Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun rumuus on niin valtavan oksettavaa, että se lamaannuttaa täysin ja vie kaiken toivon

Vierailija
15.06.2018 |

En kestä näitä hetkiä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, tuntuu pahalta kun oma peilikuva aiheuttaa pahoinvointia.

Vierailija
2/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kiltin miehen syliin vai oksettaako kiltteys sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on olemassa pervoja, jotka himoitsevat poikkeuksellisen rumia naisia.

Vierailija
4/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himoitsevatko ne niin rumia naisia, että niitä ei ulkonäöllisesti voi edes laskea naisiksi?

Vierailija
5/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korkki kiinni. Pitemmäksi aikaa.

Vierailija
6/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himoitsevatko ne niin rumia naisia, että niitä ei ulkonäöllisesti voi edes laskea naisiksi?

Todellinen kauneus tulee sisältä.

T: Kiltti mies

Vierailija
7/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon, että kelpaat. Olet vielä kuukauden pesemättä, niin pervot suorastaan ryöstää sunt luolaansa.

Vierailija
8/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule kiltin miehen syliin vai oksettaako kiltteys sinua?

En halua nähdä ilmettäsi, kun tulen syliisi odottamaan lämpimiä halauksia ja silittelyä, merkkinä siitä että joku voisi minusta välittää... Taitaisi tulla kil**imiehenkin epätoivon rajat vastaan.

Vierailija
9/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Oon aina halunnu nätit isot ruskeet silmät, pitkän kapean nenän ja pienet tissit...noh...kaikki on mulla päinvastoin. Pienet vihreet silmät, todella pieni nenä sekä isot tissit. 😔

Vierailija
10/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Oon aina halunnu nätit isot ruskeet silmät, pitkän kapean nenän ja pienet tissit...noh...kaikki on mulla päinvastoin. Pienet vihreet silmät, todella pieni nenä sekä isot tissit. 😔

Voi että, rumuutesi on kyllä todella järkyttävää, siis ta**aisin varmaan itseni jos olisin sä. Ei kun oikeasti olisin aivan helkutin onnellinen, keskittyisin nauttimaan siitä enkä tulisi vittuilemaan toisten kärsimykselle.

Vierailija
11/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, harmi vaan ettei se kiinnosta ketään, jos ulkokuori on tarpeeksi vastenmielinen.

Vierailija
12/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt eläessäni yhtään rumaa miestä tai naista ja olen keski-ikäinen. Olen nähnyt ruokkoamattomia ihmisiä, joille parturi-kampaaja, kosmetologi ja pt saisi ihmeitä aikaan. Sekä oma asenne. Tsekkailen ihmisiä julkisilla paikoilla ja mietin aina miten heitä parantelisin, jos se asia olisi käsissäni.

Vierailija
13/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmetissä isotissien pitää aina tunkea ketjuihin kerjäämään kehuja? Mullakin on kamalan vaikeaa kun olen niin rikas, älykäs ja kaunis.😩

Ei sympatiapisteitä sinne.

Vierailija
14/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt eläessäni yhtään rumaa miestä tai naista ja olen keski-ikäinen. Olen nähnyt ruokkoamattomia ihmisiä, joille parturi-kampaaja, kosmetologi ja pt saisi ihmeitä aikaan. Sekä oma asenne. Tsekkailen ihmisiä julkisilla paikoilla ja mietin aina miten heitä parantelisin, jos se asia olisi käsissäni.

Minäkin teen tätä. Mietin aina, miten pienellä muutoksella saisin sitä ja tätä aikaan tuossa vastaantulijassa. Miten tekisin kasvohoidon, meikkeihin ja pukisi hänet.

Vierailija
15/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt rumia miehiä, vaikka en ole vielä edes keski-ikäinen.

Vierailija
16/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole niin ruma, että masennut siitä.

Masennu lisää.

Saa kuulla, että vika on vain masennuksessasi eli asenteessasi.

Masennu lisää.

Alla olla oikeasti niin toivoton tapaus, että olet ankea ihminen ja huonoa seuraa, vaikka näyttäisit miltä.

Ulkonäkösi vastaa nyt sisintäsi.

Problem solved.

Vierailija
17/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa se kauneus tulee sisältä joka aamu.

Vierailija
18/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole niin ruma, että masennut siitä.

Masennu lisää.

Saa kuulla, että vika on vain masennuksessasi eli asenteessasi.

Masennu lisää.

Alla olla oikeasti niin toivoton tapaus, että olet ankea ihminen ja huonoa seuraa, vaikka näyttäisit miltä.

Ulkonäkösi vastaa nyt sisintäsi.

Problem solved.

Noinhan se suurinpiirtein menee.

Minun terapeuttini välttelee keskustelemasta minun rumuudestani ja haluaa jauhaa lapsuudesta yms, vaikka olen ihan ok lapsuuteni huonojen juttujen kanssa. Asia mitä tosiasiass pitäisi käsitellä, on minun rumuuteni ja miten pärjäisin sen kanssa ja miten voisin oppia elämään ilman sen aiheuttamaa ahdistusta. Epäilen, että terapeutti ei halua käsitellä asiaa, koska sille ei tosiasiassa ole terapian keinoin tehtävissä mitään.

Vierailija
19/23 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt rumia miehiä, vaikka en ole vielä edes keski-ikäinen.

Minä näen rumia naisia joka päivä - olen keski-ikäinen. Hyi helvetti.

Vierailija
20/23 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan aina hakea virkaa Suohirviönä! Saisit varmasti, oksettavuutesi on maailmanluokkaa.

Ajattele positiivisesti!