Keskusta ei vaatinut Vornasen eroa: ”Kadunmiehellä ja -naisella ei ehkä tule mieleen”
...että kansanedustajan voi erottaa toimestaan vain painavasta syystä. Jos keskustan mielestä tulen avaaminen yöelämässä ei sellainen ole, niin mikähän sitten voisi olla?
Kadunnaisena en kokisi oloani turvalliseksi, jos joku tulisi ase kädessä vastaan ja ampuisi katukiveykseen.
Ennen vanhaan on erottu ihan jo epäsopivasta viestittelystä ja julki tulleesta valehtelusta. Nykyään saa vapaasti törttöillä eikä mistään seuraa mitään.
Kommentit (12)
Kertoo enemmän itse Vornasesta kun ei tajua itse erota.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Fiksumpi ja tilannetajuisempi pahoittelisi tapahtunutta ja eroaisi itse.
Ilkka Kanerva joutui eroamaan kun vonkasi piIIua, Matti Vanhanen muutaman laudan takia.
Olisivat ennemmin heiluneet pyssyn kanssa tai edes nyrkit pystyssä niin se olis vaan sulka hattuun. Tai nylkeneet edes kissan, niinkuin demarit.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tulevaisuutta muualla. Eihän se enää ole poliisi? Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Nyt liittyi keskustakin joukkoon mitä EN ÄÄNESTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva joutui eroamaan kun vonkasi piIIua, Matti Vanhanen muutaman laudan takia.
Olisivat ennemmin heiluneet pyssyn kanssa tai edes nyrkit pystyssä niin se olis vaan sulka hattuun. Tai nylkeneet edes kissan, niinkuin demarit.
Ei Vanhanen eronnut lautojen takia. Niiden tuppeensahattujen.
Vierailija kirjoitti:
Eroamaan mistä? Sulla on kauhea öyhötys päällä, vaikket ymmärrä aiheesta hölkäsen pöläystä.
Keskusta hamuaa persukannattajien ääniä. Siksi käsittelevät persuja silkkihansikkain.
Demarileirissä on puoluesihteerinä kissantappaja. Hakkasi nuorena lapiolla kissoja kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Fiksumpi ja tilannetajuisempi pahoittelisi tapahtunutta ja eroaisi itse.
Taitaa tehdä Halmeet.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta hamuaa persukannattajien ääniä. Siksi käsittelevät persuja silkkihansikkain.
Vokottelevat oikein persuäänestäjiä. Ehkä Vornanen on niiden seuraava ehdokas?
Kurvinen on juristi, sinä et.