Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunis nainen ei saa miestä!

Vierailija
15.06.2018 |

Tämä on vaiettu tosiasia. Tavalliset tai jopa lihavat ja runat saavat. Erityisesti lihavat!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kaunis nainen saa miestä, silloin on naisella luonteessa vikaa.

Vierailija
2/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä provossa oli jo vähän yritystä, nyt odotellaan palstan miehiä, jotka ilmoittautuvat vapaaehtoiseksi ja klikkailevat linkkiä vielä paljon klo 23:00 jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla vanhenevan kauniin naisen ongelma. Eivät miehetkään ole niin pinnallisia, että katsovat pelkkään ulkoiseen olemukseen. Kaunis nainen voi olla erittäin itsekeskeinen, pahansuopa ja keskittynyt pelkästään ulkonäköön. Lisäksi hän voi olla huono sängyssä, koska hänen ei ole tarvinnut nuorempana panostaa niihin taitoihin, kun saanut miehen halutessaan.

Vierailija
4/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei tähän tarvita muuta kuin se, että kaunis nainen on ujo eikä liiku tarpeeksi samoissa paikoissa häntä kiinnostavien miesten kanssa.

Tiedän paljon hurmaavia, kauniita naisia mutta jotka tästä huolimatta ovat sinkkuja. Aloitteita uskaltavat tehdä vain ääliöt, loput tuntuvat ajattelevan kauniin, koulutetun ja fiksun naisen olevan automaattisesti parisuhteessa.

Vierailija
5/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun meidän pitäisi olla pitkiä, komeita, sporttisia, isokaluisia

ja totta kai myös yhteiskunnallisen aseman ja vuositulojen pitäisi olla huippuluokkaa.

Ja sukumme olisi hyvä olla vainajia kaikki - tai elää Antarktiksella, jos on ihan

pakko rimpuilla miniän kiusana.

Vierailija
6/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sitten oli minun upea luonne mikä sai miehet lähes kilpailemaan kuka kanssani saisi olla. Parempi niin kuin että jokainen olisi ollut vain ulkonäön perään.

Vierailija
7/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ajattelee ettei hänellä ole saumoja kaunottareen ja naapurin minna on turvallisempi. Monilla miehillä on tavallisen näköinen nainen.

Mulle sanoi yksi mies että kaunis nainen pettää helpommin. Taisi olla miheklä itsetunto-ongelma.

Vierailija
8/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kauniit eivät myöskään itse tajua olevansa sitä ja keskity vain siihen miten kauniita ovat, eivätkä aina edes usko vaikka miehet sanovat heitä kauniiksi.

Vierailija
9/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on peräpukamia?

Vierailija
10/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa hyvännäköiset ja varakkaat miehet. Miehille kelpaa pullukkakin, jos on hyväluontoinen ja vaatimaton.

Vierailija
11/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ajattelee ettei hänellä ole saumoja kaunottareen ja naapurin minna on turvallisempi. Monilla miehillä on tavallisen näköinen nainen.

Mulle sanoi yksi mies että kaunis nainen pettää helpommin. Taisi olla miheklä itsetunto-ongelma.

En ainakaan itse lähestyisi yhtäkään todella kaunista naista. Pitäisi pitää erityisen paljon pakeista.

M35

Vierailija
12/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla, mutta totta hän silti puhui.

Niitä tilaisuuksia kauniille naiselle tulee lukuisia ja jonkun hän niistä käyttää, ehkä montakin.

Vierailija
13/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kehuu itseään kauniiksi tällä palstalla, jossain on jotain mätää.

Vierailija
14/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis ja ylipainoinen ja mulla on kaiken lisäksi komea ja muutaman vuoden nuorempi mies.

Vierailija
15/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on helppo ratkaista. Kyllä kaunis nainen saa itsensä rumaksi muutettua, Jätä ihosi ja hiuksesi hoitamatta. Anna palaa jäätelöbaarissa ja pizzeriassa. Unohda kaikki meikit ja ihovoiteet, anna hampaidesi mustua, Eipä aikaakaan, kun oletkin jo naimisissa. Kun olet jo kauneutesi menettänyt, anna kumppanisikin olla ihan sellainen vaan kuin on.

Vierailija
16/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin

Vierailija
17/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kehuu itseään kauniiksi tällä palstalla, jossain on jotain mätää.

Näin on. AP taitaa olla miespuolinen tasoteoreetikko. Mies esiintyy kauniina naisena, jotta hänen jorinoita kuunneltaisiin.

Vierailija
18/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaunis ja ylipainoinen ja mulla on kaiken lisäksi komea ja muutaman vuoden nuorempi mies.

Hyva hyva ;D

Vierailija
19/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin netistä nuoremman ihanan ulkomaalaisen miehen. 

Vierailija
20/40 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up