Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarviin apua, tyyliasiassa.

Vierailija
15.06.2018 |

Mulla punaiseksi värjätyt hiukset, omat hiukset on vaaleat. Nyt on juurikasvua sentin ja alkaa kohta näyttää huonolta. Värjäänkö punaiseksi juuren vai mitä teen? Kampaajalle en halua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aja kaljuksi

Vierailija
2/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aja kaljuksi

no en ehkä kuitenkaan, hiukset puoleen selkään ja tykkään niistä. Mikäs sulla on?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sokokselta saa jotain sellaista tyvipuuteria millä voisit peittää. Punaiset hiukset on aika rumat joten varmaan haluat kasvattaa vaaleat. KOkeile valkaisuainetta.

Vierailija
4/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin että sopii punaiset hiukset hyvin, mulla pisamia. Eli opetus, älä luota kehenkään. Vi....u kun oon tyhmä ollut taas, saako näitä jotenkin vaalennettua ja punaisen pois.

ap

Vierailija
5/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondaa tukka ja kasvata oma väri. Et kadu.

Vierailija
6/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Sokokselta saa jotain sellaista tyvipuuteria millä voisit peittää. Punaiset hiukset on aika rumat joten varmaan haluat kasvattaa vaaleat. KOkeile valkaisuainetta.

tarkoitat varmaan värinpoistoa/vaalennusainetta? Vai?

Vierailija
7/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondaa tukka ja kasvata oma väri. Et kadu.

miten mä blondaan sen? Joudun kyllä leikkaamaan aika paljon sitten ettei tule hamppua. Onko neuvoa miten vaalentaa? Mulla nyt jo kotikäytössä olaplex, onko hyötyä?

ap

Vierailija
8/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua kampaajalle? Blondaaminen kotioloissa, varsinkin mustasta tai punaisesta, voi olla aika karmea työmaa ja tulos voi olla mitä tahansa..

Vierailija
9/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua kampaajalle? Blondaaminen kotioloissa, varsinkin mustasta tai punaisesta, voi olla aika karmea työmaa ja tulos voi olla mitä tahansa..

täällä missä asun, siitä otetaan ainakin se 150€ mutta joo ehkä se on taivuttava....

ap

Vierailija
10/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sama ongelma et haluan vaihtelua ja sitten värjään taas oman värin pois. Mikä mulla on, oon varmaan epävakaa.

ap

Vierailija
11/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako raidoilla vai miten aloittaa?

ap

Vierailija
12/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtelen aina blondin ja tosi tumman ruskean välillä. Kerran yksi tuttu totesi taas väriä vaihdettuani, että "koittaisit nyt päättää kumman haluat ja pysyä siinä". Mietin vaan että miks ihmeessä, vaihtelu virkistää ja hiukset nyt kuitenkin uusiutuu. Raidoilla oon aina alottanut kampaajalla sen ihan tummasta vaalentamisen, hellävarasempaa ja vaalenee kyllä kivasti, kun laittaa paljon ihan ohutta raitaa :)

Vierailija
13/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kasvivärillä värjätty hius. Tää ilmeisesti tummenee jos vetäisee uuden kasvivärin päälle? Itse elättelin toiveita kiiltävästä ja paksusta tukasta.

ap

Vierailija
14/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot blondata niin mene ihmeessä kampaajalle. Kotona saa aikaan vaan ihan hirveät, kusenkeltaiset hiukset.

Vierailija
15/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä en tiedä mitä ajattelin tehdä.

ap

Vierailija
16/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiot blondata niin mene ihmeessä kampaajalle. Kotona saa aikaan vaan ihan hirveät, kusenkeltaiset hiukset.

Lisäksi kotona hiukset voi vaurioitua pahasti ja seurauksena hiuksia tippuu päästä.

Sama

Vierailija
17/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat syväpuhdistavaa shampoota, vetelet sillä pari kertaa putkeen ja välissä laitat koko matkalle öljyhoidon, käärit kelmuun ja pyyhe ympärille ja pidät vähintään puoli tuntia. Sitten peset taas syväpuhdistavalla. Väri haalenee sen verran, että pärjäät sen kanssa, aurinko haalistaa lisää.

Vierailija
18/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat syväpuhdistavaa shampoota, vetelet sillä pari kertaa putkeen ja välissä laitat koko matkalle öljyhoidon, käärit kelmuun ja pyyhe ympärille ja pidät vähintään puoli tuntia. Sitten peset taas syväpuhdistavalla. Väri haalenee sen verran, että pärjäät sen kanssa, aurinko haalistaa lisää.

Onko suositella syväpuhdistavaa?

ap

Vierailija
19/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä päälle lähempänä omaa sävyä oleva kasviväri. Kasvivärit yleensä haalistuu aika nätisti itsestään pois. Jos väri ei ole kaukana omasta, niin juurikasvu ei tee rumaa rajaa vaan vaihtuu siististi asteittain.

Itse värjäsin vaalean tukan tummaksi kevättalvella, nyt alkaa olla jo aika lailla oma väri tullut takaisin. Alimmissa hiuksissa näkyy vielä värjätty sävy.

Vierailija
20/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä päälle lähempänä omaa sävyä oleva kasviväri. Kasvivärit yleensä haalistuu aika nätisti itsestään pois. Jos väri ei ole kaukana omasta, niin juurikasvu ei tee rumaa rajaa vaan vaihtuu siististi asteittain.

Itse värjäsin vaalean tukan tummaksi kevättalvella, nyt alkaa olla jo aika lailla oma väri tullut takaisin. Alimmissa hiuksissa näkyy vielä värjätty sävy.

tuo kuulostaa järkevimmältä. Eli mikäköhän kasviväri olisi maantienvaaleaa lähinnä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi