Femisiti kannattaa kaikkien tasa-arvoa ja yhtäläisiä oikeuksia, myös sun. Mikä siinä on niin väärin?
Mä enemmän ihmettele, että kaikki ei oo feministejä.
Kommentit (72)
Ihan sairasta, että alba saa riehua tolleen. Oisko se ihan oikeesti joku allapidosta?
Tämä Alba se vihaa kumpaakin sukupuolta ihan tasa-arvoisesti 😂
Vierailija kirjoitti:
M-yliannostus-e :D :D :D
Ja allapito :D :D
Edelleen, Aasiassa tytötjen abortointi vain lisääntyy. Jos sukupuolet ovat luonnollinen asia, kertokaa miksi miehet eivät kestä naisen erilaisuutta? Ja kertokaa, miksi yhden lapsen politiikka aiheutti lähinnä TYTTÖIHIN KOHDISTUVIA ABORTTEJA? On täysin sama asia tehdä se pojalle, joten miksi te nyt poikien alistamista kauhistelette. Te olette puolustaneet täällä jokaikistä tyttöihin kohdistuvaa alentavaa tapaa.
Jos pojan saan niin hän saa minun uudissukunimeni, minun kaikki nimeni naisen niminä (ulkomailla). Saa poikkeli maistaa vähän alistamista. Se ei ole hullua, koska eihän tyttöihinkään kohdistettuna se ole hullua vaan ihan normaalia. :)
Jos joku ei tajunnut, m-yliannostus-e = m-OD- e.
Vierailija kirjoitti:
Feministit voisivat julistaa ilosanomaansa siellä missä sitä oikeasti tarvittaisiin, vaikkapa Intiassa.
Mutta tärkeämpää on tarttua Suomessa lillukanvarsiin, manspreadingiin, mansplainingiin ( kaksi termiä jotka ovat naurettavuuden huippu ) , puhua siitä kuinka elokuvissa naisia sorretaan ja muuta todella oleellista.
Kylläpä nyt on ääni kellossa muuttunut. Aikaisemmin te r*ajakkiv*ajakit sanoitte, ettei ulkomaalaisia saa auttaa, kun Suomessakin niin paljon autettavia omasta takaa. Nyt yhtäkkiä Suomessa onkin muka kaikki hyvin, ja pitäisikin auttaa ulkomaalaisia.
Tosiasiassa Suomessa on vielä paljon parannettavaa naisten asemassa.
Ilmoittelin tässä tämän hullun riehujan kommentteja ylläpidolle... Että jos vaikka voisi sitten keskustella asiallisestikin.
Mitlä tuntuu valita aina miehen nimi, kun miehet eivät voi sietää sitä että tyttöjä edes syntyy? Oksettaa nämä miestä hännystelevät kanat :D Että olette ämm------ät tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa haahkat ,miksi miesten kiitos heidän sukunsa jatkamisesta on tyttöjen vihaaminen? EIkö sukupuolet olekaan luonnollisia? Hyi helve---, tuollaista sukupuolta imetätte ja kasvatatte. Katsokaa peiliin, itseinhoiset oksettavat mällirätit.
Niin että kumpaa sukupuolta sinä nyt vihaatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittelin tässä tämän hullun riehujan kommentteja ylläpidolle... Että jos vaikka voisi sitten keskustella asiallisestikin.
Kyllähän niitä yleensä poistetaan, mutta albukka saa riehua pojantappoviesteillään, kuten aina ennenkin. Allapito, anyone..?
Sitä minäkin ihmettelen - mutta taitaa olla niin, että varsinkin miehet kokevat, että jos naisilla on samat oikeudet ja sama palkka, se on jotenkin heiltä pois. Kun ei voikaan enää ikään kuin automaattisesti olla naisen yläpuolella ja herra, vaan asema täytyy itse ansaita.
Feminismissä ei ole mitään vikaa, mutta se termi nyt vaan on pilattu ääriaineksen toimesta. Tuoreimpana esimerkkinä vaikka "rennot feministit".
Vähän kuten Suomen leijonavaakuna: se on komea, vapautta ja tasa-arvoa edustava kansallissymboli, josta jokaisen suomalaisen pitäisi olla ylpeä, mutta joukko natsihihhuleita on mouhottanut sen ympärillä niin pahasti, ettei leijonaa enää vain voi nähdä kansallisena symbolina.
Suosittelisin, että tasa-arvon kannattajat ottaisivat jonkun uuden nimen (miten olisi vaikka ihan vaan tasa-arvo), ja jättäisivät ne suu vaahdossa meuhkaajat omaan lokeroonsa.
HUOH. Miksi miehen sukunimen saa valita, mutta sanaa FEMINISTI EI SAA VALITA? Miksi miehen sukunimi ei tahriinnu, vaikka sen takia tyttöjä abortoidaan? Miehenne haluavat suu vaahdossa natseina estää toisen luonnollisen sukupuolen syntymän. Te suositte miehen nimeä, vaikka mies käyttää sitä naisen syrjimiseen. Tyttöjen abortointi ei ole ääriajattelua? EIkö? Mitä äärimmäistä feminismi on tehnyt? Jos ja kun naiset vaihtelevat nimiä, pukeutuvat huiveihin ja suosivat poikalapsia ette todellakaan voi itkeä edes radikaalimmasta feminismistä. Itse olette soppanne keittäneet.
Tosiaan se miehen sukunimi ei näytä haittaavan ketään. Kertokaapa miksi? :) Miehet käyttävät sitä syrjintään ja vouhottamiseen? Se ei haittaa teitä?
Te akat olette niin tyhmiä :D tässähän jo tajuaa miksi teitä käytetään vain reikinä ja uusien poikien synnyttämiseen eikä teitä muussa arvosteta, lehmät.
Paskapuhetta. Feministit ajaa vain naisen asemaa. Feminismi alkujaan ajoi naisten tasa-arvoa, nykyään se ajaa naisten asemaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen - mutta taitaa olla niin, että varsinkin miehet kokevat, että jos naisilla on samat oikeudet ja sama palkka, se on jotenkin heiltä pois. Kun ei voikaan enää ikään kuin automaattisesti olla naisen yläpuolella ja herra, vaan asema täytyy itse ansaita.
Jaa.
Naiset perustavat reilusti alle 10% kasvuyrityksistä ja loisivat julkisen sektorin suojatyöpaikoissaan.
Siinäpä sitä onkin keulimista.
Ap tässä moi, olipas vahingossa kuuma aihe ja ihan sekopäiväisiä kommentteja tänne tullut.
Ihmettelin asiaa, koska omassa kaveripiirissäni tasa-arvoa kannatetaan kovasti, mutta tämä vihainen ääriajattelu ei ole edustettuna. Esimerkiksi nimiasiat on jokainen hoitanut niinkuin itse näkee, on miesten/naisten/ihan uusia nimia ja ainakaan kenenkään en ole kuullut valittavan lapsen sukupuolesta, paitsi jos samaa sorttia tulee liian monta peräjälkeen ja siitäkin on päästy hyvin yli.
Nyt tajusin, että asia, mistä en pidä on ääriajattelu. On se sitten mitä ikinä ääriajattelua, niin se tuntuu tyhmentävän ja sokeuttavan ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Feministisen teorian mukaan et saa naisena puhua miesten kokemuksista tai selittää sitä miltä heistä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministin käsitys tasa-arvosta on se, että tiettynä päivänä kaikki festarin esiintyjät ovat naisia. Minusta tuo on älyllistä epärehellisyyttä enkä halua, että minua naisihmisenä sotketaan mihinkään feministien virityksiin. Puhukaa omasta puolestanne, teillä ei ole mitään oikeutta väittää puhuvanne kaikkien naisten suulla.
Hatunnoston arvoinen kommentti! Miehenä ihailen tällaisia vahvoja itsenäisiä naisia.
Löytyykö jotain perusteluja, miksi ylin viesti on poistettu? Eli tämä:
"Feministin käsitys tasa-arvosta on se, että tiettynä päivänä kaikki festarin esiintyjät ovat naisia. Minusta tuo on älyllistä epärehellisyyttä enkä halua, että minua naisihmisenä sotketaan mihinkään feministien virityksiin. Puhukaa omasta puolestanne, teillä ei ole mitään oikeutta väittää puhuvanne kaikkien naisten suulla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministin käsitys tasa-arvosta on se, että tiettynä päivänä kaikki festarin esiintyjät ovat naisia. Minusta tuo on älyllistä epärehellisyyttä enkä halua, että minua naisihmisenä sotketaan mihinkään feministien virityksiin. Puhukaa omasta puolestanne, teillä ei ole mitään oikeutta väittää puhuvanne kaikkien naisten suulla.
Hatunnoston arvoinen kommentti! Miehenä ihailen tällaisia vahvoja itsenäisiä naisia.
Löytyykö jotain perusteluja, miksi ylin viesti on poistettu? Eli tämä:
"Feministin käsitys tasa-arvosta on se, että tiettynä päivänä kaikki festarin esiintyjät ovat naisia. Minusta tuo on älyllistä epärehellisyyttä enkä halua, että minua naisihmisenä sotketaan mihinkään feministien virityksiin. Puhukaa omasta puolestanne, teillä ei ole mitään oikeutta väittää puhuvanne kaikkien naisten suulla"
Femin*atsin käsitys keskustelusta: poistetaan kaikki eri mieltä olevien mielipiteet :)
Anna esimerkki syrjinnästä.