tarviin apua, tyyliasiassa.
Mulla punaiseksi värjätyt hiukset, omat hiukset on vaaleat. Nyt on juurikasvua sentin ja alkaa kohta näyttää huonolta. Värjäänkö punaiseksi juuren vai mitä teen? Kampaajalle en halua.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
aja kaljuksi
no en ehkä kuitenkaan, hiukset puoleen selkään ja tykkään niistä. Mikäs sulla on?
ap
No Sokokselta saa jotain sellaista tyvipuuteria millä voisit peittää. Punaiset hiukset on aika rumat joten varmaan haluat kasvattaa vaaleat. KOkeile valkaisuainetta.
Mulle sanottiin että sopii punaiset hiukset hyvin, mulla pisamia. Eli opetus, älä luota kehenkään. Vi....u kun oon tyhmä ollut taas, saako näitä jotenkin vaalennettua ja punaisen pois.
ap
Blondaa tukka ja kasvata oma väri. Et kadu.
Vierailija kirjoitti:
No Sokokselta saa jotain sellaista tyvipuuteria millä voisit peittää. Punaiset hiukset on aika rumat joten varmaan haluat kasvattaa vaaleat. KOkeile valkaisuainetta.
tarkoitat varmaan värinpoistoa/vaalennusainetta? Vai?
Vierailija kirjoitti:
Blondaa tukka ja kasvata oma väri. Et kadu.
miten mä blondaan sen? Joudun kyllä leikkaamaan aika paljon sitten ettei tule hamppua. Onko neuvoa miten vaalentaa? Mulla nyt jo kotikäytössä olaplex, onko hyötyä?
ap
Miksi et halua kampaajalle? Blondaaminen kotioloissa, varsinkin mustasta tai punaisesta, voi olla aika karmea työmaa ja tulos voi olla mitä tahansa..
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua kampaajalle? Blondaaminen kotioloissa, varsinkin mustasta tai punaisesta, voi olla aika karmea työmaa ja tulos voi olla mitä tahansa..
täällä missä asun, siitä otetaan ainakin se 150€ mutta joo ehkä se on taivuttava....
ap
Mulla on aina sama ongelma et haluan vaihtelua ja sitten värjään taas oman värin pois. Mikä mulla on, oon varmaan epävakaa.
ap
Kannattaako raidoilla vai miten aloittaa?
ap
Mä vaihtelen aina blondin ja tosi tumman ruskean välillä. Kerran yksi tuttu totesi taas väriä vaihdettuani, että "koittaisit nyt päättää kumman haluat ja pysyä siinä". Mietin vaan että miks ihmeessä, vaihtelu virkistää ja hiukset nyt kuitenkin uusiutuu. Raidoilla oon aina alottanut kampaajalla sen ihan tummasta vaalentamisen, hellävarasempaa ja vaalenee kyllä kivasti, kun laittaa paljon ihan ohutta raitaa :)
Mulla siis kasvivärillä värjätty hius. Tää ilmeisesti tummenee jos vetäisee uuden kasvivärin päälle? Itse elättelin toiveita kiiltävästä ja paksusta tukasta.
ap
Jos aiot blondata niin mene ihmeessä kampaajalle. Kotona saa aikaan vaan ihan hirveät, kusenkeltaiset hiukset.
Kun mä en tiedä mitä ajattelin tehdä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos aiot blondata niin mene ihmeessä kampaajalle. Kotona saa aikaan vaan ihan hirveät, kusenkeltaiset hiukset.
Lisäksi kotona hiukset voi vaurioitua pahasti ja seurauksena hiuksia tippuu päästä.
Sama
Ostat syväpuhdistavaa shampoota, vetelet sillä pari kertaa putkeen ja välissä laitat koko matkalle öljyhoidon, käärit kelmuun ja pyyhe ympärille ja pidät vähintään puoli tuntia. Sitten peset taas syväpuhdistavalla. Väri haalenee sen verran, että pärjäät sen kanssa, aurinko haalistaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ostat syväpuhdistavaa shampoota, vetelet sillä pari kertaa putkeen ja välissä laitat koko matkalle öljyhoidon, käärit kelmuun ja pyyhe ympärille ja pidät vähintään puoli tuntia. Sitten peset taas syväpuhdistavalla. Väri haalenee sen verran, että pärjäät sen kanssa, aurinko haalistaa lisää.
Onko suositella syväpuhdistavaa?
ap
Vedä päälle lähempänä omaa sävyä oleva kasviväri. Kasvivärit yleensä haalistuu aika nätisti itsestään pois. Jos väri ei ole kaukana omasta, niin juurikasvu ei tee rumaa rajaa vaan vaihtuu siististi asteittain.
Itse värjäsin vaalean tukan tummaksi kevättalvella, nyt alkaa olla jo aika lailla oma väri tullut takaisin. Alimmissa hiuksissa näkyy vielä värjätty sävy.
Vierailija kirjoitti:
Vedä päälle lähempänä omaa sävyä oleva kasviväri. Kasvivärit yleensä haalistuu aika nätisti itsestään pois. Jos väri ei ole kaukana omasta, niin juurikasvu ei tee rumaa rajaa vaan vaihtuu siististi asteittain.
Itse värjäsin vaalean tukan tummaksi kevättalvella, nyt alkaa olla jo aika lailla oma väri tullut takaisin. Alimmissa hiuksissa näkyy vielä värjätty sävy.
tuo kuulostaa järkevimmältä. Eli mikäköhän kasviväri olisi maantienvaaleaa lähinnä?
ap
aja kaljuksi