Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä (nainen) joka et sheivaa kainalo- tai säärikarvojasi, miten muut ovat suhtautuneet asiaan?

Vierailija
15.06.2018 |

Tajusin tässä, että mä sheivaan sääret ja kainalot vain häpeän takia. Ajattelen että muut ihmiset pitävät niitä vastenmielisinä, ja hävettäisi olla jonkun mielestä vastenmielinen jos joku näkisi karvat kainaloissa tai säärissä.

Kuitenkin itsetunnon ei pitäisi perustua sille mitä mieltä muut ovat minusta, vaan pitäisi ajatella että olen hyvä, riittävä ja arvokas siitä huolimatta vaikka joku ei tykkäisi musta tai jostain ominaisuudestani. Mua on kiusattu koulussa ja annettu ymmärtää että olen huono, outo ja vääränlainen, niin siksi negatiiviset kommentit sattuu, enkä vielä osaa asettua niiden yläpuolella ja ajatella että "mitäpä siitä vaikka eivät tykkää, se on heidän mielipiteensä joka ei tarkoita että olisin oikeasti yhtään huono tai vääränlainen". Tässä vaiheessa kun tuon kiusaamisasian käsitteleminen ja edellä mainitsemani ajattelutavan luominen on vielä kesken, niin helpompaa olisi olla oma itsensä karvojen kanssa, jos tietäisi että ei ihmiset oikeasti ajattele tai ainakaan sano siitä mitään.

Joten, jos olet jättänyt sheivaamisen pois, niin millaisia kommentteja olet siitä saanut, vai onko kukaan sanonut yhtään mitään? Tai jos sheivaat, niin mitä itse ajattelet nähdessäsi sheivaamattoman kainalon tai sääret naisella, ja kommentoisitko hänelle karvoista vai olisitko hiljaa?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaan, koska mielestäni kainalo- ja säärikarvat ovat epäesteettisen näköiset. Työkaverini ei sheivaa, ja onhan se ruman näköistä kun on hame ja hihaton paita ja mustat sinne tänne sojottavat karvat. Mutta jokainen tavallaan, en minä kenenkään karvoista mitään päänsärkyä ota.

Vierailija
2/67 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan vain kesällä, kun käytän hihattomia paitoja ja lyhyempiä mekkoja/shortseja. Ihan vain siitä syystä, että sheivattuja kainaloita ja jalkoja pidetään normaalina, enkä halua herättää karvoillani mitään huomiota.

Talvella en sheivaa. Mies tykkäisi enemmän sheivatuista jaloista, mutta mäkin tykkäisin, jos se ei heittelisi likaisia sukkiaan lattioille :D Eli kun mieskään ei jätä mua karvojen takia, niin annan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit kuin minun suustani, tosin enää en sheivaa kuin juhliin. Välillä lyhennän karvoja. Meillä myös miehelle karvat kelpaavat, eikä se koe mitään eroa sheivatussa tai karvaisessa jalassa. 

Kyllähän mä huomaan ne hämmästyneet katseet, jos nyt joku sattuis mun kainalokarvat näkemään - aika harvinaista - mutta musta se vaan huvittaa. Ihan yhtälailla mä teininä herätin huomiota sillä ja tällä. Silloin oli karvat kuosissa, nykyään ei oo tukka takussa. 

Enemmän ne tänkin palstan anonyymit hyivituttelut sattuu. Ihan sama vaikka ne olis tulleet mun näkemisestäni, siitä en välitä. Hmm, vaikea selittää. No, kyllähän se välitön palaute loukkaa. Jos mua sanotaan tyhmäksi, vaikka itsekin tietäisin tehneeni jonkun tyhmän virheen, se ei tunnu kivalta. En sille virheelle mitään enää voi. En voi myöskään mitään sille, että kehoni sattuu tuottamaan karvaa, ihan samalla tavalla kuin toistenkin. 

Vierailija
4/67 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puolestani en uskalla miehenä sheivata häpeän takia. Karvaton iho on niin paljon miellyttävämpi koskea. Onneksi sentäs jalkovälin sheivaaminen on miehillä yleistynyt.

Vierailija
5/67 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ei kai naisilla kasva säärikarvoja? Ei mulla ainakaan kasva ja kainalossakin vain joku vaalea haiven.

Tein ennen jatkoa gallupin työkavereilla ja vain yksi sanoi, että hänellä vähän kasvaa säätiössä karvoja.

Vierailija
6/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin tuohon kun pääsis, että olisi vaan huvittunut ihmisten karvafobisista reaktioista. :-D Mutta niin helposti tulee alemmuudentunne taustani takia, tässä on vielä paljon työstettävää.

Kirjoittaja 5, hyvin monilla naisilla on säärikarvoja, osalla ne on tummia eli hyvinkin näkyviä ja osalla vaaleita jotka paremmin sulautuu ihonväriin. Väitänpä että ilman karvanpoistoa suurimmalla osalla naisista on tumma(hko) pehko kainalossa ja selkeät säärikarvat (olkoon tummat tai vaaleat mutta että niitä on enemmän kuin ihan vaan pari karvaa).

Kertokaa lisää kokemuksia. :-)

Ap

Vierailija
7/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan koska tykkään itse hommasta että sen lopputuloksesta. Olen siis kesät talvet karvaton vaikka se vaatiikin päivittäisen ylläpidon.

Ja KYLLÄ, monilla naisilla kasvaa mustia paksuja säärikarvoja - myös minulla vaikka olen luonnostani vaalea. Mutta minulla on myös pitkät ja paksut hiukset, eli ei auta valittaa :).

Vierailija
8/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Ei kai naisilla kasva säärikarvoja? Ei mulla ainakaan kasva ja kainalossakin vain joku vaalea haiven.

Tein ennen jatkoa gallupin työkavereilla ja vain yksi sanoi, että hänellä vähän kasvaa säätiössä karvoja.

Joku vaalea haiven?? :D Mulla on kainalossa kello viiden sänki. Siis jos olen aamulla sheivannut. Sääretkin pitää ottaa päivittäin.

Onko sinulla muuten vaaleat ja haituvaiset hiukset?

Vierailija
9/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen, että ketkä muut.. En ole kuullut. mistään mitään.

Vierailija
10/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat on ällöttävät. Myös miehillä, jos ne on siis ihan sellaiset puskat. Naisilla, muilla kun itselläni siis, menettelee vielä parin päivän sänki, mutta jos ne on jo ihan karvoja karvoja niin ajattelen kyllä pahasti. Ite sheivaan kainalot usein, koska hienhaju alkaa helposti puskemaan läpi, jos antaa yhtään rehottaa. Muuten ei muutaman millin sänki varmaan ulkonäöllisesti haittaisikaan. 

Jalkakarvat sen sijaan ei kiinnosta. En oo vielä sellaisia jalkakarvoja nähnyt yhdelläkään naisella, että olisin edes kiinnittänyt sen enempää huomiota. Sheivaan omani pari kertaa vuodessa, ne on tosin vaaleita. Ei oo multa pois, jos joku haluaa jalkansakin ajella jatkuvasti, mutta en nää siinä mitään järkeä tai hyötyä.

Vierailija
11/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt, en aio kysyä, eikä kukaan ole tullut mielipiteitään kertomaan. En tosin esiinny hihattomissa paidoissa missään, eikä kukaan siis näe kainaloitani koskaan.

Vierailija
12/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt tuolta kantilta sheivaamista, mutta jos olisi kaikilla naisilla säärikarvat niin tuskin sheivaisin. Rasittavaa kesällä olla kahden päivän välein sheivaamassa. Talvella sheivaan noin kerran viikossa, sinkku ja selibaatissa kun olen.

Kainalokarvojen sheivaamisa pidän omalla kohdallani välttämättömänä, hienhajun vuoksi. Antiperspirantti pettää itselläni hyvin nopeasti jos annan karvojen kasvaa.

Vierailija
13/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa, en tiedä muiden suhtautumista. Enkä ymmärrä, miksi karvoihini pitäisi jotenkin suhtautua. En minäkään suhtaudu mitenkään muiden karvoihin tai karvattomuuteen.

Vierailija
14/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvojen sheivaaminen on hygieenistä. Säärikarvojen sheivaaminen taas on ainoastaan esteettinen teko.

Vierailija
15/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa, kainaloissa on kaksi valeaa  karvaa ristissä ja jaloissa ei senkään vertaa.

Vierailija
16/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus on korkean seksivietin tae, koska testosteroni.

Vierailija
17/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämässäni sheivannut kainalokarvat, ja se sattui. Sen jälkeen ovat saaneet rehottaa. Säärikarvat ajelen vain juhliin. Eipä noista ole kukaan huomautellut. Teini-ikäisten tyttärieni kanssa olen keskustellut karvojen ajelemisesta. Olen opettanut heille, että jokainen päättää itse, mitä tekee karvoilleen vai tekeekö mitään.

Vierailija
18/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi kerran, että häntä kiinnostaa pään lisäksi eniten naisessa alue säärien ja kainaloiden välissä. 

Sänki on sen verran perkeleestä, etten ajele mistään.

Vierailija
19/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnittelut! T. tummaverikkö

Vierailija
20/67 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, äiti patisti ajeleen kainalot ennen juhlia. Nyt aikuisena teen niin vain, jos jostain syystä menen juhliin hihattomassa vaatteessa. Tosin en viihdy hihattomissa vaatteissa sen enempää juhlissa kun muuallakaan.

Pidän ihostani enemmän pehmeännkarvaisena kuin piikkisen sänkisenä. Taidan olla myös liian laiska huolehtiin, että karvat ois tietyn mittaset tai karvanen alue tietyn muotonen, joten oon päätyny siihen, etten poista mitään karvoja. Puolisoo ei haittaa, suht karvafanaattinen äiti on varmaan se, jolla on ollu eniten sulateltavaa asiassa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän