin perä laulaa ja saattaapa jopa tuoksuakin mehevälle. Esimerkiksi sipsit ja juustonaksut saavat aikaan mukavat aromit. 🙂

Ei tarvitse

Lähde?

Onko sulla kaikki kotona??  Piereskelyyn vaikuttaa syöty ruoka, siihen voi itse vaikuttaa. Ei tarvita mitään ulkopuolista lähdettä todistamaan asiaa.

Tuo on aivan totta, mutta eihän nämä rapahousut sitä usko millään. Oikealla ruokavaliolla ei todellakaan pieretä yhtään.

Kyllä pierettää, vaikka söisit mitä. Kaikilla eliöillä,  joilla on ruuansulatuskanava, kaasua muodostuu. Tästä oli juttu Hesarissakin, asiantuntija vastasi  kysymykseen piereekö kärpänen tjs. Ja vastaus oli kyllä.

Ihmeen estoista sakkia täällä, ei toki ole sopivaa piereskellä avokonttorissa, hississä tai vieraampien ihmisten seurassa, mutta kotona rynnistys vessaan? Ihminen välillä haisee pahalta, hieltä, hengitys jne, eikö tämä ole normaalia? Ja ei, en tarkoita avoimia vessanovia, tahallista piereskelyä vaan ihan normaaleja ruumiintoimintoja joita sitten pitää varmaan kotonakin jatkuvasti tarkkailla ja olla valmiudessa syöksähtämään piiloon.

Vierailija
45/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun motto on että joka pierunsa salaa = salaa paljon muutakin.

Vierailija
46/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se outoa, että olen päivälleen 56-vuotias ja en ole koskaan edes kokenut tarvetta pieraista muiden läsnäollessa. Enkä juuri muutenkaan. Ilmeisesti nämä suolistovaivat todella ovat ongelma nykyään. 

Enkä myöskään koskaan ole ollut seurassa -- niin täällä kotomaassa kuin ulkomaailla -- jossa joku olisi pieraissut. Tai voihan näin olla, mutten ainakaan ole sitten huomannut ja tämä raukka ei ainakaan sitä tahallaan ole tehnyt. 

Hyvin pienikin lapsi oppii hallitsemaan suolensa, joten en muista mitään erityisiä ilmakaasun päästelyitä edes lapsieni kohdalla. Päivänselvää myös, etteivät puolisot halvenna toisiaan näin. 

Mutta sama se minulle tietysti teidän paukuttelut. Minulla on sivistynyt tuttavapiiri ja aion siellä pysyäkin. 

Vierailija
47/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä13186 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee. Piereskely on vähäisempää oikealla ruokavaliolla, mutta ihminen on kuollut, jos ei piereskele ollenkaan. Minä en piereskele paljoa silloin kun syön normaalisti, mutta välillä pistelen poskeeni herkkuja, jolloin perä laulaa ja saattaapa jopa tuoksuakin mehevälle. Esimerkiksi sipsit ja juustonaksut saavat aikaan mukavat aromit. 🙂

Ei tarvitse

Lähde?

Onko sulla kaikki kotona??  Piereskelyyn vaikuttaa syöty ruoka, siihen voi itse vaikuttaa. Ei tarvita mitään ulkopuolista lähdettä todistamaan asiaa.

Tuo on aivan totta, mutta eihän nämä rapahousut sitä usko millään. Oikealla ruokavaliolla ei todellakaan pieretä yhtään.

Kyllä pierettää, vaikka söisit mitä. Kaikilla eliöillä,  joilla on ruuansulatuskanava, kaasua muodostuu. Tästä oli juttu Hesarissakin, asiantuntija vastasi  kysymykseen piereekö kärpänen tjs. Ja vastaus oli kyllä.

Ihmeen estoista sakkia täällä, ei toki ole sopivaa piereskellä avokonttorissa, hississä tai vieraampien ihmisten seurassa, mutta kotona rynnistys vessaan? Ihminen välillä haisee pahalta, hieltä, hengitys jne, eikö tämä ole normaalia? Ja ei, en tarkoita avoimia vessanovia, tahallista piereskelyä vaan ihan normaaleja ruumiintoimintoja joita sitten pitää varmaan kotonakin jatkuvasti tarkkailla ja olla valmiudessa syöksähtämään piiloon.

Toiset uskoo ja luottaa lehtijuttuihin, toiset omaan kokemukseen.

Vierailija
48/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä13186 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse

Lähde?

Ai, että kun lehdessä sanotaan, että jokainen pieree, niin täytyyhän sen olla totta. Mitä sitä enempää pohtimaan :)

Vierailija
49/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse

Lähde?

Kyllä, voi löytää ruokavalion jolla ei pieretä yhtään, mutta se onkin sitten eri asia, millä tavalla tällainen ruokavalio on "oikea". Hyväksi se ei ainakaan ole, koska voidakseen hyvin suoli tarvitsee myös töitä, mistä merkkinä ovat mm. pierut. Toinen ääripää on sitten kun niitä töitä on liikaa ja pierettää koko ajan. Mutta noin yleisesti pieruttomuus ei kerro hyvinvoivasta vatsasta. Nykyään vaan luullaan, että pieru on jotain vaarallista.

Vierailija
50/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä13186 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse

Lähde?

Hyi hitto, ilmankos maatiloilla haisee niin pahalla. Niillä on aina hirveästi kärpäsiä ja ilmeisesti piereskelevät siellä minkä kerkiävät.

Vierailija
51/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse

Lähde?

Kyllä, voi löytää ruokavalion jolla ei pieretä yhtään, mutta se onkin sitten eri asia, millä tavalla tällainen ruokavalio on "oikea". Hyväksi se ei ainakaan ole, koska voidakseen hyvin suoli tarvitsee myös töitä, mistä merkkinä ovat mm. pierut. Toinen ääripää on sitten kun niitä töitä on liikaa ja pierettää koko ajan. Mutta noin yleisesti pieruttomuus ei kerro hyvinvoivasta vatsasta. Nykyään vaan luullaan, että pieru on jotain vaarallista.

HEHHEH, selityshän se on toikin :)

Vierailija
52/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Jos ei sen vertaa osaa käyttäytyä, niin seuraava. En voi sietää ihmisiä joiden huumori on tasoa "lämmin kuppi höhöö!!"

Vierailija
53/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma merkki pettämisestä. Pieruhan on evoluution aikana kehittynyt defenssimekanismi, jolla karkotetaan vihollinen pois.

Vierailija
54/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä vakavaa toisilla. Onneksi meillä on sellainen kuuden hengen pieruperseporukka, että fartataan vähän siellä sun täällä ja hyvät naurut päälle. Kauheeta.

Vierailija
55/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta mielestäni ei todellakaan tarvi piereskellä seurassa. Perverssiä touhua porukalla paskoa housuihinsa vaikkapa ruokapöydässä.

Vierailija
56/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta mielestäni ei todellakaan tarvi piereskellä seurassa. Perverssiä touhua porukalla paskoa housuihinsa vaikkapa ruokapöydässä.

Voi tsiisus... On hieman eri asia pieraista julkisella paikalla kuin kotosalla vaikka olohuoneessa. Ei kannata muuten tuollaisten tosikoiden lapsia edes ajatella, sillä ne ovat muutaman vuoden ajan sellaisia kakkiaisia , että ette uskokaan! Myös synnytys saattaa olla teille uskomattoman kammottava kokemus, siinä kun tuntuu, että ei tule lasta eikä pa*kaa.

Vierailija
57/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin ongelmasta hankkimalla Kiinasta sellaisen venttiilin tai mikä lienee pieni putkenpätkä ”anus breather” tms joka asetetaan reikään eli suoli hengittää sen kautta. Ei tule pieruja eikä kerry painetta.

Vierailija
58/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä käytöstä.

Vierailija
59/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasto täräyttää fartsun suoraan nirppanokkaasi joku aamu ja lähtee pitämään jotain oikeaa naista kainalossaan.

..jonka sitten joudut jättämään joskus kun hänkin osoittautuu vain tavalliseksi kuolevaiseksi ja piereväiseksi...

Vierailija
60/63 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kauan naimisissa. Mies alkoi piereskellä jatkuvasti. Olin jo ajatellut ottaa eron, mutta kokeilin kuitenkin ensin laktoositonta maitoa ja muitakin laktoosittomia tuotteita miehelle. Piereskely loppui kuin seinään. Kannattaa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän