Puoli vuotta olen tapaillut miestä, ja nyt alkoi piereskellä
Olin kyllä hieman hämmentynyt. Olisi mennyt edes vessaan.
Sanoin, että taidat tuntea itsesi liiaan mukavaksi.
Naureskeli vain...
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
hyi helv. Piereskelettekö myös työpaikalla, ruokapöydässä jne? Kun se on niin luonnollista...
Ainakin yhden av-mamman miehen poika puuppasi ihan ruokapöydässä ja oikein tekemällä tehdysti, mihin liittyen kyseessä oleva mamma haki vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piereskellä ei tarvitse ollenkaan, jos ruokavalio on kunnossa.
Tarvitsee. Piereskely on vähäisempää oikealla ruokavaliolla, mutta ihminen on kuollut, jos ei piereskele ollenkaan. Minä en piereskele paljoa silloin kun syön normaalisti, mutta välillä pistelen poskeeni herkkuja, jolloin perä laulaa ja saattaapa jopa tuoksuakin mehevälle. Esimerkiksi sipsit ja juustonaksut saavat aikaan mukavat aromit. 🙂
Ei tarvitse[/quo
Lähde?
Sinne on paskottu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se nyt aika moukkamaista jos toisen vieressä piereskelee. Ei ole iso vaiva mennä vessaan tai edes toiseen huoneeseen.
Miehen kanssa ollaa oltu 18 v eikä vieläään piereskellä jos toinen on lähellä.
Härregyyd miten upeita ihmisiä olette! Ihan pitää hattua nostaa tuollaisille peräreiättömille muumeille! Ihan mielenkiinnosta, mites seksissä tulevat äänet? Litinä, lotina, molske, ähinä ja emätinpierut...? :D Entä synnytykset? Tai eihän teillä tietenkään lapsia ole, ne ovat niin eläimellisiä tapauksia.
Oletko vähän dille, ei kai se ääni nyt mikään ongelma ole vaan se paskan lemu. Mutta asu vaan sä siellä sikolätissäsi metaanikaasujen keskellä jos siitä niin nautit.
Piereskely aiheutuu syödystä ruuasta. Myös se haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Et ole hauska vaan aivan helvetin nolo tämän ikivanhan jankutuksesi kanssa.
Itse asiassa Viivin ja Wagnerin tapauksessa oli ihan "oikea" pierevä sika. Tosin tässä tapauksessa esimerkiksi kuvareferenssi olisi ollut kiva, niin olisi ollut ketjun aiheeseen oivallisesti nivoutuva jss.
Vähentäkää tuoreen ruisleivän ja perunoiden syömistä, niin ongelma vähenee huomattavasti.
Mitä pahaa pieruissa? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee. Piereskely on vähäisempää oikealla ruokavaliolla, mutta ihminen on kuollut, jos ei piereskele ollenkaan. Minä en piereskele paljoa silloin kun syön normaalisti, mutta välillä pistelen poskeeni herkkuja, jolloin perä laulaa ja saattaapa jopa tuoksuakin mehevälle. Esimerkiksi sipsit ja juustonaksut saavat aikaan mukavat aromit. 🙂
Ei tarvitse
Lähde?
Onko sulla kaikki kotona?? Piereskelyyn vaikuttaa syöty ruoka, siihen voi itse vaikuttaa. Ei tarvita mitään ulkopuolista lähdettä todistamaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se nyt aika moukkamaista jos toisen vieressä piereskelee. Ei ole iso vaiva mennä vessaan tai edes toiseen huoneeseen.
Härregyyd miten upeita ihmisiä olette! Ihan pitää hattua nostaa tuollaisille peräreiättömille muumeille! Ihan mielenkiinnosta, mites seksissä tulevat äänet? Litinä, lotina, molske, ähinä ja emätinpierut...? :D Entä synnytykset? Tai eihän teillä tietenkään lapsia ole, ne ovat niin eläimellisiä tapauksia.
Oletko vähän dille, ei kai se ääni nyt mikään ongelma ole vaan se paskan lemu. Mutta asu vaan sä siellä sikolätissäsi metaanikaasujen keskellä jos siitä niin nautit.
Se lemu on katoavaista ystäväiseni, mutta sinun vihamielisyytesi normaalia elämää kohtaan ei ole. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse
Lähde?
Onko sulla kaikki kotona?? Piereskelyyn vaikuttaa syöty ruoka, siihen voi itse vaikuttaa. Ei tarvita mitään ulkopuolista lähdettä todistamaan asiaa.
Alatko hermostua? Sinulla ei siis ole mainita mitään tietolähdettä, josta tulee ilmi tämä sinun väitteesi, että ihmisen ei tarvitse piereskellä? Okei, uskottavuutesi on nyt hieman miinuksella, mutta jatka hyvä ihminen valitsemallasi tiellä, tiellä kohti pieruttomuutta!
Olet muuten ihanan hassu höpöläinen suuttuessasi! Toivottavasti me muut emme pilanneet päivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vähentäkää tuoreen ruisleivän ja perunoiden syömistä, niin ongelma vähenee huomattavasti.
Ne ovat herkkujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat herkkujani.
Syö ihmeessä niitä, jos haluat.
Kyllä ne pierut kannattaa heti päästää eikä alkaa vessaan juoksemaan koska helposti käy niin että tarve häviää kun siinä juoksee vessaan ja pidättää. Sitten se kaasu alkaa etsiä toista reittiä ja vatsa kipeytyy kun yrittää ylikautta ulos. Naurettavaa hienostelua ja kropan kiusaamista pierun pidättely.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pierut kannattaa heti päästää eikä alkaa vessaan juoksemaan koska helposti käy niin että tarve häviää kun siinä juoksee vessaan ja pidättää. Sitten se kaasu alkaa etsiä toista reittiä ja vatsa kipeytyy kun yrittää ylikautta ulos. Naurettavaa hienostelua ja kropan kiusaamista pierun pidättely.
Työpaikallani jaan huoneen kahden työkaverini kanssa. Ei ole koskaan tullut mieleen piereskellä heidän edessä tai kuullen. Ihan olen piereskellyt vessassa tarvittaessa vaikka kuinka on hienostelua ja kropan kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa kropan kiusaamista on syödä sellaista ruokaa, joka pierettää.
Täysiä pellejä täällä jotka pitävät pieruja pahana ja pitää juosta vessaan, säälin teitä :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse
Lähde?
Alatko hermostua? Sinulla ei siis ole mainita mitään tietolähdettä, josta tulee ilmi tämä sinun väitteesi, että ihmisen ei tarvitse piereskellä? Okei, uskottavuutesi on nyt hieman miinuksella, mutta jatka hyvä ihminen valitsemallasi tiellä, tiellä kohti pieruttomuutta!
Olet muuten ihanan hassu höpöläinen suuttuessasi! Toivottavasti me muut emme pilanneet päivääsi.
Montako eri persoonallisuutta sinulla on päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse
Lähde?
Tuo on aivan totta, mutta eihän nämä rapahousut sitä usko millään. Oikealla ruokavaliolla ei todellakaan pieretä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lemu on katoavaista ystäväiseni, mutta sinun vihamielisyytesi normaalia elämää kohtaan ei ole. 😉
Huomioonottavaisuus vihamielistä? Ei tosiaan ole normaalia piereskellä jos toinen ihminen on ihan vieressä, oli se sitten oma kumppani tai joku tuntematon.
Nämä piereskelijät varmaan sitten pitävät wc:n oven auki paskalla istuessakin, kun eihän tuo lemu mitään haittaa.
Et ole hauska vaan aivan helvetin nolo tämän ikivanhan jankutuksesi kanssa.