Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen ei saa miestä!

Vierailija
15.06.2018 |

Tämä on vaiettu tosiasia. Tavalliset tai jopa lihavat ja runat saavat. Erityisesti lihavat!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin ottaaa Evan Rachel Woodin tai Sannin, osaan parantaa lesbolaisuudenkin

Vierailija
22/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanotaan kauniiksi (itse en sitä näe) enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan kaikki tuntemani ihmiset jotka seurustelevat ovat ihan taviksia naamoiltaan ja kaikki lihavia;kaikilla parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaiettu tosiasia. Tavalliset tai jopa lihavat ja runat saavat. Erityisesti lihavat!

Ai runat? Ehe ehe...

Vierailija
24/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sanotaan kauniiksi (itse en sitä näe) enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan kaikki tuntemani ihmiset jotka seurustelevat ovat ihan taviksia naamoiltaan ja kaikki lihavia;kaikilla parisuhde.

Ei ole kauniita naisia. On vain laittautuneita ja ei laittautuneita naisia. Tai sitten on nuoria naisia ja vanhoja naisia koska ikä vaikuttaa kauneuteen mm. ihoon.

http://goodfullness.com/14-celebrities-look-completely-different-withou…

Vierailija
25/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kauneus on suurin huijaus ikinä, ja siksipä se on vain pinnallisten ihmisten onhelma koska he ottavat sen tosissaan.

Vierailija
26/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauniita naisia. On vain laittautuneita ja ei laittautuneita naisia. Tai sitten on nuoria naisia ja vanhoja naisia koska ikä vaikuttaa kauneuteen mm. ihoon.

Se on ihan ok, ettet pidä naisista.

Vierailija
27/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen ja sinulla on hyvä perse, saat kyllä miehen.

Vierailija
28/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso täältä lisää.

http://www.thelist.com/19920/unrecognizable-photos-celebs-without-makeu…

Vierailija
29/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kauniita naisia. Kaunis nainen jää kuitenkin yksin, jos luonne ei ole kaunis.

Ikä vaikuttaa toki kauneuteen, mutta jos yhä vieläkin se luonne on ruma, niin yksinpä jää. Sitä paitsi myös miehet vanhenevat ja suurinpiirtein oman ikäinen ihana nainen on aina normaalille miehelle se paras kumppani. Nelikymppisenä ei kasvojen silkoisuudella ole niin isoa painoarvoa verrattuna siihen, jos naisen kanssa pystyy vaikka juttelemaan monta tuntia, olo on rento ja läheisyys tuntuu mukavalle.

Vierailija
30/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sillä perseellä tekee, eikö hänellä ole omakin?

Vierailija
31/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khloe Kardasian on pahin huijaus näistä julkkiksista.

http://www.culturehook.com/440-1/50-shocking-photos-of-celebrities-with…

Vierailija
32/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän arvoituksen ratkaiseminen on olennaista, jos haluaa miehen.

Vierailija
34/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu keskustelijoista jos et osaa omaa mielipidettäsi perustelle.

Kts. Ad hominem Wikipediasta

Vierailija
35/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän arvoituksen ratkaiseminen on olennaista, jos haluaa miehen.

Olet siis Håkan?

Vierailija
36/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä mies sillä perseellä tekee? :D Joo, olet sinkku nimenomaan siksi, että olet liian kaunis. :D

Vierailija
37/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä mies sillä perseellä tekee? :D Joo, olet sinkku nimenomaan siksi, että olet liian kaunis. :D

Ihminen joka sanoo olevansa kaunis, todenäköisesti luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan, ja siksi pitää liian korkeaa tasoa kumppaninhaussa, eikä siksi tavoita sitä oikeaa oman tasoista kumppania. Siksi hän on sinkku.

Vierailija
38/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan tavallinen mies ei iske hyvännäköisiä naisia, siis suomalaiset - ja m'amuja ei välttämättä haluta.

Ja jos kaunis nainen on interovertti tai ujo luonteeltaan, niin leimataan oikopäätä ylpeäksi.

Jos kaunis nainen ei käy baareissa tai ole nettideiteissä  tai omaa suuurta ystäväpiiriä - niin uskokaa tai alkää, mutta tarjontaa ei välttämättä juuri ole.

Nykyisin siis tosin tämä nettideittimahdollisuus on ollut hyvä apu kauniille naisille, mutta ennen oli toisin.

Suomalaisia todella kauniita naisia naidaan ulkomaille, esim. Eurooppaan ja USA:han, ihan hirmuinen määrä ja siksikin olemme niin rumia kansana ;) - ja siis syy tuo edellä mainittu; suomalainen tavallinen mies ei edes yritä iskeä, vaan valitsee mielummin jopa sen huonoluonteisimman ruman naisen - kun itsetuntonsa on niin heikko.

Moni kaunis nainen ei halua sitä komeaa miestä, joka on niin kovin altis pettämään, sillä on aivan tutkittu juttu tämä, että komeat miehet ovat erittäin petollisia...

- vaan sellaisen kohtuu ok-näköisen, josta saa luotettavan aviomiehen.

Vierailija
39/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauniita naisia, joilla on ihan tavis duunarimies - tuo mies vain on ollut tarpeeksi ennakkoluuloton ja iskenyt kaunista naista.

Vierailija
40/40 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kaunis nainen saa miestä, silloin on naisella luonteessa vikaa.

Ei pidä paikkaansa.  Mietipä miten monilla miehillä om ylipainoinen, ruma ja luonnevikainen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän