Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt sen tein! Maksoin samalla mitalla huonolle kaverille!

Vierailija
15.06.2018 |

Ollut sellaista kummaa käytöstä hänen puoleltaan. Imi minun energiani valittamalla kaikesta, keksi sairauksia itselleen eikä sitten jaksanut/halunnut kuunnella minun ongelmistani mitään, etenkään puhelimessa silloin kun itselläni oli kuuntelijan tarve. Antoi joskus mulle 15 minuuttiaan, sitten tuli työttömälle jo kiire. Alkoi ottaa pattiin tuo epävastavuoroisuus.
Viilentelin jo hetken enkä vastaillut viesteihinsä, kun alkoi udella eräistä asioista, jotka eivät hänelle kuulu.
Otti taas yhteyttä viestillä eilen. Jotenkin töppäili viestinsä kanssa, en saanut niistä tolkkua, epäilen että oli kaljassa. Yritti soittaa, joka on erittäin harvinaista. En vastannut, halusin olla rauhassa enkä jaksa kuunnella niitä hänen ongelmiaan silloin kun hänelle sopii kertoa niistä. Taas viesti. Laitoin viestin etten pysty juuri nyt olemaan yhteydessä.
Kun en jaksa olla joku roskis ja inhoan jurripuheluita.
Tämä on ollut mielestään ovela kaikessa toiminnassaan, mutta uskon että totuus paljastuu vielä. Menettää mahkujaan omaa typeryyttään. Tai hänen linjansa ei ole minun linjani.
Tuo nyt vielä on pikku juttu, mutta pari kertaa on nolannut minut seurassa. Kääntää jutut niin, että vaikka hän oli hölmö, niin minä vielä hölmömpi. Asioita voi tulkita monella tapaa ja hän halusi värittää jutut niin, ettei kertonut omaa osuuttaan asioihin rehellisesti. Taitaa olla loppuitkujen paikka.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K'

Vierailija
2/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kaveruuden aika on ohi. Jos toinen roikkuu toisessa, vaikka ystävyydestä onkin kyse, niin eipä hyvältä näytä tulevaisuus. Ei tollasta tarvii ottaa vastaan, jos se rasittaa. Voi etsiä uusia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa kaveruutta ei tarvitse katsella, jos tuo yhteydenpito on tota luokkaa. Yksipuolista.

Vierailija
4/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tässä oli se samalla mitalla maksaminen, jäi ainoastaan askarruttamaan. Mutta hyvä ratkaisu, ettet pidä enää yhteyttä.

Vierailija
5/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tässä oli se samalla mitalla maksaminen, jäi ainoastaan askarruttamaan. Mutta hyvä ratkaisu, ettet pidä enää yhteyttä.

Ymmärsin että tässä se samalla mitalla oli se että juttelee toiselle vain kun itselle sopii aivan kuten toinenkin tekee. Ei silloin kun toinen saattaisi tarvita seuraa.

Vierailija
6/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti on huono kaveri? Ei semmoista olekaan, tai ainakaan ei pitäisi olla.

Vierailija
7/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tismalleen samanlainen ystävä, ikävä kyllä. Enkä vaan jaksa. Hitto kun mikään ei ole hyvin, ikinä! Jos saisin sanoa hälle ihan suoraan mitä ajattelen niin sanoisin, että helv**** mikä hitonmoinen lusmu!!!

Vierailija
8/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin että tässä se samalla mitalla oli se että juttelee toiselle vain kun itselle sopii aivan kuten toinenkin tekee. Ei silloin kun toinen saattaisi tarvita seuraa.

Juuri näin ymmärsin minäkin. Jos ei voi irrottaa kuin 15 minuuttia toiselle harvoin kun hänellä olisi tarve saada kuulija ja itse sitten rasittaa kaveriaan omilla jutuillaan kuitenkin, yhtään huomaamatta toisen tilannetta. Että on ottamassa, vaan ei antamassa. Junttimaista käytöstä

Vierailija
9/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tismalleen samanlainen ystävä, ikävä kyllä. Enkä vaan jaksa. Hitto kun mikään ei ole hyvin, ikinä! Jos saisin sanoa hälle ihan suoraan mitä ajattelen niin sanoisin, että helv**** mikä hitonmoinen lusmu!!!

Huono kaveri on entinen hyvä tai ok-kaveri. Jos joutuu aina huokaamaan, että mitä nyt taas ... mikä syöpä nyt on iskenyt tai alkaa elellä udtellen toisen elämästä liikaa, mutta ei sitten jaksa/haluakaan auttaa ihan vain kuuntelemalla toista. Ääneen puhumallahan asiat jäsentyvät itselle paremmin. Ei tarvita muuta kuin korvat. Ei vasta-argumentteja ja liiallista paneutumista aikuisten kesken.

Vierailija
10/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mä teen ystävien kanssa aina niin.

Vierailija
11/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika junttia jos ei ystävän jutut kiinnosta, niin leikkiä siinä mitään ystävää.

Vierailija
12/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran ystävän elämä kiinnosta, niin ihan oma vikansa on, jos kuuntelee. Se taas, että vaatii muita kiinnostumaan omasta elämästään, jos ei heitä kiinnosta on todella itsekeskeistä.

Vierailija
13/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää toista ihmistä kaatopaikkana. Kaatiksen murheet ei kiinnosta. Puhukoon jollekin toiselle, kunhan kiltisti kuuntelee minun draamani.

Vierailija
14/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli kumpikin kuuntelee kun toinen tarvitsee vai he vain sinua?

Vierailija
15/15 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli kumpikin kuuntelee kun toinen tarvitsee vai he vain sinua?

No siis kuuntelen vain jos jaksan ja kiinnostaa. En tiedä, miksi pitäisin ystävissäni ihmisiä, joiden asiat ei kiinnosta. Itsekin oletan kertoessani, että toista kiinnostaa. Toki sitä tunnustelen ihan normaalilla tunneälyllä, eli yleensä tulee kuunneltua toistakin tai hän vaikuttaa kiinnostuneelta.