Sinä joka et koskaan reagoi mitenkään päivityksiini facessa, jos poistan sut siksi kavereistani,
Kommentit (21)
On ok! Poista mieluummin kokonaan kuin alat muodostaa mitään ykkös- ja kakkoskavereiden ryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Luultavasti menisi aika kauan, että edes huomaisin.
Ok. Hyvä.
Ap
En voi estääkään. Olen ujo, introvertti ja kärsin ahdistuksesta, joten en halua tuoda itseeni huomiota. Siksi reagoin vain äitini kuviin Facebookissa :) osaan kyllä muidenkin postauksia arvostaa ja mielenkiinnolla seuraan vierestä
Jos tiedän syyksi tuon, niin ei kyllä haittaa. En reagoi päivityksiin, jos en halua, eikä kenenkään tarvitse olla kaverini, jos ei halua.
Pidän fb-kaverien poistamista jotenkin naurettavana, jos kyseessä aikuiset. Sen tosin ymmärrän, jos on jossain vertaistukiryhmässä tms. kerätty kavereita ja sitten irtaudutaan siitä.
Siellä on se pirun algoritmi, joka on vaan saanut päähänsä olla näyttämättä juuri sinun postauksia kavereidesi uutisvirrassa.
Muutama "ystävä" laittaa kryptisiä "No nyt kävi kuulkaa jännä juttu" -tyylisiä päivityksiä ja odottaa että kysyttäisiin tarkemmin. En ole ikinä kysynyt, enkä kysy mistä huitsin jännää nyt onkaan tapahtunut.
Voin siis elää tämän raastavan epätietoisuuden vallassa.
On ok, että poistetaan mistä tahansa syystä. Ja on poistettukin, ainahan se kaverimäärä vähän elää suuntaan ja toiseen.
En usko, että huomaan poistoasi, jos en kerran huomaa edes päivityksiäsi.
Minä en tee arvuuttelevia/vihjailevia päivityksiä, en valita enkä kehuskele, enkä jaa mitään aforismikuvia. Päivitän 1-2 x viikossa.
Mulla on nyt 140 kaveria jäljellä, mutta näistä samat 30-40 reagoivat mitenkään niihin, muut samat tyypit olleet täysin reagoimatta ainakin vuoden. Käyvät silti facessa, koska päivittävät joskus itse.
He ovat alunperin pyytäneet minut kaverikseen.
Häiritsee vaan jotenkin jakaa toistuvasti kuulumisiaan ihmisille, jotka eivät koskaan "vastaa mitään". Siksi ajattelin päättää tämän yksipuolisen kuulumistenvaihdon.
Ap
Häh, ei kai joku luule että kuuluu kommentoida tai muuten on epäkohtelias? Itse en kommentoi ikinä koska en koskaan ole aktiivinen. Käyn kerran viikossa facessa katsomassa viestit. Käytän vain siksi sitä, että minut löytää ja saa kiinni sitä kautta. En tod lua muiden profiileja ja päivityksiä. Ei kaikki ole facebookvimmaisia.
Pidän facebook-tiliä vain harrastustoiminnan vuoksi, koska kaikki toiminta sovitaan siellä ryhmässä. Kavereita olen hyväksynyt, kun joku on pyytänyt kaveriksi. Mitenkään en kuitenkaan seuraa päivityksiä. Joskus vilkaisin ja totesin etusivun koostuvan pääasiassa mainoksista... Jos siis poistat minut niin en tule sitä huomaamaan.
Siitä vaan! olen todennäköisesti muutenkin jo muokannut asetuksia niin, että sun julkaisut ei edes tule mun seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tee arvuuttelevia/vihjailevia päivityksiä, en valita enkä kehuskele, enkä jaa mitään aforismikuvia. Päivitän 1-2 x viikossa.
Mulla on nyt 140 kaveria jäljellä, mutta näistä samat 30-40 reagoivat mitenkään niihin, muut samat tyypit olleet täysin reagoimatta ainakin vuoden. Käyvät silti facessa, koska päivittävät joskus itse.
Häiritsee vaan jotenkin jakaa toistuvasti kuulumisiaan ihmisille, jotka eivät koskaan "vastaa mitään". Siksi ajattelin päättää tämän yksipuolisen kuulumistenvaihdon.
Ap
Todennäköisesti päivityksesi eivät koskaan nouse kyseisten ihmisten uutisvirtaan. Itselläni on yli 400 Fb-kontaktia ja ellen ihan tietoisesti selaa uutisvirtaani valitsemalla "most recent", niin näen vain ne päivitykset, jotka ovat saaneet paljon tykkäyksiä ja kommentteja muilta.
En reagoi niihin koska no ne ei herätä minussa reaktiota. Osaatko arvata vastuksen kysymyksiin?
En kommentoi, koska en edes muista koko tiliä tai käy siellä. Poista vaan.
mut on poistanut kavereista reilut 10 naista, jotka kaikki ovat olleet kauhean huomiohakuisia ja iältään hieman päälle 40 v.
muutama on ollut irl tuttu nuoruudesta ja näiden kohdalla olen hieman
ihmetellyt, että jaahas, kun ovat kuitenkin itse pyytäneet alun alkaenkin kavereiksi.
kun ovat sitten tulleet kaupungilla vastaan, en ole vaivautunut enää moikkaamaan.
ei-irl naisten tapauksessa en ole pahemmin vaivannut päätäni...
m39
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa no minä en ainakaa selaa Facebookia niin usein kun sinä päivität.
Yleensä ainut syy miksi katson on kun sinne tulee joku ilmoitus mikä saattaa kiinnostaa (läheisistä ihmisistä joiden elämä kiinnostaa tulee ilmoitus).
Toivottavasti Ap poistaa minut kavereistaan,hei hei
Siitä vaan. Luultavasti menisi aika kauan, että edes huomaisin.