Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset! Millaista seutua on Helsingin Kruununhaka?

Vierailija
15.06.2018 |

Kokemuksia?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Pohjoisrannassa. Oman kokemukseni mukaan Krunikka ei ole mitenkään Ullanlinna-Eira-Kaartinkaupunki -akselin tai Katajannokan vanhan osan veroinen. Olen asunut myös näissä.

Krunikka on tylsä ja keskiluokkainen, ainoat poikkeukset juuri Pohjoisranta ja Säätytalonpuiston ympäristö.

Vierailija
42/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontoa tarjoaa Tervasaari, jonne voi kävellä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tervasaari_(Helsinki)

Kiva esim. koiranomistajille. Ja muutenkin mielestäni siellä on kiva kävellä.

Ei Kaivopuistokaan kaukana ole, varsinkin jos juoksee tai pyöräilee. Juuri tänä aamuna tulin töihin sitä kautta, eli merenrantaa. Kauneinta Helsinkiä. 

No ei tietenkään Kaivopuisto ole kaukana. Töölönlahti vielä lähempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Kaivopuistokaan kaukana ole, varsinkin jos juoksee tai pyöräilee. Juuri tänä aamuna tulin töihin sitä kautta, eli merenrantaa. Kauneinta Helsinkiä. 

Voihan sitä asua ihan Kaivarissakin. Tai Ullanlinnassa tai Kaartinkaupungissa. Myös Tähtitorninmäki puistoineen on lähellä.

Vierailija
44/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Pohjoisrannassa. Oman kokemukseni mukaan Krunikka ei ole mitenkään Ullanlinna-Eira-Kaartinkaupunki -akselin tai Katajannokan vanhan osan veroinen. Olen asunut myös näissä.

Krunikka on tylsä ja keskiluokkainen, ainoat poikkeukset juuri Pohjoisranta ja Säätytalonpuiston ympäristö.

Omat tuttuni tuolta asuvat kaikki Pohjoisrannassa, joten vaikea sanoa muusta. Taivaallisen ihanaa aina kun olen käynyt. Itse olen asunut Eirassa, ja siinä on hyvät ja huonot puolensa. Monet tutut asuvat Töölössä, ja siellä on aika paljon häiriöitä nykyään, samoin kuin Eirassa, kun sinne on sijoitettu erilaisia asuntoloita (tai no, Eiran läheisyyteen Hernesaareen, mutta vaikuttaa myös Eiraan ja Ullikseen). Joten vaikea vertailla, riippuu varmaan tosi paljon tarkasta sijainnista ja taloyhtiöstä millaista on.

Vierailija
45/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mun työkaveri asui lapsuutensa Krunikassa, sen verran lähtenyt pois että asuu nyt Ullanlinnassa :-) Kantakaupunkiin kun tottuu niin on vaikea lähteä pois, paitsi sitten ihan maalle tai ulkomaille.

Joo ne on just tällasia elämästä vieraantuneita lampaita. Sitten kuitenkin määkivät kuorossa kuinka aina vaan lisää pitäisi itselle saada kun on niin kovasti ponnistellut. Onhan se toki oma ansio ja kova ponnistus mistä kohdusta tänne maailmaan putkahtaa.

Vierailija
46/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä asua ihan Kaivarissakin. Tai Ullanlinnassa tai Kaartinkaupungissa. Myös Tähtitorninmäki puistoineen on lähellä.

Onhan sitä monia kivoja kaupunginosia. 

Vierailija
47/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis miljoona euroa löysää rahaa, niin muuttaisin heti ;-)

Sama. Meillä on tapana tehdä miehen kanssa lauantaisin Krunikka-Lotto, mutta vielä ei ole tärpännyt :)

Vierailija
48/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat kommentit pysäyttävät tajuamaan, miten helvetin hyvin sitä voikaan. Elän elämää, jota joku muu ei pysty kuvittelemaankaan itselleen.

Vierailija
49/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat kommentit pysäyttävät tajuamaan, miten helvetin hyvin sitä voikaan. Elän elämää, jota joku muu ei pysty kuvittelemaankaan itselleen.

Täällä yksi krunikkalainen: Itse kyllä haaveilen maalle muuttamisesta joka kesä, mutta en silti ole katkera niille, jotka siellä saavat asua :-) Ja rakastan Krunikkaa.

Vierailija
50/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervasaari on ihan olematon läntti. Kaivarikaan ei ole metsää vaan puisto.

Vierailija
51/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammu itsesi.

Vierailija
52/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sä et tajua millaista elämä suurimmalla osalla on etkä selkeesti välitä tippaakaan, onhan meillä porvarihallitus riistänyt huono-osaisilta aina vaan lisää teille syöttöporsaille juurikin teidän antamalla mandaatilla. Jos se on hyvin voimista ja ansiokasta niin annan teidän mieluusti pitää ne ja keskityn itse jatkossakin muuhunkin kuin oman napani ympärillä pyörimiseen. Tuota sä et tajua ja näyttää siltä ettet varmaan koskaan tulekaan tajuamaan.

Vierailija
53/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammu itsesi.

Oot liian lähiö mun korville, liian lähiö mun silmille.

Vierailija
54/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno alue ja komeita kivitaloja, mutta niissä on vanhojen talojen ongelmat tietysti. Eli pienet vessat ja sitä rataa.

Vierailija
55/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammu itsesi.

Sä kuolet yksin tukehtumalla.

Vierailija
56/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sä et tajua millaista elämä suurimmalla osalla on etkä selkeesti välitä tippaakaan, onhan meillä porvarihallitus riistänyt huono-osaisilta aina vaan lisää teille syöttöporsaille juurikin teidän antamalla mandaatilla. Jos se on hyvin voimista ja ansiokasta niin annan teidän mieluusti pitää ne ja keskityn itse jatkossakin muuhunkin kuin oman napani ympärillä pyörimiseen. Tuota sä et tajua ja näyttää siltä ettet varmaan koskaan tulekaan tajuamaan.

Mä lyön vetoa, että olen ollut joskus köyhempi kuin sä ikinä. Lyön myös vetoa, että olen älykkäämpi ja ahkerampi kuin sä.

Vierailija
57/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammu itsesi.

Sä kuolet yksin tukehtumalla.

Sun jälkee nimetään tauti, jokin vakava, mihin kuolee suu auki.

Vierailija
58/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi krunikkalainen: Itse kyllä haaveilen maalle muuttamisesta joka kesä, mutta en silti ole katkera niille, jotka siellä saavat asua :-) Ja rakastan Krunikkaa.

Kateellinen olen kyllä joskus ...

Vierailija
59/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lyön vetoa, että olen ollut joskus köyhempi kuin sä ikinä. Lyön myös vetoa, että olen älykkäämpi ja ahkerampi kuin sä.

Tottakai 😉 omat ansiot juu, tulihan se sieltä! Tuohon harhaan on egoistin, jos ei jopa narsistin, hyvä tuudittautua 😂 vai oikein vetoa lyöt 😂 sun testitulokset oliskin oikeesti kiva nähdä 😂 ja jos voit olla köyhempi kuin tt-tuen saaja niin toki muru. Mutta joo, noilla harhoilla sä voit mielestäs jatkossakin oikeuttaa riistokapitalismin ymv. Oikea älynjättiläinen taas...käy heittämässä kavereilles banaani kun kävelet seuraavan kerran siitä "Korkeasaaren" ohi 👍

Vierailija
60/135 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai 😉 omat ansiot juu, tulihan se sieltä! Tuohon harhaan on egoistin, jos ei jopa narsistin, hyvä tuudittautua 😂 vai oikein vetoa lyöt 😂 sun testitulokset oliskin oikeesti kiva nähdä 😂 ja jos voit olla köyhempi kuin tt-tuen saaja niin toki muru. Mutta joo, noilla harhoilla sä voit mielestäs jatkossakin oikeuttaa riistokapitalismin ymv. Oikea älynjättiläinen taas...käy heittämässä kavereilles banaani kun kävelet seuraavan kerran siitä "Korkeasaaren" ohi 👍

Onko joku oikeasti noin kateellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi