Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te jaksatte tässä vihamielisyydessä? Itsekin trollailen, mutta...

Vierailija
15.06.2018 |

...tuntuu se vaikuttavan tunteisiin silti heti oikeassa elämässä.

Täällä trollailen huolella ja annan paukkua vastaan. Sekä miehille että naisille, olen sekä mies, että nainen. Olen nuori, vanha, sinkku, suhteessa, leski, lapseton, lapsellinen, mitä vaan. :D

Ärsyttää ihmisten yleistäminen ja haukkuminen, vaikka varmaan se on sitä samaa, mitä itekin teen. Oletan kaikki itsekkäiksi idiooteiksi.

Jotenkin muistelen sitä aikaa ennen tätä palstaa, että olin onnellisempi ja virkeämpi. Mulla vaan ei ole nyt ollut oikein muutakaan tekemistä kipeänä. Että miten te selviätte? Miten te pystytte normaalielämässä pitämään muita vielä ihmisinä, eikä palstavinkujina?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksan jauhaa ehkä siksi, että kun niiden huutelijoiden on paha olla, niin saisin mukamas korjattua sitä kertomalla, että he ajattelevat asiasta X "väärin". Vaikka tiedän, että kukaan ei ole ikinä muuttanut mielipidettänsä netissä käydyn anonyymin keskustelun periaatteella. :DD

Musta on vaan harmillista se koko ketju. Jollain ihmisellä on huono ihmissuhdekokemus. Hän haukkuu kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat eri ketjuissa. Muutama näistä on haukkumisen takia huolissaan omasta kehostaan, ahdistuu, eikä enää halua tavata sitä haukkujan sukupuolta ollenkaan. Tuloksena kaikki ovat yksinäisiä ja ahdistuneita. 

Vierailija
22/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin koen palstan vihamieliseksi, ehkä silloin kun prsut mölyää. Yleensä trollit on hauskoja.

Minun mielestäni hauskaa:

- Mies valittaa, että vaimo ei enää kiinnosta ihmisenä

-> ensimmäinen vastaus: juot liian vähän viunaa

Minun mielestäni ei hauskaa:

- Nainen kertoo kuukautiskupin ihanuudesta

-> vastauksessa mies huutaa, että kuppi tekee p1lllut löysiksi

Ja näitä jälkimmäisiä on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump-fanaatikot ärsyttävät. Heitä vastaan ammun täyslaidallisia. Kaikki keinot on sallittu.

Kannattaisi ehkä tarkistaa ihan ensiksi omat lähtökohdat keskusteluun.

Se että kognitiivinen dissonanssi ärsyttää sinua ei ole Trumpin syytä.

Tämä kognitiivinen dissonanssi on käsite, jolla hommaforumilaiset selittävät mitä oudoimpia asioita.

Kognitiivisella dissonanssilla voidaan osittain selittää Trump-fanaattisuutta.

"Trump on täysi pelle, mutta hyvä rasisti, joten Trump ei voi olla pelle, vaan hän on nero".

Vierailija
24/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko välillä pitää taukoja palstailusta koska masennun välillä ihan tosissaan sekä ihmisten ilkeydestä, että niistä vähä-älyisistä trolleista, taidan olla normaalia herkempi tai jotain, mutta en jaksais elää maailmassa jos palstan ulkopuolellakin olis samanlainen meininki kuin täällä.

Vierailija
25/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut viettää täällä niin paljon aikaa? Ei ole ihme, jos ahdistuu, jos elämä kutistuu netin ääreen, anonyymien kanssa väittelyksi. Jos on jotenkin koukussa -> koukusta on päästävä irti. Elämää on muuallakin, ja pääasiassa ihan muualla, kuin tällä palstalla tai edes koko internetissä. Kone/älykännykkä/aipädi kiinni, tai edes pois tältä palstalta, ja takaan, että elämänlaatu paranee kohisten!

Vierailija
26/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa naisia, en rumia tai lihavia ihmisiä, enkä uskovaisia, ellei ne yritä työntää ristiä minun kurkkuuni.

Vierailija
27/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pup

Vierailija
28/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin loppupäivän poissa! Ja aion jatkaakin poissaoloa. Jes! Tuntuu hyvältä. :) En edes avannut paria houkuttelevaa ketjua... Enkä aio! 

ap