Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170cm nainen alkaa auttamatta olla lyhyt tänä päivänä

Vierailija
15.06.2018 |

Nuoret naiset ovat niin pitkiä että 170cm alkaa jo olemaan aika pätkä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi koskaan olla liian lyhyt.

No alle puolimetrinen nainen alkaa olemaan aika lyhyt, kakskyt senttisestä puhumattakaan.

Vierailija
22/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mihin? Harva meistä kuitenkaan mallintöillä elantonsa ansaitsee.

Huippumalliksi. Malleilta vaaditaan nykyään pitiutta. Oliko se nyt niin että on oltava vähintään 180 senttinen, jotta voi päästä malliksi.

Oisko ollut 173-183. Liian pitkä on yhtä paha kuin liian lyhyt. Mallit on vaateripustimia, joiden pitää olla lavalla samanpituista massaa. Mallikoulussa oli kerran yksi tyttö 190 cm ja ne tuomarit sanoi että se on yhtä huono kuin se ois 160, erottuu liikaa massasta lavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mihin? Harva meistä kuitenkaan mallintöillä elantonsa ansaitsee.

Huippumalliksi. Malleilta vaaditaan nykyään pitiutta. Oliko se nyt niin että on oltava vähintään 180 senttinen, jotta voi päästä malliksi.

Eipä huippumalliksi pelkällä pituudella ole koskaan päässyt. Harvalta löytyy muitakaan vaadittuja ominaisuuksia.

Jep. Se tuntuu olevan valitettavan tyypillistä että joku 180cm 100kg tonnikeiju kuvittelee olevansa mallin mitoissa, koska on niin pitkä xD

Vierailija
24/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olen sen verran isolla egolla varustettu nainen, että 158 cm pituudessani pärjään älyttömän hyvin ja siinä jotkut pidemmät typykät tuntuvat pieniltä hissukoilta. :)

Tätä kutsutaan terrierisyndroomaksi. Mitä pienempi koko, sen kovemmin räksyttää. Varsinkin miehissä rasittava piirre.

Vierailija
25/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olen sen verran isolla egolla varustettu nainen, että 158 cm pituudessani pärjään älyttömän hyvin ja siinä jotkut pidemmät typykät tuntuvat pieniltä hissukoilta. :)

Tätä kutsutaan terrierisyndroomaksi. Mitä pienempi koko, sen kovemmin räksyttää. Varsinkin miehissä rasittava piirre.

Terrier syndrooma on naisten vaiva, lyhyitä miehiä vaivaa napoleon kompleksi.

Vierailija
26/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, taskuvenukset ovat hot.

Vierailija
27/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat niin pitkiä että 170cm alkaa jo olemaan aika pätkä.

Eihän se haittaa ellei pyri ammattiin jossa minimivaatimus on 180cm, eikö vaan?

Mitähän sä tällä aivopierullasi ajoit takaa?

Vierailija
28/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, taskuvenukset ovat hot.

t. taskuvenus

Vierailija
29/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Yksi suuri tapahtunut ero on se että nuoret naiset käyttää nykyään paljon korkokenkiä. Halutaan pukeutua ja laittautua kuin mallit ja filmitähdet. Esim. 90-luvulla kaikki kulki vielä tennareissa ja lenkkareissa ja jos jollain oli 4 sentin korot, niin se oli jo kauhistus että miten niin korkeat. Nykyään voi olla hyvinkin 10 cm piikkarit ja se on ihan tavallista.

Kuule, jos oisit sivistänyt itseäsi  niin tietäisit että nuoret naiset käyttivät korkokenkiä jo  1950-luvulla. Itse käytin 90-luvulla 7,5 cm korkkareita ihan sujuvasti, nyt eivät jalat enää kestä.

Vierailija
30/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ensi yönä.

Vierailija
31/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoa hieman pidempi. Naisen pituus ei ole kovin tärkeää. Olen treffannut 155-185cm naisia 👍

Vierailija
32/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä pituudella vaakatasossa?

No joo, mutta olen just tuon 170 senttiä, tyttäreni jäi kolme senttiä lyhyemmäksi. Tuskin kasvaa enää. Ihan oikean mittainen juuri sellaisena, kuin on.

Jotkut kasvavat pitkiksi, mutta lähestulkoon kaikkialla olen tuntenut itseni isoksi muiden naisten keskellä. Ei sillä iällä niin väliä.

Vierailija
33/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikin on madaltunut (mieshormoonit?) ja lihavuus lisääntynyt. Ei ole hyvä kehitys. Onneksi on muitakin maita.

Vierailija
34/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se keskipituus ole enää niin hurjasti kasvanut. Ravitsemus on kuitenkin ollut hyvää jo vuosikymmeniä. Keskipituus on kasvanut n. sentin vuosikymmenessä. Eikä tule enää tulevina vuosikymmeninä siitä nousemaan. Yksi suuri tapahtunut ero on se että nuoret naiset käyttää nykyään paljon korkokenkiä. Halutaan pukeutua ja laittautua kuin mallit ja filmitähdet. Esim. 90-luvulla kaikki kulki vielä tennareissa ja lenkkareissa ja jos jollain oli 4 sentin korot, niin se oli jo kauhistus että miten niin korkeat. Nykyään voi olla hyvinkin 10 cm piikkarit ja se on ihan tavallista.

Ei se nyt ihan ravinnosta ole kiinni. Hautalöytöjen mukaan viikingit oli lähes kaksimetrisiä jättiläisiä. Ihmisen pituus on ihan geeneistä ja olosuhteista kiinni.

No kun eivät olleet, vaan misten keskipituus viikingeillä oli 172 cm. Mitä järkeä on kirjoitella paskaa, kun 10 sekunnissa kuka tahansa voi todeta sen paikkaansapitämättömäksi. Typerä aasi ja tekeytyy jonkilaiseksi tietopankiksi. Urpo!

https://historianet.fi/sivilisaatiot/viikingit/tosi-viikinki-oli-myos-m…

Vierailija
35/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Olen 173, ja selvästi keskivertoa pitempi.

Painoa teinitytöillä kyllä on enemmän. Leveä ahteri ja vuosirenkaat kaulassa.

Miltähän ne mahtaa näyttää aikuisena?

Vierailija
37/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut satoja erilaisia naisia ja kyllä se niin vaan on, että lyhyehkö nainen on paljon useammin todellinen muotovalio kropaltaan. Hevosenpuolikasnaiset ovat todella kankeita ja kömpelöitä. Ja rumia.

Vierailija
38/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nussinut satoja erilaisia naisia ja kyllä se niin vaan on, että lyhyehkö nainen on paljon useammin todellinen muotovalio kropaltaan. Hevosenpuolikasnaiset ovat todella kankeita ja kömpelöitä. Ja rumia.

Mikäs pikkupete siellä ruutunsä ääressä yksinään piipittää?

Poikuus on ja pysyy selvästi tallella.

Vierailija
39/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten voi voi, sanoo 160-senttinen keijukainen.

Vierailija
40/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jossain oli juuri tutkimustulosta, että nuorten pituudet ovat nyt laskusuunnassa. Huippu on jo saavutettu ja nyt on pientä laskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän