Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jaksatte tässä vihamielisyydessä? Itsekin trollailen, mutta...

Vierailija
15.06.2018 |

...tuntuu se vaikuttavan tunteisiin silti heti oikeassa elämässä.

Täällä trollailen huolella ja annan paukkua vastaan. Sekä miehille että naisille, olen sekä mies, että nainen. Olen nuori, vanha, sinkku, suhteessa, leski, lapseton, lapsellinen, mitä vaan. :D

Ärsyttää ihmisten yleistäminen ja haukkuminen, vaikka varmaan se on sitä samaa, mitä itekin teen. Oletan kaikki itsekkäiksi idiooteiksi.

Jotenkin muistelen sitä aikaa ennen tätä palstaa, että olin onnellisempi ja virkeämpi. Mulla vaan ei ole nyt ollut oikein muutakaan tekemistä kipeänä. Että miten te selviätte? Miten te pystytte normaalielämässä pitämään muita vielä ihmisinä, eikä palstavinkujina?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin sairas, että trollailisin. Trollaajilla on päässä vikaa. Helppohan se on tietysti anonyymisti olla se idiootti mikä on, mutta harvemmalla on munaa näyttää tyhmyytensä julkisesti naamallaan.

Vierailija
2/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vielä menis mutta sun trollailus on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sunkin elää elämää niin, että voit seisoa tekojesi takana. Ole se ihminen mikä haluat olla.

Kyllä mäkin joskus kirjoitan ilkeästi, mutta 99% tapauksista jätän lähettämättä vastausta. En halua enkä aio olla se näätä joka levittää paskaa, kun voisi olla levittämättäkin.

Vierailija
4/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollailen vähän, mutta uskottelen itselleni, etten ole pahimmasta päästä ja ehkä trolleissani on hyvä tarkoituskin. Esim. toi "näpäytän puhekyvyttömiä bussissa" oli mun.

Olin ennen niin pyhimys. Mitä musta onkaan tullut. Olen ruma ja jos olen vielä sisältäkin mätä, niin en ole oikeasti yhtään mitään.

Vierailija
5/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En trollaa, mutta en kyllä aina puhu ihan tottakaan.

Välillä on vaikea unohtaa, että periaatteessa kaikki mitä täällä kirjotellaan voi olla ihan täyttä pa*kapuhetta. Ainakin noissa deittailuun liittyvissä jutuissa tulee välillä fiilis, että olen oikeasti ihan pohjasakkaa...

Vierailija
6/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kovin henkkoht hauku. lähinnä niitä, jotka trollaa ihan huolella. Esim tällä hetkellä sapettavat noi työttömien haukkujat. 

ap

Vierailija
7/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en trollaile. Ja ajattelen jokaisen palstalaisen olevan ihminen. Toisista vaan näkee, että mielenterveys on heikommissa kantimissa. Mutta ymmärrän heidän käytöksensä olevansa heitä itseään, jonka he projisoivat minuun. Eli kaikki mitä ihminen päästää suustaan/näppisksestään kertoo hänestä itsestään, ei minusta.

Vierailija
8/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump-fanaatikot ärsyttävät. Heitä vastaan ammun täyslaidallisia. Kaikki keinot on sallittu.

Vierailija
9/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä kovin henkkoht hauku. lähinnä niitä, jotka trollaa ihan huolella. Esim tällä hetkellä sapettavat noi työttömien haukkujat. 

ap

Älä edes avaa tuon tyyppisiä ketjuja?

Vierailija
10/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en trollaile. Ja ajattelen jokaisen palstalaisen olevan ihminen. Toisista vaan näkee, että mielenterveys on heikommissa kantimissa. Mutta ymmärrän heidän käytöksensä olevansa heitä itseään, jonka he projisoivat minuun. Eli kaikki mitä ihminen päästää suustaan/näppisksestään kertoo hänestä itsestään, ei minusta.

Mut eikö sen jatkuvan shaissen lukeminen vaikuta suhun yhtään?

Vierailija
11/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No en mä oikein enää avaakaan. Mutta kun jos ihan jotain tavallistakin koittaa, niin siellä on heti nää tietyt ihmisvihaajat kuitenkin. 

Vierailija
12/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä aika pylleröstä. Pitäis ehkä lopettaa someilu, niin ei tietäis näistä idiooteista mitään.

Vierailija
13/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump-fanaatikot ärsyttävät. Heitä vastaan ammun täyslaidallisia. Kaikki keinot on sallittu.

Kannattaisi ehkä tarkistaa ihan ensiksi omat lähtökohdat keskusteluun.

Se että kognitiivinen dissonanssi ärsyttää sinua ei ole Trumpin syytä.

Vierailija
14/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut eikö sen jatkuvan shaissen lukeminen vaikuta suhun yhtään?

Ei oikeastaan. Ehkä en myöskään lue niin paljoa. Keskityn ketjuihin, joista saan itse jotain.

Vierailija
15/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä aika pylleröstä. Pitäis ehkä lopettaa someilu, niin ei tietäis näistä idiooteista mitään.

Ja kai tää jotenkin koukuttaa. Adrenaliini? :D Mulla tulee vähän maanisiakin hetkiä päivittelyn kanssa, mutta onneksi pystyn myös irtautumaan, enkä ole koko päivää tässä. Mutta joku saa mut aina aamulla sit kuitenkin tulemaan takas, vaikka kuinka oon yrittänyt harhauttaa. 

Kaiken lisäksi en ole ollut sinkkumarkkinoilla pitkään aikaan, mutta silti puhun ja puolustelen niissä ketjuissa. Tosin nyt kun kävin tuolla kommentoiduimmat lehdellä, huomasin, että tätä samaa on todellakin jauhettu jo piiiiiitkäääään. 

Täällä on vaan helpompaa laukoa takaisin, nimittäin facebookissa samanlaisia ketjuja seuraavana on pakko pysyä hiljaa. Ei se, että olisin jotenkin nolo siellä, vaan pelkään omalla nimelläni kaikenlaisia fanaatikkoja houkutella... Kuitenkin löytyy osoitteet jne. Mä en todellakaan luota ihmisiin. 

ap

Vierailija
16/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että minuun nämä provoilijat kyllä vaikuttavat negatiivisesti. Olet kiukkuisempi, ärtyneempi ja ikään kuin siili -piikit pystyssä ulospäin. Huolestuttavaa. Mutta minua huolestuttaa myös monet tällä palstalla toistuvat ilmiöt, nuorten miesten naisvihamielisyys ennen kaikkea. En voi sietää tätä sovinismia ja naisten alistamisfantasioita. Niistä provosoidun alta aikayksikön. Ei hyvä verenpaineelle :)

Vierailija
17/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaa osata erottaa fiktio todellisuudesta. Av on fiktiota, oikea elama on muualla. Tosi viihdyttavia tuokioita saa aikaan, kun jotkut tarttuu provosoivaan viestiin. Se viesti voi olla keskustelun sisalla, eika ole edes aloitus.

Vierailija
18/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No en mä oikein enää avaakaan. Mutta kun jos ihan jotain tavallistakin koittaa, niin siellä on heti nää tietyt ihmisvihaajat kuitenkin. 

Sitten suljet ketjun etkä enää avaa sitä. Ei aina oo pakko saada viimeistä sanaa :)

Vierailija
19/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun trollailu pääosin perustuu oikeaan ajatukseen ja mielipiteeseen, eikä niinkään puhtaaseen paskan puhumiseen (yleensä siis mutta joskus vastaan ihan vaan vittuillakseni koska vituttaa).

Kummasti ne minun provovastaukset ketjuissa tuntuvat olevan lainauksen alkupäässä jossa on 20 vastausta ja sivumäärä lähentelee jo kymmentä, eli kaipa minä sitten omaan mielipiteitä jotka poikivat keskustelua vaikka en ole sanonut kun sen yhden alkuperäisen mielipiteeni mahdollisimman pelkistetysti ja provosoivasti.

Enkä meinaa nyt että sillä loppupään keskustelulla on mitään tekemistä sen minun alkuperäisen kommentin kanssa, vaan että se on provonnut ihmisten aivosolut liikkeelle sen verta että se keskustelu jota käydään on lähtöisin siitä minun aivopierusta.

Vierailija
20/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin koen palstan vihamieliseksi, ehkä silloin kun persut mölyää. Yleensä trollit on hauskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi